Emre Başkaya Intel Türkiye Pazarlama Müdürü oldu


Daha önce Intel Türkiye, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Sayısal Pazarlama Müdürü olarak görev yapan Emre Başkaya, Intel Türkiye Pazarlama Müdürlüğü görevine getirildi.
Intel Türkiye’nin yeni Pazarlama Müdürü Emre Başkaya, şirketin Türkiye çapında doğrudan ve iş ortakları kanalıyla pazarlama çalışmalarını yürütecek. Başkaya, satın alma ve iletişim kanallarının tüm seviyelerinde pazarlama faaliyetlerinin uyumundan, ürün tanıtımları ve pazarlama stratejilerini desteklemek üzere programlar yaratılmasından, markanın kamuoyundaki algısını güçlendirmeye yönelik çalışmalardan, şirketin çizgi üstü ve çizgi altı iletişim araçlarından ve medya satın almasından sorumlu olacak.
2000 yılında İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun olan Emre Başkaya, ardından Yeditepe Üniversitesi’nde e-İş alanında yüksek Lisans derecesini aldı. İş yaşamına 2000 yılında sayısal ajans tarafında proje yöneticisi olarak başladı. 2002 yılında Ford Otosan şirketine geçiş yapan Başkaya, bu şirkette sırasıyla Pazarlama Stratejileri ve Etkileşimli Pazarlama Bölümlerinde görev aldı. 2006 – 2008 yılları arasında teknoloji sektörüne adım atarak Hewlett Packard Türkiye Sayısal Pazarlama Müdürü olarak görev yapmaya başlayan Başkaya, 2008 yılında Intel ailesine katıldı. Emre Başkaya, o tarihten bu yana Intel’in Türkiye, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’ndeki sayısal pazarlama faaliyetlerini ve markanın bu bölgedeki sanal ve sosyal medya stratejisini yönetiyordu.
Pazarlama stratejileri oluşturma, pazara sunuş planlaması, medya planlama ve satın alma gibi geleneksel pazarlama kanalları deneyimi dışında, sanal, mobil ve sosyal medya pazarlaması konusunda da geniş deneyime sahip olan Başkaya iyi derecede ingilizce biliyor.