AssisTT 2.Ankara Çağrı Merkezi Konferansı’na katıldı

Kamu çağrı merkezlerinin gelişim hızını ve istihdam gücünü ortaya koymak amacıyla bu yıl ikincisi yapılan ‘Ankara Çağrı Merkezleri Konferansı’ Ankara’da düzenlendi.
Konferansa, sektörün önder gelen firması AssisTT Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi ve kamu kuruluşlarından temsilciler katılacak. İş Modelleri oturumunda AssisTT Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi Genel Müdürü Adil Zembat da bir konuşma yaptı. Zembat, ‘AssisTT olarak temel felsefemiz, hazır giyim imalatı benzeri basmakalıp hizmetleri birebir kopyalamaktan ziyade sektöre, hedef kitlenin ihtiyaçlarına hizmet verdiğimiz alanın doğasına ve bütçemize uygun hizmetler kurgulayıp uygulamak. Sektörden profesyonellerin ve potansiyel müşterilerimizin, kurumsal ortaklarımızın bulunduğu böyle platformlarda, özellikle dikkat çekmeye çalıştığım bir hususu burada da belirtmek isterim: Her sektör için geçerli olabilecek bir endüstri standardı olarak sunulan 80’e 20 değerlerinin, kimi sektörler için gerçekten uygun olabilmekle beraber, sektörün, müşterinin ve hizmet alanının hassasiyetlerine bakılmaksızın genel bir standart olarak sunulmasının yanlışlığını bu vesileyle bir kez daha vurgulamak istiyorum. Yine Sağlık Bakanlığı’nın Merkezi Hastane Randevu Sistemi’nden örnek verecek olursak; burada hasta vatandaşlarımıza ve yakınlarına hizmet veriyoruz. İnsan hayatının mevzu bahis olduğu bir operasyon; hata yapmak gibi bir lüksümüz yok. Sektöre girecek ya da sektörden hizmet alacak çok değerli kamu yetkililerimizi yerleşmekte olan bu yaygın ve yanlış kanaat üzerinde yeniden ve ısrarla düşünmeye davet etmek istiyorum. Kendilerine, bütçelerine, hizmet verilen alanın hassasiyetlerine ve hedef kitlelerine uygun “hot couture” çözümlerle hizmet standartlarını belirlemelerinin gerekliliğini vurgulamak istiyorum’ dedi.
Ayrıca, konferans kapsamında geçtiğimiz yıldan bu yana sektörün kat ettiği gelişim sürecinin yanı sıra, sektörün istihdama olan katkısı, pazar payı, gelişim potansiyeli ve bu potansiyelin nasıl değerlendirilebileceğine dair öneriler ele alındı. Konferansla eşzamanlı olarak gerçekleşen fuar ise; dış kaynak kullanımı kurumlarından, teknoloji üreticilerine, hizmet verenlerden, kamu kurumlarına kadar sektörü oluşturan tüm unsurları aynı çatı altında buluşturarak diyaloğu güçlendirerek ve yeni işbirliklerine için bir platform oluşturuldu.