Cisco'nun 4 milyonuncu IP telefonu Liz Claiborne'un

SES ve veri haberleşmesinde dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olan Cisco Systems, alanında yine önemli bir başarıya imza attı. IP telefonlarında lider olan Cisco Systems, 4 milyonuncu IP-İnternet Protokolü telefonu satışıyla bu pazardaki liderliğinin altını bir kez daha çizdi. Cisco Systems'in 4 milyonuncu IP telefonu, bir moda ve aksesuar ikonu olan Liz Claiborne'a satıldı. Bu inanılmaz rakam, sektörün en büyük oyuncusu olarak Cisco'nun ses pazarındaki başarısını kanıtlıyor.

Son yıllarda giderek yayılan IP haberleşmesinin dünyadaki en güçlü şirketlerinden biri olan Cisco Systems, dünya ses pazarındaki başarısını, 4 milyonuncu IP telefonunu satarak bir kez daha kanıtladı. Dünyanın en büyük moda şirketlerinden biri olan Liz Claiborne ile sürdürülen çalışmaları kapsamında gerçekleştirilen bu satış, bu alanda şimdiye kadar ulaşılmış en büyük rakam. Bu inanılmaz satış rakamının ardından, Cisco IP haberleşmesinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Barry O'Sullivan yaptığı açıklamada, “İlk 2 milyon IP Telefonununu satmak 4 yıldan fazla zamanımızı aldı; 2 milyondan 4 milyona çıkmak için ise sadece 14 ay harcadık. Cisco'nun gerçekleştirdiği bu satış, ses pazarındaki liderliğimizi tescillerken aynı zamanda pazar payındaki artışımızın hızını da gösteriyor” dedi.

Yönetim merkezleri ve mağazalar arası serbest dolaşım

2003 yılından beri Cisco IP haberleşme çözümlerini kullanan Liz Claiborne'un New York ve New Jersey'deki yönetim merkezlerinde 4 binden fazla Cisco IP telefonu kullanılıyor. Liz Claiborne çalışanları Cisco CallManager IP Telefon sistemi sayesinde şirket ofislerinde istedikleri gibi dolaşabiliyorlar. Çalışanlar Cisco IP telefonlarını 8 ayrı yerde kendi telefon numaraları, belirledikleri özellikleri ve telefon defterleri ile kullanabiliyorlar. Örneğin bir Liz Claiborne yöneticisi, şirketin herhangi bir ofisinde toplantıdayken, Cisco 7960 IP telefondan kendi şifresini girerek, o telefonu kendi özel telefonu haline getirebiliyor. Yani telefona kendi numarasını verebiliyor, tüm kayıtlı telefon bilgilerine, telefon mesajlarına ulaşabiliyor. Telefonun kendi ofisinde kullandığı bütün fonksiyonlarından yararlanabiliyor. Sürekli seyahat eden ve ofisler arasında dolaşmak zorunda kalan yöneticiler için bu büyük bir kolaylık.

Cisco IPCC Express ile müşteri servisinde kalite artıyor

Liz Claiborne, daha etkili ve kişiye özel müşteri hizmeti sunabilmek için Cisco ‘IP Contact Center Express' çözümünden yararlanıyor. Cisco ‘CallManager-Çağrı Yönetimi' tarafından işletilen bu sistemde iki ayrı erişim merkezi yer alıyor. İlki yaklaşık 50 müşteri temsilcisinden oluşan ve perakende müşterileriyle satış yöneticilerinden gelen, tüm ürün gamları ile ilgili soruları yanıtlıyor. Diğeri ise 20 temsilcisiyle son kullanıcı ve mağazalarla ilgili teknik konulara yardımcı oluyor.

Cisco ‘VT Advantage' işi kişiselleştiriyor

Liz Claiborne şu anda Cisco IP telefonlarına video kapasitesini de ekleyecek olan Cisco VT Advantage'ı test ediyor. “İşimiz çok kişisel ve çok fazla insan odaklı” diyen John Kovac, “Herhangi bir ürün ya da giysi göstermeniz gerektiğinde yüz yüze konuşmak çok büyük bir avantaj. VT Advantage ile bir yandan seyahat zamanı ve harcamalarından tasarruf ediyoruz diğer yandan da şirketimizin yüz yüze iletişim politikasından feragat etmemiş oluyoruz” diyor. Önümüzdeki iki ya da üç yıl içerisinde Liz Claiborne, IP telefonları dünya çapındaki tüm ofislerinde kullanıyor olacak.

Cisco Systems

1984 yılında Stanford Üniversitesi'nden bir grup bilim adamı tarafından kurulan Cisco Systems, İnternet teknolojilerinde, mobil kullanıcılardan en karmaşık ağ omurgalarına kadar her tür altyapı için “uçtan uca çözümler” üretiyor. 1996 yılında Türkiye pazarına giren Cisco Systems, 115 ülkede İnternet üzerindeki dünya bilgi trafiğinin yüzde 80'ini yönlendiriyor.

Dünyanın ilk çok protokollü yönlendiricisini bundan 19 yıl önce geliştiren Cisco Systems, bugün, gelirinin yüzde 17'sini AR&GE'ye ayırıyor. İnternet dünyasının en geniş ürün ağına sahip Cisco Systems'in teknoloji stratejisi; bilgisayar ağlarının daha akıllı, hızlı, güvenli, duyarlı, esnek ve ölçeklenebilir bir yatırıma dönüşmesini sağlamak.

Bilgi temelli kurum ve ülke stratejisini benimseyen Cisco Systems Türkiye çalışmalarını İnternet teknolojilerinin iş süreçlerinden eğitime kadar her alanda yaygınlaşarak, yerel ve uluslararası rekabet avantajı olarak kullanılması yönünde sürdürüyor. Kendi süreçlerini tamamen İnternet temelli hale getiren Cisco Systems bu alanda edindiği deneyim ve bilgi birikimini dünyada ve Türkiye'de çeşitli kurumlar ile paylaşıyor. (www.cisco.com -www.cisco.com /tr)