LG GSM telefonları Türkiye’de

Mobil iletişim sektöründe önde gelen üreticilerin distribütörü Netcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ile dünyanın tanınmış elektronik markalarından LG Electronics, LG markalı GSM telefonlarını Türkiye’ye getirdi.

NETCELL ve LG, 21 Ağustos 2003 Perşembe günü düzenledikleri bir toplantıyla Türkiye stratejilerini ve hedeflerini paylaşarak, Türkiye pazarına sunulacak yeni ürünlerini tanıttılar. Etkinlikte Netcell Genel Müdürü Tuncay Oktay, LG Electronics Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Başkanı MB Shin, LG Electronics İstanbul Ofisi Genel Müdürü Jae-Geun Yoo ve Ürün Müdürü Choong-Keun Cho hazır bulundular. Tanıtımda Netcell İletişim Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Tuncay Oktay yaptığı açılış konuşmasında LG Electronics-Netcell işbirliğinin Türkiye GSM pazarına yeni bir soluk getireceğini belirtti. Tuncay Oktay, dünya markası olarak tanımladığı LG ile gerçekleştirdikleri işbirliğinin önemini vurguladı.

Netcell’in Türkiye’ye dağılmış yaklaşık 2000 satış noktasında müşterisi ile buluştuğunu ve bu noktalardan Bonus Card/Garanti Ödeme Sistemleri ile işbirlikleri sayesinde müşterilerine 18 aya kadar ödeme kolaylıkları sağladıklarını belirten Oktay, LG GSM ürünlerinin satışı hakkında bilgi verdi:

“LG ürünleri iki yıl garantili olarak satılmaktadır. Müşterilerimizin satış sonrası güven duyması ve sorunlarını en kısa zamanda çözmek için, bu konuda büyük deneyimi olan Tekofaks Elektronik ve Teknik A.Ş. ile anlaşma yapılmıştır. Öte yandan, LG ile Netcell çağrı merkezleri müşterinin sorunları ile ilgili olarak çalışacaktır. LG ile birlikte oluşturduğumuz satış stratejimiz üç ana temele dayanmaktadır. Bunlar; tüketicilerin ihtiyaçlarını doğru tespit etmek ve ihtiyaçlarına uygun gelişmiş teknolojileri önermek, satış sonrasında tüketicilerin memnuniyetini devamlı kılmak ve müşterilerimizi bir ömür boyu müşterimiz yapabilmek olarak sıralanmaktadır.”
Mobil iletişim cihazlarının, kullananların kişiliklerini yansıtması, modaya uyum sağlaması gibi dünyada gelişen akımları müşterilerine sunacaklarını ifade eden Oktay, tüketicilerin ödedikleri paranın karşılığını LG ürünleri ile fazlasıyla alacakları mesajını verdi. Sorulan bir soru üzerine Oktay, LG GSM telefonların, sahip olduğu ürün yelpazesiyle tüm kullanıcı sınıflarına hitap ettiğini, dolayısıyla LG markasını seçtiklerini belirtti. LG Electronics İstanbul Ofisi Genel Müdürü Jae-Geun Yoo ise dünyada ‘sayısal lider’ olma vizyonu taşıyan LG Electronics’in Netcell ile Türkiye’de önemli başarılara imza atacağının altını çizdi. 2003 yılında, dünyada ilk kez çift bant ve çift konumlu GSM telefon teknolojisini yaratan LG, böylece karşılıklı görüntülü konuşma yapabilen ilk telefonu dünya pazarına sunmuştu.

LG Electronics başlangıçta Türkiye’de; G5300, W3000, G7020, B1300 modellerini piyasaya sunuyor. Eylül ayında Türkiye pazarına sunulacak G7100 adlı ürün, flaş, sayısal kamera ve 270 derece dönebilir istiridye ekran özellikleriyle, LG’nin en iddialı ürünleri arasında yer alıyor. LG bu ürünüyle yüksek teknolojideki ve tasarımdaki üstünlüğünü ortaya koymayı hedefliyor.
Şık ve çarpıcı görünümleriyle dikkat çeken LG GSM telefonları, yüksek teknolojilerinin yanı sıra ödüllü tasarımları ile Türk kullanıcılarının beğenisine sunuluyor.
Birçok ilkin gerçekleştiği tanıtım toplantısında ayrıca, iki yıl aradan sonra ilk kez podyuma çıkan Demet Şener’in de katıldığı, Türkiye’nin ilk GSM telefon defilesi olan LG Mobil Show düzenlendi.

Netcell İletişim Hizmetleri A.Ş.

Vizyonu
Netcell kendi yapısı altında Türkiye’nin komünikasyon hizmet ve ürün sektöründe müşteriyi en iyi şekilde bilgilendiren referans noktası yaratmayı hedeflemiştir.

Faaliyet alanları
Netcell, iletişim, ürün ve hizmetlerini Türkiye’nin en büyük GSM operatörü Turkcell abonelerine sunmaktadır.
Netcell bugün Türkiye’de mobil iletişim sektörünün önde gelen üreticilerinin distribütörü olup, ayrıca ülkemizde de en hızlı gelişen perakende kuruluşlarından biri haline gelmiştir. Şu anda Nokia, Sony Ericsson, Siemens, Samsung, Motorola, Panasonic, Alcatel, Mitsubishi Mobile, LG markalarını temsil etmektedir.

Gelişimi
Grup kuruluşundan bu yana çok büyük bir büyüme göstermiştir. Şirket;
- Koşulsuz müşteri memnuniyeti
- Geniş ürün gamı
- Takım çalışması

prensiplerini değiştirmeden, faaliyetine devam ederek kurumsal bir satış organizasyonu yaratmıştır. Türkiye’deki bu başarısını sağlamak için grup olarak, ülke çapında 675 kişilik bir çalışma gücüne ulaşmıştır. Şirket mobil iletişim pazarında her konuda uzmanlaşmış olup, birbirini tamamlayan şirketlerin yarattıkları sinerji ile, grubun ortak başarısının temini için takım çalışması içindedir.

Uygulamaları
Netcell, el cihazları distribütörlüğündeki uzmanlaşması sürecinde, bu iş kolunda verimli ve kolay işleyen sistemler geliştirmiştir.

Faaliyetlerini sürdürdüğü bölgeler
Netcell, Türkiye’de geniş bir dağıtım ağı geliştirmiştir. Şirketin Türkiye’deki başarısı iki temel esasa dayanmaktadır: Bunların ilki, şirketin uygun markalar ve stratejiler ile çalışması, ikincisi ise her pazarın ve müşterinin bölgeden bölgeye değiştiğini bilmesi.

Bonus Card-Netcell işbirliği
Ağustos 2001 tarihinde başlayan Netcell-Bonus Card işbirliği gün geçtikçe artan bayi sayısı ve işlem cirosu ile ilerlemektedir. Bonus Card ve Netcell ürün bazlı kampanyalar düzenleyerek satışların hareketliliğini aktif tutmaktadır. 2002’de Netcell, Bonus Card’ın gerçekleştirdiği e-ticaret sitesi www.bonuscardshop.com’un içinde yer alarak İnternet üzerinde telefon ve aksesuar satışlarını da başlatmıştır ve bu kanalda da başarılı olmuştur.

Güncel ürün yelpazesi
Netcell grubu tarafından sunulan ürün yelpazesi, sürekli olarak her tüketici ihtiyacına göre güncellenmektedir. Netcell yüksek profili ve artan kurumsallığı ile yeni ürün yelpazeleri elde etmede (GSM telefonları, aksesuarlar, veri ürünleri, sabit hat ürünleri ve hizmetler gibi) öncü olduğunu göstermektedir.