DHL Express Türkiye çağrı merkezi ödüle doymuyor

DHL Express Türkiye Çağrı Merkezi, başarılı uygulamaları ile ödüle doymuyor. DHL Express Türkiye, çağrı merkezi sektörünün uluslararası arenadaki en prestijli yarışmalarından biri olan “Top Ranking Performers in the Contact Centre Awards“ kapsamında iki farklı kategoride ödül almaya hak kazandı. Orta Doğu ve Avrupa’nın bankacılık, hızlı tüketim ve telekomünikasyon gibi farklı alanlarında faaliyet gösteren çağrı merkezlerinin; Süreç Yönetimi, Müşteri Deneyimi, Müşteri Memnuniyeti, Şikâyet Yönetimi, Satış ve Kampanya Yönetimi gibi farklı kategorilerde değerlendirildiği yarışma “Sektörün En İyileri”ni belirliyor.
“Orta Ölçekli En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde, Müşteri İlişkileri Direktörü Nil Keskin Keleş tarafından yapılan sunum ve paneller ile Türkiye, Avrupa ve Ortadoğu’daki tüm rakiplerini geride bırakarak birincilik ödülünü almaya hak kazanan DHL Express Türkiye Çağrı Merkezi; yarışmanın bir diğer önemli kategorisi “En iyi Müşteri Deneyimi”nde ise, yine Avrupa ve Ortadoğu’daki farklı rakiplerini geride bırakarak ikincilik ödülüne layık görüldü.
Müşterilerinin sorunlarına en iyi ve hızlı çözümleri ürettiklerini ve bu hizmeti gelen çağrıların yüzde 90’ını 10 saniye içinde cevaplamayı hedef edinecek kadar yüksek hizmet ölçütleriyle sunduklarını ifade eden DHL Express Türkiye Müşteri İlişkileri Direktörü Nil Keskin Keleş, “Titiz çalışmalarımız ve emeğimizin karşılığını almaktan ve alanının büyük oyuncuları arasından yükselerek lojistik sektöründe bir ilk olma niteliği taşıyan bu ödülü almaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu başarı bize önümüzdeki dönem için daha da büyük sorumluluk veriyor. Türkiye’nin gelişen sektörleri arasında yer alan çağrı merkezi alanına yatırımlarımıza devam ederek, sektörün büyümesine katkı sağlayamaya devam edeceğiz. Aldığımız bu başarılı sonuçlar ile DHL Express Türkiye’yi Kasım ayında Amerika’da düzenlenecek olan Küresel Lig’de gururla temsil edeceğiz” dedi.