Çağrı Merkezleri Yönetimi Projesi KUDAKA’nın başarılı projeleri arasına girdi

Temel Yönetim Becerileri ve Etkin Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimleri Projesi, KUDAKA’nın 4. Dönem başarılı projeleri arasına girdi. Erzurum Çağrı Merkezleri Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri Derneği ve Erzincan Çağrı Merkezleri ve Rehberlik Hizmetleri Derneği tarafından, KUDAKA (Kuzey Doğu Anadolu Kalkınma Ajansı)’nın Teknik Destek Hibe Programı’na sunulan Temel Yönetim Becerileri ve Etkin Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimleri başlıklı projesi, KUDAKA’nın 4.Dönem başarılı projeleri arasına girdi.
AssisTT’in ev sahipliğinde koordine edilen çalışmada amaç; Uzman Asistan, Takım Lideri ve Grup Yöneticilerinin iş yerindeki performanslarını yükselterek, aldıkları eğitimler sonucunda iş hayatına olan yansımalarını ölçülebilir oranda arttırmayı ve iyi yönde farklılaştırmayı hedefliyor. Böylece şirket adına da istenilen kalite yakalanmış olup, operasyondaki iş verimliliği de artmış olacak. Yöneticilik ve kişisel gelişim eğitimi alan personeller, hem şirketin maliyetine hem de şehrin istihdam oranının artmasına katkıda bulunacak.
Temel Yönetim Becerileri ve Etkin Çağrı Merkezi Yönetimi Eğitimleri projesiyle, yöneticilik ve kişisel eğitim alan personel işyerinin kalitesini artıracağı gibi, kaliteli beyin göçünü engelleyecek ve bilinçli toplum anlayışını da beraberinde getirecek. Kuzey Doğu Anadolu Kalkınma Ajansı, bu eğitim projesinin giderlerine Erzurum ve Erzincan için 30.000 TL hibe verecek. İçinde teknik eğitimlerin yanı sıra gelişim eğitimleri de olan bu proje kapsamında, Erzincan’da 1 Şubat’ta eğitim alan 99 çalışana da sertifikaları verilecek. Erzurum Çağrı Merkezleri Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri Derneği ve Erzincan Çağrı Merkezleri ve Rehberlik Hizmetleri Derneği önümüzdeki günlerde başka önemli projelere de imza atmayı hedefliyor.