BT Küresel Hizmetler ekibi üç senedir lider


 

BT Küresel Hizmetler, İletişim Dış Kaynak Kullanımı ve Profesyonel Hizmetler Magic Quadrant Raporunda Gartner tarafından yeniden lider seçildi.
Londra – BT, Gartner Inc. tarafından hazırlanan Magic Quadrant’ın İletişim Dış Kaynak Kullanımı ve Profesyonel Hizmetler raporunda üst üste üçüncü yılda Liderler Kadranı’nda yer aldıklarını açıkladı.
Gartner tarafından hazırlanan rapor “kurumsal haberleşme sistemleri ve ağ bağlanabilirliği destekli BT ve işlem hizmetleri veren” 21 küresel tedarikçinin analizini içeriyor.
Gartner’ın hazırladığı raporda, “Liderler; kurumsal hedefleri desteklemek için sundukları BT-Bilişim Teknolojileri hizmet olanaklarında verdikleri kararlar, mesajlaşma ve personellerini endüstri ihtiyaçlarına göre düzenleyişleri ve ilgili ürünleri değer, fiyat ve servis düzeylerine göre ayırarak pazarlamada öncü olma yetileriyle rakiplerini etkiliyorlar. Liderler kadranındaki tedarikçiler günümüzde gayet iyi performans gösteriyor ve geniş bir pazar yönü öngörüsüyle ile istikrarlı bir yapılanma sürdürüyorlar. Liderler, pazardaki liderlik konumlarını koruyabilmek adına yetkinlik geliştiriyorlar” diye belirtiliyor. Ayrıca, tedarikçi ve müşteri tecrübesi Liderler kadranında büyük ağırlık taşıyor. Tüm bu tedarikçiler, kayda değer ağ yönetimi ve dış kaynak tecrübeleri olduğunu ve ağ merkezli bilişim teknolojileri hizmetlerini başarıyla sağlayabilmeleri için gereken dinamikleri kavradıklarını sergilediler.
BT Küresel Hizmetler İcra Kurulu Başkanı Luis Alvarez; “BT Küresel Hizmetler ekibinin üç sene üst üste liderlik konumunu korumasından oldukça memnunum. Hızla büyüyen pazarlardaki yatırım stratejilerimizin yanı sıra, endüstriyel sektör çözümlerimizin de bu raporda ve müşterilerimizin gözünde tanındığını görmek muhteşem” diyor.
“Geçtiğimiz yıl boyunca tüm ürün ve hizmet gamımızı yeniledik ve bunun Gartner'ın analizine yansımasına görmekten memnunuz,” diye ekliyor Alvarez. “BT Connect'in küresel bağlanabilirlik çözümleri yelpazesindeki ana yetilerimizin mevcut güçlü yanları üzerine yoğunlaşmaya devam ettik ve BT One'ın birleşik haberleşme ve işbirliği hizmetleri ile BT Contact merkez çözümlerindeki başarılarımızın tanınmasından özellikle memnunuz.”
“Liderlik konumunun, yaptığımız işi geliştirmeye devam etmeye olan bağlılığımız ve yetenekli küresel ekibimizin yoğun çabası hakkında oldukça fazla şey söylediğine inanıyoruz. Bunun, dünya çapındaki müşterilerimiz için önemli olduğunun bilincindeyiz.”
Raporun tamamını görmek için: (http://www.gartner.com/reprints/bt-uk-annual-reprints?id=1-1DC2AUW&ct=121221&st=sb).

Magic Quadrant
Gartner, araştırma yayınlarında adı geçen hiçbir satıcı, ürün veya hizmeti desteklemiyor ve teknoloji kullanıcılarına yalnızca en yüksek puanlara sahip olan satıcıları tercih etmesi konusunda tavsiye vermiyor. Gartner araştırma yayınları, Gartner araştırma kuruluşunun fikirlerinden oluşmakta ve gerçeklerin beyan edildiği raporlar olarak yorumlanmamalı. Gartner, ticarileştirilebilirlik veya belirli bir amaca uygunluk garantisi dahil olmak üzere bu araştırmaya ilişkin açık veya üstü kapalı hiçbir garanti sağlamamakta.

BT
Dünyanın önde gelen haberleşme hizmetleri ve çözümleri sağlayıcılarından biri olan BT, 170’den fazla ülkede hizmet veriyor. Başlıca faaliyetleri arasında, dünya çapında ağ tabanlı BT (Bilişim Teknolojileri) hizmetleri, müşterilerine evde, işte ve hareket halinde kullanmaları üzere yerel, ulusal ve uluslararası telekomünikasyon hizmetleri, geniş bant ve İnternet ürünleri ile hizmetleri, bütünleşik sabit/mobil ürünler ve hizmetler sağlamak yer alıyor. BT, 4 temel iş kolundan oluşmakta: BT Küresel Hizmetler, BT Perakende, BT Toptan Satış ve Openreach.
31 Mart 2012’de sonlanan yıl içerisinde BT Group’un 2,445 milyon poundluk vergi öncesi kar geliri 18,897 milyon pounddu.
British Telecommunications plc (BT), BT Group’un iştiraki durumunda ve BT Group’un tüm faaliyetlerini ve varlığını fiilen kapsamakta. BT Group plc Londra ve New York borsalarında yer almakta. Daha fazla bilgi için; (www.btplc.com).