Finansbank’ın yeni İnternet Şubesi, kullanıcılarla dost olmaya geliyor

Finansbank, geleceği bugüne taşımada yenilikçi ve gelişimci olmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyeti esasına dayanarak ve ihtiyaçlara yönelik kolaylıkta bir İnternet hizmeti sunmayı amaçlayarak hem kullanıcı dostu kimliğiyle ön plana çıkarken hem de tasarımıyla kolaylığını pekiştiriyor. Finansbank İnternet Şubesi, kullanıcıyı davranışlarına göre tanıyarak müşteri ihtiyaçlarına göre eklenen yeni fonksiyonları ile İnternet bağlantısı olan her noktayı, geleceğin bankasına dönüştürüyor. Ara yüzde kişiselleştirmeyi öğrenerek yapan bir sistem haline getirilmiş yeni İnternet şubesi, 12,5 milyon TL yatırım yapılarak; 300’ü aşkın uzmanın, 1,5 yıl süren çalışması sonucu yenilendi. Bu sistem ile 1 ayda yaklaşık 5 Milyar TL’ye yakın işlem yapıldı.
Finansbank, geliştirdiği İnternet Şubesi ile müşterilerinin İnternet üzerinde işlem yaparken harcadıkları süreyi bir tıklama ile kolaylığa kavuşturarak pratik bir kullanım sunuyor. Finansbank İnternet Şubesi müşterileri, yakın tarihte gerçekleşecek olan işlerini ajandalarına kaydedip, yapacak oldukları işlemlerle ilgili anlık hatırlatmalar yaparak işlemlerini yakından takip edebiliyor. Sistem, müşterilerin en sık kullandıkları ürünleri tanıyarak pratik seçenekler sunuyor. Anında yardıma koşan sanal asistan ise kullanıcıların sorularına yanıt bularak bankacılık işlemlerinin devamlılığını sağlıyor. Finansbank’ın kolay erişimi sağlamak adına sunduğu hızlı arama motoru, işlemlere kolayca yönlendirme sağlayarak bankacılık hizmetlerini çabuklaştırıyor. Gerçekleştirilecek benzer işlemleri müşteriye sunmak için hazırlanmış olan “Şimdi Ne Yapmak İstersiniz?” fonksiyonu, müşterilere yol göstererek, harcanan zamanı azaltıyor.
Finansbank İnternet Şubesi’nin yenilenme aşamasında çalışan 300’ü aşkın uzman, 1,5 yıl süren çalışmada müşterilerin görüş ve şikâyetlerine yer vererek onların yaşadıkları sorunlara çözüm buldu. Böylelikle tüm kullanıcıların beğenisini kazanarak kolayca işlem yapabileceği bir tasarım ve altyapı oluşturdu.
İnternet Şubelerinin müşterilere daha kolay ve hızlı bir platform yaratarak, gerçek bir şube tecrübesi yaratmayı hedeflediklerini belirten Finansbank Genel Müdürü Temel Güzeloğlu, “Amaçlarımız doğrultusunda iki yıl kadar önce ‘Bizce Mümkün’ ile çıktığımız yolda doğru çözümler üreterek fazlasıyla başarı kaydettik. Bu noktada müşterilerimizi memnun etmeye ve yenilikçi anlayışımızla başarılarımıza farklı değerler katmaya devam edeceğiz. Hızlı ve etkileşimli bir platform yaratarak, gerçek bir şube tecrübesi yaratmayı hedefliyoruz. Geliştirdiğimiz yeni İnternet şubesi sistemiyle kullanıcılara dost daha kolay kullanım sunduk. Sadeleştirdiğimiz menülerimiz ile kişiselleştirmeyi ön planda tutarak kullanım kolaylığı sağladık. Bu sayede daha fazla kullanıcıyı bu platformda göreceğimizden eminim” diyerek sözlerini noktaladı.