TTNET ‘Online İşlem Merkezi’nde işlem hacmi son 10 ayda % 100 artış gösterdi


 

‘Online İşlem Merkezi’nde en fazla yapılan üç işlem sırasıyla fatura görüntüleme, kota sorgulama ve tarife bilgileri sorgulama oldu.
TTNET müşterilerinin yoğun ilgi gösterdiği TTNET ‘Online İşlem Merkezi’nde 2012 yılında en çok yapılan işlemler, fatura görüntüleme, kota sorgulama ve paket bilgisi görüntüleme oldu. TTNET’liler, sıra bekleme derdi olmadan işlemlerini kolaylıkla yapmanın keyfini yaşadı. TTNET’in, 2012 Mart ayında daha kullanışlı, daha zengin içerik ve kişiselleştirilmiş hizmetlerle yenilediği ‘Online İşlem Merkezi’nde 1,5 milyon TTNET müşterisi, İnternet ortamının konforundan ayrılmadan ıslak imza gerektirmeyen tüm abonelik işlemlerini tek bir tıkla, kolaylıkla yaptı.
‘Online İşlem Merkezi’nde en fazla yapılan üç işlem sırasıyla fatura görüntüleme, kota sorgulama ve tarife bilgileri sorgulama oldu. Ocak ayından bu yana Online İşlem Merkezi işlem hacmi artışı yüzde 100’e ulaştı. TTNET müşterilerinin güvenli İnternet profil değişikliği ve diğer işlemlere gösterdiği yüksek ilgi ise, işlem setinde verilen hizmetlerde ilk 10’da yer aldı. Kullanıcılar, gizlilik ve güvenlik, kullanım koşulları gibi bilgi veren bağlantıları artan bir ilgiyle okudular.

Online İşlem Merkezi’ne mobil bağlantı da yapılabiliyor
Abonelerine vakit ve enerji kazandıran, TTNET’in kurumsal Web sitesi adresi (www.ttnet.com.tr) üzerinden ulaşılabilen ‘Online İşlem Merkezi'ne, mobil kullanıcılar Iphone, Ipad ve WAP uygulamaları ile bağlanılabiliyor. Hızlı, kolay ve güvenilir uygulamalar sayesinde müşteri memnuniyeti artırılırken, çağrı merkezi işlem yoğunluğunun self servis uygulamalara aktarımı ile maliyet tasarrufu sağlanıyor.

TTNET Online İşlem Merkezi ile sıra beklemek tarihe karıştı
Online İşlem Merkezi, kullanıcılarına tüm TTNET servisleri ile ilgili sorgulama, işlem ve teknik destek olarak üç ana alanda hizmet veriyor. TTNET, kullanıcılarına Online İşlem Merkezi üzerinden tüm TTNET İnternet aboneliklerini TekŞifre ile yönetme fırsatını sunarak, Türkiye’de yine bir ilke imza atıyor. TTNET kullanıcıları, oluşturacakları tek bir kullanıcı adı ve şifre ile tüm ürün, uygulama ve hizmetlere ulaşabiliyorlar. Kullanıcılar zamandan tasarruf ederken her bir ürün ve servis için ayrı şifre oluşturma zahmetinden kurtularak, olası karışıklıkları engelleyebiliyorlar. Online İşlem Merkezi, TTNET’in müşterilerine sunduğu Tek Şifre uygulaması ile kolayca kullanılabiliyor. Tek Şifrelerini bilmeyen müşteriler, (www.ttnet.com.tr) adresinden Tivibu Web, Tivibu Cep, TTNET Müzik, NETDİSK ve Online İşlem Merkezi gibi TTNET’in ayrıcalıklı servislerini kullanmalarını sağlayan şifrelerini edinebiliyor.

Neler yapılabiliyor?
Kullanıcılar, Online İşlem Merkezi'nde, fatura ödeme, kota sorgulama, dakika ve saat bazlı fatura kullanım detaylarını öğrenebiliyorlar. Abonelik başlangıcından itibaren tüm kanal bazlı hareketler “işlem geçmişim” menüsü ile görüntülenebiliyor. Arıza takip bölümünde ise kullanıcıların ne zaman arıza bildirdiğini, sonucunun ne olduğu gibi konuların takibi yapılabiliyor. Kampanyalar da ‘Online İşlem Merkezi’nden takip edilebiliyor. Kullanıcılar, dilerlerse tarife değişikliği yaparak kota limitlerini yükseltip azaltabiliyorlar. Kullanıcılarının kısa sürede aradıkları bilgiye erişmesini hedefleyen ‘Online İşlem Merkezi’nde kullanılan kampanyalar ve kullanıcıların geçiş yapabileceği tarifeler hakkında da bilgi alınabiliyor.
Online İşlem Merkezi, müşterilerine aynı zamanda “ilk yardım” hizmeti de sunuyor. Bu hizmetle modemin tekrar kurulumu, kablosuz bağlantı yapma, hız düşüklüğünü giderme gibi pek çok konuda videolar aracılığıyla kullanıcılara destek veriliyor. Online İşlem Merkezi’nden TTNET ile ilgili ücretli ve ücretsiz tüm ürünler satın alınabiliyor.

Müşteriyle karşılıklı haberleşme
TTNET, müşteri odaklı stratejisi gereği Online İşlem Merkezi’nde iki taraflı haberleşme imkanı sağlıyor. Kullanıcılar, öneri, şikayet, teşekkür, fikir, sorun, soru gibi yazılı başvurularını “Bize Ulaşın” menüsü ile yazılı olarak da iletebiliyorlar. TTNET ise müşterilerin tercihine uygun olarak kısa mesaj, e-posta veya telefon ile yanıt veriyor. Görme zorluğu çeken, göz bozukluğu olan kullanıcılar için Online İşlem Merkezi'ndeki karakterlerin boyutu kullanıcıların tercihine göre ayarlanabiliyor. Tipik İnternet uygulamalarında oluşan göz yorgunluğu ve dikkat dağınıklığını engellemek adına kullanıcı dostu bir sayfa tasarımı oluşturulan Online İşlem Merkezi’nde az görsel ve sade, yalın tasarım ile müşterilerin en kolay şekilde işlem yapabilmesi sağlanıyor.

“Fetih 1453” filmi sinemalardan sonra TV’de ilk kez Tivibu’da
Gişe rekorları kıran “Fetih 1453” filmi, 9 Ekim’den itibaren sinemalardan sonra TV’de ilk kez ve sadece Tivibu’nun “Kırmızı Halı” klasöründe sinemaseverlerle buluşuyor. Tivibu üyeleri, “Fetih 1453” filmini herhangi bir ücret ödemeden seyredebilecekler. Fatih Sultan Mehmet’in 1451 yılında henüz İstanbul’u alma planları yaptığı dönemden başlayan “Fetih 1453”, şimdiye kadar çekilmiş en büyük yerli tarihi film olma özelliği taşıyor. Sinemalarda izlenme rekorları kıran, eleştirmenlerin övgüyle bahsettiği “Fetih 1453” filmini, TV’de ilk kez Tivibu Ev, Tivibu Cep, Tivibu Web ve Tivibu Smart TV üyeleri izleyebilecekler. Üstelik Tivibu üyeleri bu muhteşem filmi izlemek için ek bir ücret ödemeyecekler. Sinemaları geçen yüksek izlenme oranlarıyla “Türkiye'nin en büyük sinema salonu” olan Tivibu'nun "Kırmızı Halı" klasöründe “Fetih 1453” ile birlikte yüzlerce film sinemaseverlerle buluşuyor. (www.tivibu.com.tr)

TTNET, Oracle Mükemmellik Ödülü’ne layık görüldü
Teknoloji dünyasının saygın organizasyonlarından biri olan Oracle Mükemmellik Ödülleri 2012’de (Oracle Excellence Awards), Yılın Teknoloğu (Technologist of the Year: IT Manager) ödülünü TTNET Ürün ve Servis Geliştirme Direktörü Olgay Taş kazandı. Oracle Mükemmelik Ödülleri, 2 Ekim’de San Fransisco’da düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
Olgay Taş, İş Süreçleri Yönetiminde Oracle ürün ve teknolojilerinin kullanıldığı, (Service Excellence Program) Programı ile gerçekleştirilen BT-Bilişim Teknolojileri dönüşümü ile “Technologist of the Year: IT Manager” ödülüne layık görüldü. Yılın Teknoloğu Ödülü; 9 farklı kategoride çalıştığı kurumun teknoloji çözümlerine üstün çabalarıyla katkıda bulunan yöneticilere veriliyor. 200 ülkeden, çok sayıda başvurunun yapıldığı organizasyonda; liderlikten veri tabanı yönetimine 12 farklı kategorideki başarılı çalışmalar ödüllendirildi. SEP; BSS’nin (Business Support System) temel uygulamaları için yaratılmış, CRM, iş zekası ve faturalama konularında yaşanabilecek olası sorunların önüne geçmek, müşteriye sunulan hizmet hızını ve kalitesini en yüksek seviyeye taşımak için oluşturulmuş bir yol haritası. Program; Müşteri Yönetim Sistemi, Faturalama, Veri Ambarı/İş Zeka, Bütünleşme ve Veri Aktarımı sistemlerinden oluşuyor.

Vestel akıllı TV’ler artık Tivibu’lu
Dost teknoloji Vestel’in TTNET’le yaptığı işbirliği neticesinde, İnternet ve televizyon içeriğini bir araya getirerek televizyon izleme alışkanlığına yeni bir boyut kazandıran Vestel Smart TV Net kapısına yeni dönem TV platformu Tivibu’yu da ekledi.
Dost teknoloji Vestel, Smart TV Net kapısına TTNET’in yeni dönem TV platformu Tivibu’yu ekleyerek tüketicilere sunduğu içeriği zenginleştirmeye devam ediyor. İnternet’e bağlanabilen ve müzik sitelerinden sosyal medyaya, alışveriş ve fırsat sitelerinden bankaların İnternet şubelerine kadar 50’den fazla farklı içeriğe televizyondan erişim sağlayan Vestel Smart TV’ler, artık Tivibu hizmetlerinin yer aldığı yeni uygulama ile kullanıcılara farklı bir deneyim yaşatıyor. Vestel Smart TV kullanıcıları, Tivibu Smart TV uygulaması ile 30 adet TV kanalından ve Tivibu’nun “Seç İzle” ve “Tekrar İzle” gibi gelişmiş servislerinden yararlanabilecekler. Vestel Smart TV satın alan tüketicilerin hizmetine sunulan Tivibu Smart TV uygulaması, yüzlerce film, dizi ve belgeseli üstün yayın kalitesiyle birlikte izleme imkânı sunuyor.

Tivibu Smart TV ile “Tekrar İzle” ve “Seç İzle”
Tivibu’nun en çok kullanılan hizmetlerinden olan “Tekrar İzle” ve “Seç İzle” seçenekleri Vestel Tivibu Smart TV uygulamasında da yer alıyor. ‘Tekrar İzle’ ile televizyonda yayınlanan ve en beğenilen yerli dizileri, eğlence ve yarışma programlarını yayınlanma tarihlerinden itibaren bir hafta boyunca istenilen sıklıkta izlemek mümkün. Vestel Smart TV kullanıcıları, ‘Seç İzle’ özelliği ile de binlerce içerikten beğendiklerini seçip seyredebiliyorlar.
Vestel’in tüm Smart TV’lerde yer alacak uygulama ile artık TV izlemek çok daha farklı ve eğlenceli olacak.