Finansbank’ın yepyeni İnternet şbesi ile bankacılık işlemleri artık çok kolay ve keyifli

Yenilikçi ve dinamik bankacılığın çözüm adresi Finansbank, değişen müşteri ihtiyaçları doğrultusunda en iyi, en hızlı ve en pratik hizmetleri sunmak için İnternet Şubesi’ni üstün bir teknolojiyle 12,5 milyon TL yatırım yaparak tamamen yeniledi. 300’ü aşkın uzmanın, 1,5 yıl süren çalışması ve toplumun farklı kesimlerinin değerlendirmeleriyle şekillenen yeni Finansbank İnternet Şubesi, hem tasarımı, hem de kullanıcı dostu yeni kimliğiyle İnternet bankacılığını yeniden konumlandırıyor. Finansbank İnternet Şubesi, kullanıcıyı davranışlarına göre tanıyan ve yönlendiren arayüzü ve müşteri ihtiyaçlarına göre eklenen yeni fonksiyonları ile İnternet bağlantısı olan her noktayı, geleceğin bankasına dönüştürüyor.
Genç, yenilikçi ve dinamik yapısıyla, müşterilerinin tüm bankacılık ihtiyaçlarına en kaliteli çözümü sunan Finansbank, İnternet bankacılığına yeni boyut katacak büyük bir adım daha attı. Müşterilerin değişen ihtiyaçları ve talepleri ile teknolojideki değişimleri zamanında okuyarak en iyi hizmeti sunan Finansbank, titiz ve kapsamlı bir çalışma ile İnternet Şubesi’ni tamamen yeniledi. Yeni Finansbank İnternet Şubesi, şık tasarımı ve sadeleştirilmiş kullanıcı dostu yeni kimliğiyle, müşterilerine daha kolay, daha hızlı ve ietkileşimli bir platform oluşturdu.
Finansbank İnternet Şubesi, getirdiği birçok yenilikle, bankacılık işlemlerini pratik ve keyifli hale getiriyor.

  1. Kullanıcı tarafından en sık kullanılan ürünleri tanıyan yeni arayüz, pratik seçenekler sunarak fark yaratıyor. Finansbank müşterileri böylece, daha sık kullandıkları işlemlere kolayca ulaşıyor ve zaman kazanıyor.
  2. Kullanıcılar, tek tuşa kaydettikleri işlemleri tek bir dokunuşla tamamlayarak, hızlı bankacılığın ayrıcalığını yaşıyor. Ayrıca yakın tarihte gerçekleşecek işlemlerini de takip edebiliyor.
  3. Finansbank İnternet Şubesi müşterileri, yaptıkları işlemlerle ilgili anlık hatırlatmalar alabiliyor, ajandalarına kaydettikleri özel günleri de kolayca takip edebiliyor. Sahip olduğu bankacılık ürün ve hizmetleriyle ilgili bilgi mesajları alabiliyor.
  4. Sanal asistan, kullanıcının sorularına yanıt bularak, bankacılık işlemlerinin sorunsuzca tamamlanmasını sağlıyor.
  5. “Şimdi Ne Yapmak İstersiniz?” fonksiyonu, gerçekleştirebilecek benzer işlemleri hatırlatarak, yol gösteriyor.
  6. Hızlı arama motoru işlemlere kolay erişimi sağlayarak Finansbank’ın İnternet bankacılığı hizmetlerini çabuklaştıran fonksiyonlar arasında yer alıyor.

Finansbank İnternet Şubesi’nin yenilenme sürecini, teknoloji ve bankacılık alanlarından 300’ü aşkın uzman yürüttü. Tüm kullanıcıların beğenisini kazanan ve kolayca işlem yapabileceği bir tasarım ve altyapı oluşturmak için, farklı banka müşterileriyle bir araya gelinerek, eleştiri ve önerileri dikkate alındı. Bu kapsamlı çalışmalar 1,5 yılda tamamlandı ve Finansbank’ın geleceği bugüne taşıyan yeni İnternet Şubesi aynı anda tüm müşterilerin kullanımına sunuldu.
Finansbank, müşterilerine armağan ettiği yeni hizmetini, yine müşterileriyle birlikte kutlayacak. Bu yıl içinde tatil fırsatlarından, teknolojik ürünlere kadar birbirinden cazip hediyeler içeren kampanyalar gerçekleştirecek olan Finansbank, yeni ve modern yüzüyle de müşterileri için değer yaratmayı sürdürecek.
Finansbank Genel Müdürü Temel Güzeloğlu, amaçlarının her zaman müşterilerine en iyiyi sunmak olduğunu, Finansbank’ın yenilikçi anlayışla bunu kolayca başardığını belirterek şunları söyledi:
“Yaklaşık iki yıl önce ‘Bizce Mümkün’ diyerek çıktığımız yolda Finansbank’a dokunan herkesin ihtiyaçlarını anlayarak, doğru çözümler üretmeyi ve memnuniyete dayanan yaşam boyu sürecek bir ortaklık ülküsü oluşturmayı hedefledik. Bu anlayış doğrultusunda yenilediğimiz İnternet Şubemiz ile müşterilerimize kolay, hızlı ve etkileşimli bir platfom yaratarak, gerçek bir şube tecrübesi yaratmayı hedefliyoruz. Yeni bir sistem ile mevcut İnternet şubemizde yer alan tüm işlem setini daha sade ve kolay bir hale getirdik. Sadeleştirilmiş menüleri ve kişiselleştirmeye olanak sağlayan yapısı ile kullanım kolaylığı ve zaman tasarrufu sağlayacak bu fonksiyonlarla daha fazla müşterimizin bu platforma yöneleceğini düşünüyoruz”.

Sayılarla İnternet Bankacılığı

  1. Türkiye genelinde Ocak-Mart 2011 ve Ocak-Mart 2012 arasında İnternet şubelerinin işlem hacmi ortalama yüzde 19 artarken, Finansbank işlem hacmini aynı dönemde yüzde 49 artırdı.
  2. Aynı dönemde Türkiye’de İnternet şubesi müşteri sayısı ortalama yüzde 12 artarken, Finansbank müşteri sayısı aynı dönemde yüzde 34 arttı.
Sosyal medyada da yer alan Finansbank, Facebook’ta en fazla takip edilen üç banka arasında yer alıyor. Finansbank, sosyal medyayı, müşterileriyle nitelikli ve bilgi amaçlı ilişki kurmak için kullanarak farklılaşıyor.