Telsim bayileriyle buluştu

Türkiye GSM sektörünün öncülerinden Telsim, Swiss Otel'de gerçekleştirdiği toplantıda geçen aylara ilişkin performans değerlendirmesi yaptı ve geleceğe yönelik hedeflerini bayileriyle paylaştı.

TELSİM Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Taşaltın, düzenlenen basın toplantısında bir teknoloji devi olan Telsim'in abone sayısı itibariyle dünyadaki GSM operatörleri arasında 18. sırada yer aldığını belirtti. Ayrıca Telsim'in Türkiye'ye önemli bir istihdam sağladığından da sözeden Taşaltın, şirketin Türkiye genelinde 600 ana bayi ve 10 bine yakın alt bayisiyle geniş bir satış ağına sahip olduğunun, satış noktalarında çalışanların yanı sıra 100'e yakın çözüm ortağı ile 5 bin aileye doğrudan, 30 bin aileye ise dolaylı olarak geçim kaynağı sağladığının altını çizdi.

Telsim'in pazarda layık olduğu konumda bulunmadığını, bugün için 10 milyon aboneye sahip olmaları gerektiğini belirten Taşaltın, hızlı bir büyüme eğilimine girdiklerini ifade ederek sektörde artan operatör sayısına rağmen Telsim'in pazardaki konumunu perçinleyerek liderlik potansiyelini koruduğunu aktardı. Son üç ayda önemli bir güven ortamının sağlandığına da dikkat çeken Taşaltın, bu süreç içerisinde yeni abone alımında yüzde 150'lik bir artış elde ettiklerini ve yeni abone pazarından önemli bir pay aldıklarını ifade etti. Telsim'in gelirlerini ve karını arttırarak pazarlama ve teknik harcama bütçelerinin çok daha esnek bir hale getirdiğini belirten Taşaltın, Haziran ayı itibariyle devlete 250 trilyon Lira kaynak aktardıklarını vurguladı. Mehmet Taşaltın ayrıca, pazarda gündem yaratacak yeni çalışmaların çok yakında hayata geçirileceği bilgisini verdi.

Telsim Pazarlama Direktörü Özcan Ermiş de, Telsim'in kampanyalı tarifeleri hakkında bilgi vererek, “Telsim'in bugün 7 milyon aktif abonesi var. Bu rakam uygulamaya koyduğumuz tarifelerle her geçen gün yükselecek” diye konuştu.

Bas konuş ve anında mesajlaşma tüm GSM abonelerinin hizmetinde

Netbul.com, mobil İnternet üzerinden hesaplı konuşma ve mesajlaşma imkânı veren ‘Chatin' programını hayata geçirdi. Telsim teknolojisiyle desteklenen ve Türkiye'de ilk kez Netbul.com tarafından gerçekleştirilen Chatin programı ile bas konuş, anında mesajlaşma ve e-posta, resim ve video transferi uygulamaları, mobil telefon kullanıcılarının hizmetine sunuluyor.

Swiss Otel'de düzenlenen bir toplantıyla basın mensuplarına tanıtılan Chatin, dünyada GPRS'yi destekleyen tüm operatörlerin şebekelerinde çalışabiliyor. Türkiye'deki tüm GSM operatörlerinin abonelerinin yararlanabileceği Chatin, kullanıcılarına 24 saat boyunca dünyanın her yerinden sohbet etme, anında mesajlaşma, resim, video ve e-posta gönderme keyfini yaşatıyor.

Chatin teknolojisinden yararlanabilmek için bu programın mobil telefona yüklenmiş olması ve aylık 7,5 milyon TL abonelik bedelinin ödenmesi gerekiyor. Tüm GSM operatörlerinin kullanıcıları, Chatin abonelik bedelini İnternet ortamından kredi kartlarıyla ödeyebiliyorlar. Aboneler, uygulamalardan yararlanmak için kullanacakları GPRS iletişim ücretlerini, bağlı oldukları operatöre ödüyorlar.

Chatin programının www.netbul.com/chatin adresinden mobil telefonlara yüklenebildiğini söyleyen Netbul İnternet Teknolojileri Direktörü Burak Gün, Telsim'in teknolojik desteğiyle hazırlanan Chatin programının dünyada ikinci, Türkiye'de ise ilk kez hayata geçirildiğini söyledi. Gün, “Bu programda hedef kitlemiz tüm GSM kullanıcıları. Chatin programına uyumlu telefonlar, Nokia'larda 7650, 3650, 3660, 6600, N-gage ve N-gage QD. Siemens'de ise SX1 kullanıcıları bu teknolojiden faydalanabilecekler. Ayrıca Chatin programını telefonuna yükleyen Telsim aboneleri de, GPRS hizmetini belli bir süre için ücretsiz olarak alabilecekler” dedi.

Telsim aboneleri için fatura ödemek artık daha kolay

Telsim faturalı hat aboneleri, artık kredi kartlarını kullanarak GSM telefonu faturası ödemelerini Telsim CepShop'lardan, 7002 IVR servisinden ve İnternet üzerinden yapabiliyorlar.

Aboneler kredi kartlarıyla, Türkiye genelindeki “F” etiketli Telsim CepShop'lardan faturalarını ödeyebiliyorlar. Aboneler, POS cihazlarında görüntülenen ödenmemiş en son fatura bilgilerine ulaşabiliyorlar. Önceki dönemlere ait birden fazla ödenmemiş faturası bulunan aboneler, bu faturalarının tutarlarını da kredi kartlarıyla yatırabiliyorlar.

7002 IVR servisiyle fatura ödeme: Faturalı hat aboneleri, Telsim hatlı GSM telefonlarından 7002 IVR numarasını arayarak kredi kartlarıyla faturalarını ve geçmiş dönem borçlarını ödeyebiliyor ayrıca ara ödemelerini gerçekleştirebiliyorlar. IVR servisinde sadece Telsim hatlarından yapılan aramalar kabul ediliyor ve arayan numaraya ait borç ödemesi yapılabiliyor.

www.telsim.com.tr adresinden fatura ödeme: Telsim abonelerinin geçmiş ve son dönem faturaları ile ara ödemeleri için bir diğer kolaylık da İnternet ortamında sunuluyor. Telsim'in Web sitesindeki “İnteraktif Servisler” bölümüne üye olan aboneler, listelenen faturaları arasından ödemek istediklerini işaretleyerek ve kredi kartı numaralarını belirterek ödeme yapabiliyorlar.

Aboneler faturalarını ayrıca fatura üzerinde ve Telsim'in Web sitesinde belirtilen anlaşmalı bankalara, vitrininde F etiketi bulunan Telsim CepShop'lara ve PTT'ye ödeyebiliyorlar.