Avea müşteri hizmetlerinin kalitesi tescillendi


Avea’nın müşteri hizmetlerindeki kalitesi, dünyanın en saygın iş ödüllerinden biri olan ve Stevie Ödülleri olarak da adlandırılan “Uluslararası İş Ödülleri”nde tescillendi.
Uluslararası arenada başarı sahibi olan kişi ve kurumların onurlandırılması ve başarılarının tanıtılması amacıyla 10 yıldır düzenlenen, dünyanın en önemli iş ödüllerinden Stevie ödülleri’nde, Avea bu yıl 2 gümüş ödüle layık görüldü. Müşteri ilişkileri telekomünikasyon kategorisinde Avea, “Yılın Müşteri Hizmetleri” ödülüne layık görülürken, Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat ise “Yılın Müşteri Hizmetleri Yöneticisi” kategorisinde ödül kazandı. Dünyanın çeşitli ülkelerinden 300’den fazla yöneticiden oluşan jüri heyeti tarafından seçilen projeler, 15 Ekim 2012 tarihinde Güney Kore’nin başkenti Seul’de düzenlenecek ödül töreni ile sahiplerini bulacak.
Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, müşteri hizmetlerindeki “dönüşümün” uluslararası arenadaki bu önemli organizasyondan ödül olarak tescillendiğini dile getirdi. Onat; “3 bin 200 başvurunun yapıldığı Stevie Uluslararası İş Ödülleri'nden bizim için çok kıymetli 2 ödülle onurlandırıldık. Rekabetin çok yoğun yaşandığı telekomünikasyon sektöründe özellikle müşteri hizmetlerinde yılın şirketleri arasında yer almak çok anlamlı. 2012 yılının ilk yarısında 7 milyon çağrı yanıtlamış, müşteri hizmetlerini, “müşteri memnuniyet sanatına” dönüştürmüş bir şirket olarak Avea’nın hizmet kalitesi tescillendi. 13 milyon müşterimizi memnun etmek için müşteri hizmetlerimizde sektöre damgasını vuracak yenilikleri hayata geçirdik. Mutlu müşterilerimizin olmasının yanı sıra kazandığımız bu ödüller itici gücümüzü artırıyor” diye konuştu.