Compaq'ın Net üzerinden müşteri destek hizmeti ödül aldı

Compaq, 2000 yılının "En İyi Online Müşteri Hizmeti" veren firması olarak WebStar Hizmet Ödülü'nü kazandı. Supportgate.com'un düzenlediği ve "Yazılım Destek Profesyonelleri"nin (SSPA) yıllık San Diego Zirvesi'nde WebStar Hizmet Ödülleri sahiplerini buldu.
SSPA Kurucusu ve Yöneticisi Bill Rose, Compaq'ın gördüğü en iyi 'online' müşteri hizmetini verdiğine dikkat çekerek, "Yüz binlerce müşterinin her birine bireysel olarak hizmet veriyorlar ve müşterileri de bundan çok hoşlanıyor. Compaq'ın aldığı ödül tamamen bu iyi çalışmanın ve kaliteli hizmetin sonucudur" dedi. Bilişim teknolojilerinde farklı alanlarda çalışan yazılım destek profesyonelleri, her yıl bu zirvede bir araya gelerek, destek hizmetlerini ve operasyon ile ilgili gündemdeki konuları tartışıyor. Her yıl düzenlenen "WebStar Hizmet Ödülleri" Net üzerinden kaliteli müşteri hizmeti sunan "Yazılım Destek Profesyonelleri" (SSPA) üyesi şirketlere veriliyor. WebStar Hizmet Ödülleri SSPA Tavsiye Kurulu tarafından incelenerek belirlenen standartlar üzerinden değerlendirmeler yapılıyor.

Compaq bilgisayarınızı Internet'ten tamir ediyor
Compaq Global Services www.compaq.com/support adresinde müşterilerine kapsamlı destek hizmetleri sunuyor. Müşteriler, Internet üzerinden giderilebilecek her türlü sorun için bilgi alma, tanı araçlarını ve sürücüleri indirme, günlük dilde sorular sorma, kapsamlı veritabanında arama yapma veya Compaq teknik destek mühendislerine elektronik postayla soru sorma olanaklarına sahip olabiliyor. Compaq Türkiye'nin www.compaq.com.tr/destek adresinden de tüm Net üzerinden verilen servislere erişim mümkün.
Compaq'ın sitesinde sunulan en popüler hizmetlerden biri de Compaq Destek Forumu. Compaq kullanıcıları bu forumda hem deneyimlerini, sorularını ve önerilerini birbirleriyle paylaşabiliyor hem de Compaq ürün uzmanlarına sorular sorabiliyor. Dünyanın çeşitli yerlerinden milyonlarca kullanıcı Compaq Destek Forumu'ndaki "Sıkça Sorulan Sorular" bölümünü ve mesaj panolarını ziyaret ederek Compaq bilgisayarlarının kullanımıyla ilgili en yeni önerileri ve en iyi uygulamaları arıyor. Compaq Global Services'ın Müşteri Hizmetleri ve Küresel Hizmet Operasyonlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı John Kelley aldıkları ödülün Web hizmetlerini kullanarak müşterilere verdikleri destek alanında öncü olduklarını tescil ettiği için çok mutlu olduklarını anlattı.

Compaq gençlerle birarada

Compaq İnsan Kaynakları ve Organizasyon Müdürlüğü, Sabancı Üniversitesi Genç Girişimciler Kulübü (GGK) işbirliği ile üniversitenin ilk kariyer gününü düzenledi. Sabancı Üniversitesi'nin Gebze'deki kampüsünde düzenlenen kariyer gününde, Compaq Genel Müdürü Mehmet Nalbantoğlu GGK üyelerine BT sektörü ve Compaq'ın tarihçesi hakkında 20 dakikalık bir sunum yaptı. Nalbantoğlu, BT sektörünün hızlı değişen bir yapıya sahip olduğunu ve değişime ayak uyduran veya değişimi yönlendirebilen şirketlerin ayakta kalabildiğini belirtti. Compaq'ın kısa zamanda büyük başarılara imza attığını ifade eden Nalbantoğlu, Compaq'ın dünyada bilişim sektörünün önde gelen firmalarından biri olduğunu vurguladı.
Compaq İnsan Kaynakları ve Organizasyon Müdürü Adnan Erdoğmuş, Compaq'ın temel değerlerini konu alan bir sunum yaptı. Compaq'ın insan kaynakları politikası ve müşteri değerleri hakkında 20 dakikalık bir sunum yapan Erdoğmuş, gelecekteki piyasa koşullarını önceden tahmin ederek, müşterilerine en iyi hizmeti verecek şekilde insan kaynaklarını planladığını açıkladı.

Lider öğrenciler mülakata girdi
Sabancı Üniversitesi öğrencileri sunumları dikkatle izleyerek gerçek iş dünyasında işlerin nasıl geliştiği konusunda fikir sahibi olmaya çalıştılar. Öğrencilere iş dünyasının sıcak yüzünü hissettirmek ve iş mülakatlarında nasıl davranılması gerektiğini anlatabilmek amacıyla bir "Grup Mülakatı" düzenlendi. Compaq İnsan Kaynakları ve Organizasyon Müdürü Adnan Erdoğmuş ve Compaq İnsan Kaynakları ve Kalite Uzmanı Serap Sabah tarafından hazırlanan örnek vaka çalışmasına 5 gönüllü öğrenci ve yorumcu olarak Compaq Genel Müdürü Mehmet Nalbantoğlu katıldı. Temsili mülakatta Compaq yetkilileri, bir mülakatta iken yapılması ve yapılmaması gerekenler hakkında tavsiyelerde bulundular.
Çalışma sonunda öğrencilerden alınan değerlendirmeler sonucunda, Compaq'ın sunumundan ve son bölümde yaptığı örnek vaka çalışmasından çok etkilendiklerini belirterek memnuniyetlerini ifade ettiler. Öğrencilerin genelde çokuluslu firmalarda çalışmayı tercih ettikleri ve çoğunlukla liderlik pozisyonlarına yatkın oldukları gözlendi.
Compaq yetkilileri, öğrencilere bir haftalık bir ziyaret imkanı tanıyarak iş dünyasının sıcak yüzünü tanıtmanın her iki taraf içinde faydalı olacağı düşünüldüğünden yakın zamanda öğrencilere böyle imkanlar tanımak için gerekli çalışmalara gireceklerini belirttiler.