Akbank Çağrı Merkezi bir kez daha Türkiye’nin en iyisi


 

Akbank Çağrı Merkezi, IMI Conferences tarafından düzenlenen “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 2012”de, “En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” dalında ödülün sahibi oldu.
IMI Conferences tarafından bu yıl yedincisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, sektörünün önde gelen firmalarını bir araya getirdi. Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilen konferans kapsamında düzenlenen Çağrı Merkezi Ödülleri de farklı sektörlerden büyük ilgi gördü. Sektörünün önde gelen finans, telekom, dış kaynak kullanımı, BT şirket, kurum ve kuruluşlarının üst düzey yöneticilerinden oluşan 25 kişilik jüri yoğun değerlendirmeler sonucunda 11 farklı kategoride sektörün en iyilerini belirledi.
Türkiye’de çağrı merkezleri konusunda verilen tek ödül olan ve “Çağrı Merkezleri Oscarları” olarak tanımlanan bu itibarlı ödülü “En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Gülcan Ünal ile birlikte Akbank kazandı.
Ödülü aldıktan sonra bir açıklama yapan Akbank Çağrı Merkezi Müdürü Deniz Önalan “İşinde uzman, müşterilerimize güler yüz ve ilgiyle hizmet veren ekibimiz hizmet kalitemizi daha da ileriye taşımak için sahip olduğumuz en önemli rekabet avantajımız. Verdiğimiz yoğun eğitimlerle çalışanlarımızın kendilerini daha da geliştirmelerine, etkinliklerini artırmaya katkı sağlıyoruz. Üstün alt yapımızın ve teknolojimizin desteklediği, işini severek yapan ekibimizden bir arkadaşımızın bu itibarlı ödül değerlendirmesinde “En İyi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” olarak seçilmesinden mutluluk duyduk. Akbank Çağrı Merkezi olarak önümüzdeki dönemlerde de müşteri memnuniyetini daha da artıran çalışmalarla sektördeki öncülüğümüzü sürdüreceğiz” dedi.