Yapı Kredi, CRM çözümlerini SAS ile genişletiyor

Yapı Kredi’nin, son 10 yıldır SAS çözümleri eşliğinde CRM-İlişkisel Müşteri Yönetimi alt yapısındaki değişim atağı sürüyor. Müşterilerine doğru zamanda doğru hizmetleri sunmayı hedefleyen Yapı Kredi uyguladığı yeni CRM yaklaşımı sayesinde ürün ve hizmetlerin satış başarısını önceki sisteme oranla 2 kat artırırken, müşterilerinin ihtiyaçlarını aylar öncesinden öngörüp, çözüm üretiyor.
Yapı Kredi, CRM altyapısını iyileştirmek amacıyla geliştirilen projede karmaşık analizlere ve modellere ihtiyaç duyulması sebebiyle SAS’ın Enterprise Miner ürününü tercih etti. SAS ile güçlendirilen yeni CRM altyapısının hem mevcut ürün ve hizmetlerin kabullenme oranını artırdığı, hem de müşteri memnuniyetini yükseltme konusunda fayda sağladığı belirtiliyor.
Yapı Kredi, SAS ile gerçekleştirdikleri çalışmalarla Customer Analytics dalında 2012 Gartner CRM Excellence Ödülü’nü de kazanmıştı. SAS ile çalışmasının eksenini genişletmeye hazırlanan Yapı Kredi doğru müşteriye, doğru kanaldan ve doğru fiyatla gitmeye büyük önem veriyor. Banka bu amaçla SAS’ın pazarlama iyileştirmesi çözümünü sistemlerine dahil edecek.