”Genesys One’piyasaya çıktı


Genesys yeni çözümünde eşsiz bir paket içinde, müşteri hizmetlerinin en iyi uygulamalarını sektörde lider Genesys 8 ile birlikte sunarak pazarda çığır açacak bir Toplam Sahip Olma Maliyetine imza atıyor.
Müşteri hizmetleri çözümü sağlayıcıları pazarı liderlik koltuğunda oturan Genesys, geniş işletme piyasasını dönüştürecek Genesys One hizmet çözümünün duyurusunu yaptı. Tekli bir yazılım çözümünün bir parçası olan Genesys One, Genesys’in dünya çapındaki temas merkezi yeteneklerini ana kalıplar ve uygulamalar şeklindeki yenilikçi müşteri hizmetleri alanındaki en iyi uygulamalar ile birlikte paketleyerek yeni kuşak bir temas merkezini devreye sokma çalışmalarına hız ve kolaylık kazandırıyor. Dünyada ilk kez, geniş işletme pazarındaki tüm şirketler 20 yılı aşkın bir süredir dünyanın önde gelen markalarıyla çalışan Genesys tarafından geliştirilen ileri teknolojinin, yenilikçi müşteri hizmetleri stratejileri ile bütünleştirilmesinden yararlanabilecekler.

Hepsi Bir Arada çözümü lider Genesys 8 yazılımını bir adım ileriye taşıyor
Genesys One, sektörde Genesys 8 yazılım ailesi üzerine kurulu olup, ayrıca SIP-Oturum Başlatma Protolü tabanlı Genesys Müşteri Etkileşim Yönetimi Platformunu da kapsamakta. Bu çözüm tek bir yazılım paketi içinde ileri müşteri hizmeti yeteneklerini sunarken bunlara sınıfının en iyisi yönlendirme, temsilci masa üstü ve raporlama dahil durumda. Genesys One, Genesys SIP Select ekosistemi bir adım ileriye taşıyarak telefon ve son noktaları da kapsayan komple bir çözüm sunuyor.

Yenilikçi hızlı devreye sokma yaklaşımı
Genesys One, en fazla 30 günde devreye sokmayı içeren sabit fiyatlı bir kurulum özelliği sağlıyor. Bu düzen, yeni kurulum Genesys’in patentlendirme sürecindeki orkestrasyon teknolojisini kullanarak müşteri hizmetlerindeki en iyi uygulamaları önceden tanımlanmış stratejilerle ve uygulamalarla birleştirerek paketlediği için, ileri bir temas merkezi kurmanın gerek süresini gerekse maliyetini büyük ölçüde azaltmayı başarıyor. Genesys One içinde bulunan Rapid Installer uygulaması, müşteri hizmetleri yönlendirme stratejileri ve raporlamasının anında doldurulması için sezgisel uygulama ara yüzü ve kullanımı kolay ana kalıplardan faydalanıyor.

Toplam sahip olma maliyetini azaltan yalın yönetim
 İşletmedeki kullanıcının eline daha fazla kontrol imkanı veren Genesys One, raporlama yetenekleri ve rol tabanlı uygulamaları sayesinde, müşteri hizmetleri üst yönetimi ve ilgili yönetici kadroları, müşteri hizmetleri stratejilerini iş koşulları değiştikçe anında, BT desteğine başvurmaya gerek duymaksızın, hem izleyebilir, hem de değiştirebiliyorlar.

Genesys’in açık ve ölçeklenebilir yaklaşımı ile büyümenin temelleri atılıyor 
Genesys One, tek bir sunucu üzerinde 300’e kadar temsilciyi destekleyebilir ve tam sanallaştırılmış altyapı üzerinde ölçeği büyütülebiliyor. Genesys One, şirketin gelecekteki müşteri hizmeti gereksinimine göre ek Genesys uygulamalarını kapsayacak şekilde genişletilebiliyor.

Bulunurluk
Genesys One tüm dünyada Aralık 2012 itibari ile piyasaya sürümüş durumda.

Genesys Başkanı Paul Segre’in yorumu
“Şimdiye kadar sadece dünyadaki en büyük, en gelişkin şirketler dünyanın en ileri müşteri hizmetleri çözümlerinden faydalanıyorlardı,” diyen Genesys Başkanı Paul Segre sözlerine şöyle devam etti: “Genesys One ile biz, yalnızca yeni bir ürün sunmuyoruz. Geniş işletme pazarı artık dönüştürücü bir çözüme erişim kazanırken yılların müşteri hizmetleri uzmanlığı ile en iyi uygulamaların birlikte sunulduğu hızla devreye sokulabilen ve Toplam Sahip Olma Maliyeti düşük sektöründe lider teknolojilere anında ulaşabiliyorlar. Genesys One ileri, çok yönlü, özellikli, tesis içi temas merkezi çözümüne duyulan net bir piyasa ihtiyacına karşılık vermektedir.”