Vodafone Müşteri Operasyonları Merkezine 2 birincilik ödülü

IMI Conferences tarafından bu yıl yedincisi gerçekleştirilen ve Türkiye çağrı merkezi sektörünün gelişim sürecinde itici güç oluşturan bu önemli organizasyonda Vodafone, Vodafone Müşteri Operasyonları ve Çevrimiçi Servisler ile 500’den fazla koltuklu En İyi Çağrı Merkezi ve Mobil Yardım Uygulaması ile En Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması kategorilerinde birincilik ödüllerine layık görülerek, alternatif kanallardan çağrı merkezlerine abonelerinin hayatına dokunduğu her noktada müşteri hizmetlerinin kalitesini ortaya koydu.
2012 yılında, alanında öncü birçok uluslararası organizasyondan büyük başarılarla dönen Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi’nin En İyi Büyük Ölçekli Çağrı Merkezi içinde olmak üzere çağrı merkezlerinde kalite ve mükemmeliyetin göstergesi 8 farklı ödül kazanan Vodafone Türkiye, IMI Conferences Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde Müşteri Operasyonları ve Online Servisler olarak bu kez Türkiye’de alanında lider şirketlerin yer aldığı bu önemli organizasyonda da 2 ödül almaya hak kazandı. IMI Conferences Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, İstanbul Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı Rumeli salonunda düzenlenen törenle sahiplerini buldu.

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Çevrimiçi Servisler Direktörü Hakan Çelik: “Çağrı merkezimizdeki en ileri teknolojilerle abonelerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz”
Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, mobil haberleşme teknolojilerine ilişkin 30’u aşkın ülkeden beslenen bilgi birikimiyle, abonelerine temas ettikleri her noktada hayatlarını kolaylaştırmayı hedeflediklerinin altını çizerken, şunları söyledi: “Çağrı merkezimiz, Vodafone Türkiye için müşteri deneyiminin şekillendiği en değerli etkileşim noktaları arasındadır. Abonelerimizle birebir temas etme olanağı bulduğumuz çağrı merkezimiz, çalışanlarımızın bilgi birikiminden, merkezlerimizin teknolojik donanıma kadar, her alanda hizmet kalitemizi en üst seviyede tutmaya odaklanıyoruz. Günümüzde teknolojinin sunduğu olanaklarla, çağrı merkezimizde müşterilerimizle daha verimli etkileşimde bulunmak, mevcut beklenti ve ihtiyaçlara daha hızlı yanıt vermek adına yapılabileceklerin sınırları çok genişledi. Biz de küresel bilgi birikimimizle bu konuda dünya standartlarını Vodafone Türkiye müşterilerinin hizmetine sunma hedefiyle çalışıyoruz. Bugüne kadar pek çok uluslararası ödül programında elde ettiğibaşarılarla dünya tarafından kabul gören çalışmalarımızı, bu kez Türkiye çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin ödüllendirildiği böyle değerli bir organizasyonda taçlandırmaktan mutluluk duyuyoruz.”

Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi ile uçtan uca müşteri deneyimi sağlanıyor
Abonelerine temas ettiği en değerli etkileşim noktaları arasında yer alan çağrı merkezinde müşteri odaklı yaklaşımını güçlü teknolojik altyapı ile birleştiren Vodafone Türkiye, abonelerinin talep ve beklentilerine hayatı kolaylaştıran çözümlerle hızlı ve kolay erişilebilir hizmet sunuyor.
Türkiye’nin altı farklı bölgelerinde 2700’ü aşkın çalışanı ile hizmet veren çağrı merkezini en son teknolojilerle donatarak Vodafone Grubu içerisindeki tüm müşteri operasyonlarına model oluşturmayı hedefleyen Vodafone Türkiye, bu noktalarda daha etkili hizmet sunabilmek üzere Online Yardım, Mobil Yardım, Sesli Imza, Biz Sizi Arayalım, IVR İyileştirme ve Vodafone Forum gibi uygulamaları öne çıkarıyor.
Vodafone’un müşterilerine daha hızlı ve etkili hizmet sunma anlayışının self servis kanallarındaki önemli bir uzantısı olan ‘IVR İyileştirme Projesi’ ile Sesli Yanıt Sistemi şu anda şirketin abone tabanının %55’inin işlem ve bilgi taleplerini karşılıyor.
Türkiye’de ilk kez Vodafone tarafından hayata geçirilen Mobil Yardım Uygulaması, çağrı merkezimize akıllı telefon ve bilgisayarlar ile ilgili gelen çağrılarda, Vodafone müşterilerinin yaşadığı sorunun analizinin hızlı bir şekilde gerçekleştirilmesine ve her an uzaktan kontrollü paylaşım ile teknik desteğe olanak sağlıyor. Akıllı cihaz kullanım oranının geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkarak %17,8’lik rekor seviyeye ulaştıran Vodafone Türkiye, Mobil Yardım uygulaması ile mobil İnternet’in yaygınlaşması yolunda en önemli unsurlardan biri olan akıllı telefonların uyumuna yönelik önemli bir uygulamayı, bir kez daha sektöre öncülük etmek suretiyle hayata geçirmiş oluyor.
Tüm operasyonlarında müşteri ihtiyaçlarından yola çıkarak değer yaratmayı hedefleyen Vodafone Türkiye, müşterilerinin beklentilerini, hayatlarında önemli yer tutan çevrimiçi kanallar üzerinde de karşılayabilmek amacıyla Vodafone Forum’u hayata geçirdi. Klasik müşteri hizmetleri kanallarına alternatif olarak kurgulanan Vodafone Forum, sadece Vodafone’luların değil, sosyal medyayı aktif kullanan tüm telekomünikasyon kullanıcılarının, alanında uzman Vodafone ekiplerinin yönettiği bir platformda tarife ve kampanyalardan, ürün ve servislere birçok konuda bilgi paylaşımında bulunmasına olanak sağlıyor.