Vodafone Freezone’un sosyal medyada fark yaratan projeleri golden World Awards’da büyük ödülle taçlandı

Vodafone Türkiye’nin “Gençlik bir kere yaşanır, özgürce yaşa” ilkesiyle yola çıkarak, 25 yaş ve altındaki gençlerin hayatında fark yaratmak üzere hayata geçirdiği Vodafone FreeZone, sosyal medyada gerçekleştirdiği başarılı iletişim çalışmalarıyla, Golden World Awards’da “En İyi Sosyal Medya İletişimi” kategorisinde Büyük Ödül’ün sahibi oldu.
Gençlerin özgürlüklerini dilediklerince yaşayabilecekleri, ihtiyaçlarına uygun çözümlerle yaşantılarını kolaylaştırabilecekleri bir alanı temsil eden Vodafone FreeZone, bir yıllık süre zarfında tanıtımdan sosyal medya uyumuna, üniversite festivallerinden gerilla etkinliklerine 360 derece bir kurguyla, gençler için tam bir özgürlük alanı yaratmayı ve bunun sonucunda bizzat üniversite öğrencileri tarafından sosyal medyada en çok beğenilen marka seçilmeyi başardı.
80’i aşkın ülkeden 700 üyesiyle farklı coğrafya ve disiplinlerden geniş bir uzmanlığı bir araya getiren Uluslararası Halkla ilişkiler Derneği (IPRA) tarafından dünya çapında iletişim devlerini ödüllendirmek amacıyla hayata geçirilen ve bu yıl 21.si gerçekleştirilen Golden World Awards, 9 Kasım 2012 tarihinde Four Seasons Hotel Sultanahmet’te, iletişim dünyasının küresel arenada en önemli aktörlerinin katılımıyla gerçekleştirilen bir törenle sahiplerini buldu.
Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal, Golden World Awards’da elde ettikleri başarının, gençlerin ihtiyaçlarını öncelik alarak, bu ihtiyaçları hayatlarında fark yaratacak yeniliklerle karşılamaya yönelik bir hedefin yansıması olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Gelişen teknoloji ile birlikte büyüyen bir kuşağın temsilcileri olan gençler, haberleşmek için sosyal medyayı tercih ediyor, arkadaşlıklarını sosyal medya platformları üzerinden yürütüyor; sosyal medyada neredeyse gerçek hayatta olduğundan daha fazla iletişim halinde bulunuyorlar. Bu anlamda gençler için en önemli ifade araçlarından biri tabir edebileceğimiz sosyal medya, aslında onların dünyasına açılan çoğu kapının anahtarı konumunda bulunuyor. Biz de gençlere özgür bir dünya sunmak hedefiyle yola çıktığımız Vodafone FreeZone çatısı altında, sosyal medyayı pazarlama stratejimizin kalbine yerleştirdik ve bu platformlar aracılığıyla gençlerin hem ihtiyaçlarına yanıt verebileceğimiz, yaşantılarını kolaylaştıracağımız hem de kendilerini ifade etmelerine olanak sağlayacağımız deneyimler yarattık. Gençlerin önceliklerini temel alan hizmet ve projelerimiz sayesinde önce onların kalbini kazanmış, şimdi de bu başarımızı Golden World Awards’da taçlandırmış olmaktan mutluluk duyuyoruz.”