Türk Telekom’dan 3D hedefi

 

Türk Telekom Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, Türk Telekom’un büyüme hedefini anlattı…
Türk Telekom, gelecek dönem büyüme hedefini belirledi. Türk Telekom’un yeni Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, Türk Telekom'un “3D vizyonu” olarak adlandırdığı bakış açısını “Dijital (Sanal) yaşam dönüşümü”, “Değer odaklı mükemmel müşteri hizmetleri ” ve “Dünyaya açılım ve bölgesel büyüme” olarak açıkladı.
Türk Telekom Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, Türk Telekom’un yeni döneme 3D vizyonu ile girdiğini ifade ederek “Teknolojik altyapımızı hayatın her alanına dokunan çözümler ile destekleyerek Türkiye’nin sayısal dönüşümüne katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Bu hedefi bölgesel büyüme ve mükemmel hizmet anlayışı ile tamamlayacağız” şeklinde konuştu.

Teknoloji boyutu - sayısal yaşam dönüşümü
Sanal çözümlerin günlük hayatın parçası olduğunu belirten Tahsin Yılmaz, “Türkiye’nin teknolojik altyapısını sağlayan şirket olarak geleceği biz şekillendirmek istiyoruz. Eğitimde, sağlıkta, eğlence ve enerji alanları içinde olmak üzere birçok alanda değer katacak teknolojilerin geliştirilmesinde öncülük edeceğiz” dedi. Yılmaz "Türk Telekom, yaptığı yatırımlar ile Türkiye’nin iletişim altyapısını en ileri teknolojilere hazır hale getirdi. Şimdi zaman, bu altyapı üzerinden yaşamı dönüştürme zamanı, hayatın her alanında çözümler üreterek sanal şehirler kurma zamanı. Hayatı kolaylaştıracak çözümler ile yaşamımızdaki sayısal dönüşümü gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Bu dönüşümü desteklemek için hedefimizi sürdürülebilir yatırım ve teknoloji eko-sistemi olarak belirledik" diye konuştu.

Bölgede söz sahibi olacak teknolojiler için işbirliği çağrısı
Yaratıcılığı Türk Telekom’un olmazsa olmazı olarak tanımlayan Tahsin Yılmaz, “Ekonomilerin itici gücü olan yaratıcılık ve girişimcilik için uygun teknolojik ortamı sağlıyoruz” diyerek teknoloji geliştirmeye odaklanan şirketlere ve girişimcilere açık davette bulundu. Yılmaz “Türk Telekom Grubu teknoloji şirketleri eğitimden sağlığa, enerjiden eğlenceye kadar birçok alanda çözümler geliştiriyor. Bu çözümleri hayatın her alanına yayabilmek için gelin işbirliği yapalım, Türk Telekom’un alt yapısından ve uzmanlığından faydalanın, birlikte el ele herkesin hayatına dokunacak çözümler geliştirelim. Geleceği şekillendirecek fikirlere kapımız her zaman açık. Türkiye’nin hem yazılım hem de geliştirme alanında giderek güçlenen bir damarı olduğunu görüyoruz. Türk Telekom işbirliği ile bölgede söz sahibi olacak bir ekosistem oluşturmayı hedefliyoruz. Kuluçka mekanizmaları ve ortak eko-sistemiyle bu süreci destekleyeceğiz. Türkiye'den dünya çapında teknolojiler geliştirecek şirketlerin çıkması için katalizör görevi üstleneceğiz” şeklinde konuştu.

Müşteri boyutu – değer odaklı mükemmel müşteri hizmetleri
Türk Telekom’un müşteri boyutunu mükemmeliyet üzerine kurduklarını ifade eden Tahsin Yılmaz "Mükemmel müşteri hizmeti ile hedefimiz tam müşteri memnuniyeti" diye konuştu. Yılmaz şöyle devam etti: "Türk Telekom her zaman müşteri odaklı ürün ve hizmetler sundu ve müşteriye değer yarattı. Müşterilerimiz her zaman bizim için çok değerli. Onlara sağladığımız değeri daha da artıracak hem ürün hem de hizmet kalitesi anlamında adımlar atacağız. Hizmet kalitesini mükemmele ulaştıracak adımlar ile öncelikle müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlamayı ve tüm hizmet süreçlerini en basit ve en kısa hale getirmeyi amaçlıyoruz. İhtiyacı karşılayacak ürün ve hizmetler ile müşteri odaklı, güvenilir, yenilikçi, sorumlu ve özverili bir marka konumumuzu sürdüreceğiz. Haberleşme teknolojilerinde, müşterilerimizi komple çözümlerle geleceğe taşıyan en doğru adres olmaya devam edeceğiz. Bu anlayışın yansımalarını yatırımlarımızda da göreceksiniz. Hem ses hem de geniş bant İnternet alanında yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürerek, müşterilerimize yeni deneyimler sunmayı sürdüreceğiz” dedi.

Strateji boyutu – dünyaya açılım ve bölgesel büyüme
Türk Telekom'un bölgenin haberleşme ve veri köprüsü olduğunu vurgulayan Tahsin Yılmaz, şirketin büyümesini destekleyecek satın almalar ile bölgede büyüme için de fırsat kollayacaklarının altını çizdi ve "Akıllı büyüme stratejimizle bölgede gücümüzü artırmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki dönemde bölgesel bağlantı merkezi olma yönündeki çalışmalarımızı güçlendirecek işbirliklerine ve yatırımlara odaklanacağız. Hem Türkiye’de hem de bölgemizde erişim kolaylığı, hız ve kapasite alanlarında kesintisiz bir gelişim için altyapı yatırımlarına hız kesmeden devam edeceğiz. Bu çalışmalar neticesinde bölgenin yıldızı haline gelen Türkiye’nin, küresel boyutta öne çıkan bir oyuncu olacağına inanıyoruz. Ülkemizi bu yolda desteklemek adına projeler geliştiriyor, yatırımlar gerçekleştiriyoruz. Bu temel strateji çerçevesinde doğru alanlarda bize değer katacak fırsatları takip etmeye devam edeceğiz. Yapacağımız işbirlikleriyle Türkiye'nin yaratıcılık ekonomisine geçişini hızlandırmayı hedefliyoruz" diye konuştu.

Telefon Kütüphanesi yılın en iyi projesi ödülüne aday
Türk Telekom’un Telefon Kütüphanesi Projesi, iletişim ve telekomünikasyon alanında dünyanın en iyilerinin belirlendiği Dünya Haberleşme Ödülleri’nde (WCA-World Communication Awards) 2012’de Yılın En İyi Projesine aday gösterilen 6 projeden biri oldu. Türk Telekom ve Boğaziçi Üniversitesi işbirliği ile hayata geçirilen Telefon Kütüphanesi, Dünya Haberleşme Ödülleri’nde En İyi İçerik kategorisi ile de finalist oldu. Türk Telekom’un Doğayla Dost İletişim projesi ise Yeşil Ödül kategorisinde finale kaldı.
Türk Telekom, Dünya Haberleşme Ödülleri (World Communication Awards)’nde, görme engellilerin bilgiye kolay erişimi için geliştirdiği Telefon Kütüphanesi Projesi ile Yılın En İyi Projesi ve En İyi İçerik kategorilerinde finalist oldu. Türk Telekom ayrıca sürdürülebilirlikle ilgili farkındalığı artırmak için hayata geçirdiği Doğayla Dost İletişim projesi ile de Yeşil Ödül kategorisinde finale kaldı. İletişim ve telekomünikasyon alanında dünyanın en iyilerinin belirlendiği Dünya Haberleşme Ödülleri (WCA) 2012’nin sonuçları 13 Kasım 2012 tarihinde Londra’da açıklanacak.
Telefon Kütüphanesi, 0 800 219 91 91 numaralı telefon üzerinden hizmet veriyor. Kullanıcılar aldıkları şifreyle 200’den fazla sesli kitaba ücretsiz olarak erişebiliyor. Ev telefonu üzerinden faydalanılabilen Telefon Kütüphanesi’nde kullanıcılar, dilediği kitabı seçme, kitap içinde ileri geri gidebilme ve kaldığı yerden devam edebilme gibi özelliklerden yararlanabiliyor. Ağustos 2012 itibariyle 205 bin 466 kez aranan Telefon Kütüphanesi’nde toplam 1,7 milyon dakikadan fazla sesli kitap dinledi.
Türk Telekom’un ofis uygulamalarını ve iş süreçlerini sürdürebilirlik prensiplerine göre dönüştürerek, güneş ve rüzgar gibi alternatif enerji kaynakları kullanımından, görüntülü görüşme teknolojisi Telepresence’a, çevreci yazı karakteri Ecofont kullanımından e-eğitime, filo iyileştirme çalışmalarından enerji tasarruflu ürün ve hizmetlere kadar pek çok sürdürülebilirlik uygulamasını hayata geçirdiği Doğayla Dost İletişim projesi ise, Yeşil Ödül kategorisinde finale kaldı.

TT Akademi’ye, Brandon Hall’den öğrenmede mükemmeliyet kategorisinde altın ödül
TT Akademi, eğitim ve gelişim sektörünün en itibarlı ödüllerinden birisi olarak kabul edilen Brandon Hall Group Mükemmellik Ödüllerinden “En İyi İçerik” kategorisinde altın ödüle layık görüldü. Kurumsal dil gelişimi alanındaki ihtiyacı karşılamak üzere TT Akademi tarafından geliştirilen TT Akademi E-ENGLISH Programı, En İyi Özel İçerik kategorisinde Türkiye’den altın ödüle layık görülen ilk proje oldu.
Türk Telekom Grubu entelektüel sermayesinin gelişiminden sorumlu olan ve ülkemizin yetişkin eğitimi alanında stratejiler geliştirmeyi temel görev edinen TT Akademi tarafından üretilen TT Akademi E-ENGLISH Programı, Brandon Hall Group’un organize ettiği “Mükemmeliyet Ödülleri”nde (Brandon Hall 2012 Excellence Awards) “En İyi İçerik” kategorisinde altın ödüle layık bulundu.
Firmalara organizasyon performanslarını artırmak amacıyla eğitim ve gelişim konusunda araştırma tabanlı çözümler sunan dünyanın önde gelen analiz ve araştırma kurumlarından Brandon Hall Group Mükemmellik Ödülleri, eğitim ve gelişim sektörünün en prestijli ödüllerinden birisi olarak kabul ediliyor. Yarışma başvuruları, Brandon Hall Group’un kıdemli uzman ve danışmanları ile bağımsız kıdemli uzmanlardan oluşan bir jüri tarafından projenin ihtiyacı karşılama düzeyi, öğrenim tasarımı, işlevselliği, yenilikçiliği ve ölçülebilir faydası gibi kıstaslara uygun olarak değerlendiriliyor. Organizasyonda ödül alan şirketler arasında; Microsoft, HP, IBM, Cisco, PepsiCo, Accenture, Ernst & Young, American Express, CA Technologies gibi firmalar yer alıyor.