Vodafonelular sesiyle kazanıyor


 

Sesli imza oluşturarak daha hızlı ve güvenli hizmet almayı seçen vodafonelulara özel seri Peugeot RCZ Asphalt kazanma şansı.
Türkiye’nin dört bir yanında uçtan uca mükemmel müşteri deneyimi yaratmak hedefiyle faaliyet gösteren Vodafone, kolay, hızlı ve güvenli hizmet almayı sağlayan Sesli İmza uygulamasına geçen Vodafoneluları ödüllendiriyor. 26 Haziran’a kadar Sesli İmza oluşturan Vodafonelular, Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni aradıklarında özlük bilgilerini paylaşmadan kolay, hızlı ve güvenli şekilde hizmet almanın keyfini yaşarken, aynı zamanda Türkiye için yalnızca 30 adet üretilmiş özel seri Peugeot RCZ Asphalt'lardan birini kazanma şansı elde ediyor. Müşteri deneyiminde çıtayı sürekli yükseltmek, yenilikçi ve farklılaşmış hizmetlerle mükemmel müşteri deneyimini yaratmak için çalışan Vodafone, Sesli İmza oluşturan müşterilerini hayatlarına renk katacak bir sürprizle buluşturuyor.
26 Haziran a kadar Vodafone’da Sesli İmza oluşturan bireysel müşteriler; Müşteri Hizmetleri’ni aradıklarında doğum yeri, doğum tarihi, anne-baba adı gibi güvenlik sorularını yanıtlamak yerine sesleri sayesinde tanınarak, işlemlerini zaman kaybetmeden ve güvenle tamamlama avantajı sağlamakla kalmayacak, aynı zamanda Türkiye için yalnızca 30 adet üretilmiş özel seri Peugeot RCZ Asphalt kazanma şansı elde edecekler. Vodafoneluların kampanyaya katılmak için tek yapmaları gereken Vodafone hatlarından 7000’i ücretsiz arayarak Sesli İmza oluşturmak.
 
Türkiye’nin ilk Sesli İmza uygulaması
Vodafone’un tüm dünyada ilk kez Türkiye’deki müşterileriyle buluşturduğu ve Vodafone Grubu içinde “Küresel Deneyim Merkezi” seçilmesini sağlayan Sesli İmza uygulaması, aynı zamanda Türkiye’de bu alanda hayata geçirilen ilk uygulama olarak da dikkat çekiyor.
Vodafone müşterilerini biyometrik ses analiziyle tanıyan ve parmak izinden bile daha güvenli sonuç ortaya koyan Sesli İmza uygulaması, klasik bilgi teyidi için gereken birden fazla güvenlik sorusundan oluşan süreci ortadan kaldırıp, müşterilerinin Vodafone çağrı merkezleri üzerinden gerçekleştirdiği tüm işlemleri hem daha güvenli hale getiriyor, hem de çağrı sürelerini kısaltarak, işlemlerini daha hızlı yapabilmelerine fırsat veriyor.
Müşteri bilgilerinin çağrıya bağlanmadan önce sisteme gelmesini sağlayarak, müşteriye ismi ile hitap etmeye imkan veren Sesli İmza’nın, Vodafone’un satış sonrası hizmetlerinin en önemli kanallarından biri olarak gördüğü Müşteri Hizmetleri’nde hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve dolayısıyla müşteri memnuniyetinin sağlanması yolunda çok önemli katkıları bulunuyor. Sesli İmza hizmetiyle ilgili müşteri ve çalışan memnuniyetinde kayda değer artış sağlanırken, bu hizmeti kullanan müşterilerin çağrı süresi ortalama 24 sn kısalıyor.

Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Lütfullah Kitapçı: “Hedefimiz, çok daha fazla müşterimizin Sesli İmza ayrıcalığını yaşaması”
Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Lütfullah Kitapçı konuyla ilgili yaptığı açıklamada, kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti çerçevesinde yenilikçi servisler ve uygulamalar geliştirirken çeşitli dönemlerde müşterilerinin hayatını kolaylaştıran ve otomatik ödeme, e-fatura gibi hizmetleri teşvik eden kampanyalar da düzenlediklerini belirtti.
Kitapçı, şöyle konuştu: “Müşterilerimizin markamız ile birebir iletişim kurdukları; ihtiyaç, şikayet, beğeni ve beklentilerini ilk elden ilettikleri temas noktalarından olan Vodafone Müşteri Hizmetleri, kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti ilkemizin en önemli kanallarından biri. Hizmet kalitemizi en üst seviyede tutmak üzere sürekli yeni teknolojilerle zenginleştirdiğimiz Vodafone Müşteri Hizmetleri’nde müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak üzere sunduğumuz hizmetler arasında en öne çıkanlardan biri, Sesli İmza uygulaması. Müşterilerimizi otomatik olarak seslerinden tanıyarak, işlem yapabilmek için gereken kullanıcı bilgisi teyidinde birden fazla güvenlik sorusundan oluşan mevcut süreci ortadan kaldıran Sesli İmza servisi, Müşteri Hizmetleri’nde kullanıcı teyidi sürecini çok daha güvenli ve pratik bir şekilde halletmeye imkan sağlıyor. Bu uygulamaya kayıtlı 2 milyonu aşkın müşterimiz var ve bu müşterilerimiz sesli imzalarını şimdiye kadar 3,5 milyon kez kullandılar. Hedefimiz, çok daha fazla müşterimizin bu uygulamaya geçerek, çok daha güvenli ve hızlı servis alma ayrıcalığını yaşaması. Bu hedefi desteklemek üzere başlattığımız ve 26 Haziran’a kadar geçerli olacak kampanyamız ile, ‘Sesli İmza’ uygulamasına geçen müşterilerimiz çifte ayrıcalık yaşayacaklar; hem zaman kaybetmeden, güvenle işlemlerini yapmanın keyfini yaşayacak hem de Peugeot’un özel seri RCZ Asphalt modelini kazanma şansı elde edecekler. Vodafone Türkiye olarak bundan sonraki süreçte de müşterilerimizin hayatına değer katmak ve en iyi deneyimi sunmak için çalışıyor olacağız.”

Vodafone Türkiye, geleceğin teknolojisine hazır
Vodafone Türkiye’nin kayıtsız şartsız müşteri deneyimi hedefi kapsamında, 2 Mayıs 2012’de test şebekesinde gerçekleştirdiği 3N HSPA+ testi başarıyla sonuçlandı: Vodafone Türkiye, noter huzurunda gerçekleştirilen hız testinde 84,4 Mbps veri indirme hızına Türkiye’de ilk ulaşan operatör oldu.
Vodafone Türkiye, böylece en yeni ve yenilikçi teknolojileri müşterilerine ulaştırma hedefi kapsamında önemli bir göstergeye daha imza attı ve geleceğin teknolojilerine hazır olduğunu gösterdi. Müşteri memnuniyetinde çıtayı devamlı yükseltme hedefi doğrultusunda şebeke altyapısını son teknolojilerle modernize eden Vodafone Türkiye, Şebeke Operasyon Merkezi’nde gerçekleştirdiği hız testinde, dünyada henüz ticari olmayan "HSPA+ Dual Carrier MIMO" teknolojisini noter huzurunda denedi ve3.Nesil 3(N)’de 84,4 Mbps veri indirme hızına ilk ulaşan operatör olduğunu tescil ettirdi. 3N şebeke ağını 2009 yılında Avrupa’nın en ileri 3N teknolojisi HSPA+ ile kuran ve Türkiye’nin 81 ilinde aynı anda hizmete sokan Vodafone Türkiye, 3N’de bir üst aşama olan 84,4 Mbps veri indirme hızını sağlayacak altyapıya sahip olduğunu göstermiş oldu.

7 saat yerine 40 dakikada Blu-ray film indirebilmek mümkün olacak
Bu teknolojinin sahip olduğu kapasiteyi teorik olarak tanımlayan verilere göre; 8Mbps ADSL bağlantı ile ortalama 7 saatte inen bir Blu-ray filmi, sadece 40 dakikada indirebilmek mümkün. Yine 40 dakikada bir Blu-ray film indirebilme imkanı sağlayan 84,4 Mbps hızla sadece 5 saniyede 12 şarkılık bir müzik albümü; 12 dakikada 90 dakikalık HD kalitede bir futbol maçını indirilebiliyor.

CEO Club toplantısında yeni Türk Ticaret kanunu masaya yatırıldı
Capital ve Ekonomist dergileri öncülüğünde, Vodafone Türkiye ana desteğinde, düzenlenen CEO Club toplantıları, bu ay yeni Türk Ticaret Kanunu’nun içeriği ve getirilerini masaya yatıran heyecan verici bir tartışmaya ev sahipliği yaptı. T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı’nın yeni kanun hakkındaki görüşlerini paylaştığı toplantıda, iş dünyasının önemli isimleri bir araya geldi.
Toplantıda, Türkiye’nin ticaret hayatında çok önemli değişiklikleri kapsayan yeni Türk Ticaret Kanunu’nun iş dünyasının kurallarını nasıl değiştireceği, yatırım ortamını nasıl etkileyeceği gibi noktalar tartışmaya açılırken; kanunun şirketlerin daha rekabetçi bir yapıya kavuşmasına sağlayacağı katkılar ve kurumların, yeni kanunun getirilerini dikkate alarak kendi bünyelerinde yapmaları gereken değişiklikler de masaya yatırıldı.
T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı’nın yeni kanunun iş dünyası için yarattığı açılımı tüm yönleriyle ele aldığı ve CEO Club üyelerinin konuya ilişkin sorularını yanıtladığı toplantının açılış konuşmasını Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel yaptı. Toplantıda konuşan T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı, Kanunun 1 Temmuz 2012 tarihinde yürürlüğe gireceğini, kanunla ilgili 11 yıldır çalışıldığını ve seçimlerden önce partilerin ittifakıyla 1535 maddenin geçtiğini belirterek şunları söyledi:
“İnsanlar değişime karşı direnç gösterebilir. Durumunuzdaki değişiklikler sizi kaygılandırabilir. Bu kanunu okuyup da eleştiren çok az. Süreçte aktörler biziz. Bize ulaşan eleştirileri kanunla ilgili görüş ve önerileri derledik toparladık. Sistematize ettik. Diğer bakanlıklarla paylaşıyoruz. Yasa ile insanlarımızın hayatını kolaylaştırmak istiyoruz. Yine bu yasa ile kayıt dışılığı da önlemeyi hedefliyoruz.”
Yazıcı, teknolojinin baş döndürücü bir hızla değiştiğini ifade ederek, “Vodafone’un sunumunda gördüğümüz gibi artık tüm cihazlar elimizin altında. Örneğin artık yönetim kurulu üyelerinin toplantılara elektronik ortamdan katılmaları mümkün olabilecek” dedi.

Hasan Süel: “Yeni Türk Ticaret Kanunu iş dünyasını iyi bir geleceğe taşıyor”
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, toplantıda yaptığı konuşmada bugün mobil İnternet’in bir yandan dijital uçurumların ortadan kalkması yönünde önemli katkılar sağladığını, diğer yandan ise yeni iş modelleri ve değer yaratma biçimleri oluşturduğunu belirtirken, yeni Türk Ticaret Kanunu’nun iş dünyasını geleceğe taşımak ve küresel rekabet gücünün artırmak yolunda büyük öneme sahip olduğunun altını çizdi.
Hasan Süel, şöyle konuştu: “Mobil haberleşme teknolojilerinin yarattığı ekosistem, ekonominin en dinamik ve temel itici güçlerinden biri haline geldi. Özellikle akıllı telefonların ve uygulamaların artışı ile mobil haberleşme, ticaretin ve iş yapma biçimlerinin geleceğini şekillendirmemize önemli katkılar sağlıyor. Finanstan perakendeye, sağlıktan eğitime birçok alanda değer üreten yeni iş modelleri, yeni kanallar ve değer yaratma alanları ortaya çıkıyor. 2014’te GSM telefonu kullanıcılarının yüzde 50’si mobil ödeme yapacak. 2015’te ise medya kullanımının yüzde 24’ü GSM telefonundan yapılacak. Bu çok önemli değişim sürecinde Vodafone Türkiye olarak hedefimiz, işletmeler için tümleşik haberleşme sağlayıcısı olmak. Biz artık mobil bir şirketten daha fazlayız; işletmelerin mobil, sabit ve hatta BT-Bilişim Teknolojileri ihtiyaçlarını da tümleşik haberleşme mantığımız çerçevesinde karşılıyoruz. Vodafone olarak bugüne kadar kurumların güvenilir iş ortağı olmak, işlerini büyütmelerine katkı sağlamak için çalıştık, bundan sonra da aynı ön görüşle çalışmaya devam edeceğiz.”