Arda Turan ve e-ticaretin öncüleri aynı çatı altında buluştu: Lidyana.com

 

Ünlü futbolcu Arda Turan ile Türkiye’nin en başarılı İnternet girişimcilerinin ortak olduğu takı ve aksesuar sitesi Lidyana.com açıldı.
Yaklaşık 2 milyon TL yatırım ile kurulan Lidyana.com, hizmet kalitesi, ünlü isimlerle renkli kampanyaları, geniş ürün yelpazesi, uygun fiyatları ve 1 iş günü içinde ürün teslimi gibi özellikleriyle fark yaratacak. Dünyanın seçkin takı ve aksesuar markalarının size özel tasarımları (www.lidyana.com)’da.
Mücevherleriyle ünlü Lidyalılardan esinlenilerek ismi konulan Lidyana.com, kullanıcılarına pek çok ünlü markanın takı ve aksesuarlarının yanı sıra, kişiye özel tasarımlarını da özel bir alışveriş deneyimiyle sunuyor. Yaklaşık 2 milyon TL yatırımla kurulan Lidyana.com, Türkiye sınırları içerisinde herkesin bildiği ve kendi zevkine uygun ürünlere ulaşabildiği bir platform haline gelmeyi ve bir yıl içerisinde bölgesel düzeyde hizmet ağlarını genişletmeyi hedefliyor.
Lidyana.com’un ortakları arasında markafoni Yönetim Kurulu Başkanı Sina Afra, markafoni Kurucu Ortakları Tolga Tatari ve Ahmet Sarı, Yemeksepeti Kurucusu Nevzat Aydın ve Peak Games ile Krombera Kurucu Ortağı Hakan Baş gibi internet dünyasının öncü isimlerinin yanı sıra; Ulusoy Holding Yönetim Kurulu Üyesi Haluk Ulusoy’un oğlu Saffet Ulusoy, Öztanık Grubu’ndan İsmet Öztanık, Magic Life’ın Kurucusu Cem Kınay’ın yeğeni Onur Kınay ve Raiffesisen Investment’ın Türkiye ekibinden Gökçe Kabatepe, Aydın Özol ve Oytun Özer de bulunuyor. İnternet dünyasının duayenlerinden Sina Afra, iş modeline ve bu güçlü ekibe olan güvenini şu sözlerle dile getiriyor: “Lidyana takı ve aksesuar alanında kuvvetli bir ekiple, dikey e-ticaret sitelerini yeni bir boyuta taşımak için yola çıkıyor.” Yemeksepeti.com’un başarısının arkasındaki isim Nevzat Aydın da, “Türkiye'de birkaç sene içinde online takı ve mücevher dikeyinde diğerlerinin arasından sıyrılmış başarılı bir e-ticaret sitesi göreceğiz. Bu sitenin Lidyana olacağından emin olduğum için bu projeye yatırım yapmayı tercih ettim” diyor.

Binlerce ürün ve sürpriz ünlüler Lidyana.com’da
Lidyana.com Kurucu Ortağı ve Başkanı Hakan Baş Web sitesi daha açılmadan Lidyana.com’un Facebook fan sayfasının 20 bin “like” aldığını belirterek sosyal medyada yoğun ilgiyle karşılaştıklarını söyledi. Baş, sözlerine şöyle devam etti: “Siteyi iyi bilinir hale getirmek ve ziyaretçi sayısını yükseltmek tabi ki önemli ve biz bu anlamda çok detaylı bir çalışma içerisindeyiz. Fakat başarı için en önemlisi satılan ürünün kaliteli olması. Biz kullanıcılarımıza en iyi ürünleri sağlayabilmek için, sitemizde en iyi markaların ve tasarımcıların en güzel ürünlerine yer vermek istiyoruz ve çalışmalarımız bu yönde devam ediyor.”
Toplanan yatırımın ciddi bir bölümünün reklam için ayrıldığını belirten Hakan Baş, stil sahibi ve şıklığıyla fark yaratan Burcu Esmersoy, Sinem Kobal, Güliz Onursal, Şebnem Çapa gibi ünlü isimlerin de iş ortakları arasında yer aldığını vurgularken yakın gelecekte yenilerinin de ekleneceğini ve tarzlarıyla dikkat çeken bu isimlerin, seçtikleri ürünlerle Lidyana.com müşterilerine ilham vereceğini dile getirdi.
Çok iyi bir takım kurduklarını dile getiren Hakan Baş, “Onur Kınay gibi çok değerli ve iyi anlaştığım bir ortakla yola çıkarken kafamda hiçbir soru işareti olmadı. Ayrıca teknik tarafta Güney Can Gökoğlu, iş geliştirme tarafında da Deniz Gürbüz gibi çok güvendiğim tecrübeli yol arkadaşlarımız var. Gördüğünüz gibi kadro tamam, şimdi icraat zamanı” dedi.
Lidyana.com Kurucu Ortağı ve Operasyon Direktörü Onur Kınay ise, hedeflerinin öncelikle Türkiye sınırları içerisinde herkesin bildiği ve kendi zevkine uygun ürünlere ulaşabildiği bir platform konumuna gelip, bir sene içerisinde bölgesel düzeyde hizmet ağlarını genişletmek olduğunu belirtti ve şunları ekledi: “Türkiye’de takı ve aksesuar alanında ciddi bir potansiyel olduğunu düşünüyoruz. Bu potansiyeli en hızlı şekilde karşılayabilecek dinamik ve tecrübeli bir ekip oluşturduk. Tiffany&Co., House of Harlow, Low Luv, Pandora ve Atasay gibi önemli markalar ile Deniz Kaprol, Cem Lokmanhekim ve Meral Saatçi gibi Türkiye çapında bilinen tasarımcılarımızı bir araya getirdik.”
2000’den fazla farklı ürün barındıran ve her geçen gün yeni bir tasarımcı ve marka eklenen Lidyana.com kataloğu Merve Hasman’ın objektifinden çıktı. Sadece kadınları değil, erkekleri de hedefleyen sitede ürünlerin fiyat aralığı ise 15 TL ile 1.500 TL arasında değişiyor. Kadın aksesuar ve takılarının yanı sıra, erkekler için kol düğmeleri, bileklikler, kolyeler ve kemerler de Lidyana.com’da yer alıyor. Satılan ürünleri bir iş günü içerisinde adrese teslim eden ve üründen memnun kalınmadığında ücretsiz geri gönderimle birlikte para iadesi yapan Lidyana.com, üründe herhangi bir deformasyon söz konusu olduğunda ise ücretsiz tamir sağlıyor.