Çağrı merkezi Tempo, yeni ofisini Şanlıurfa’da açtı


 

Tempo’dan Şanlıurfa’ya büyük istihdam.
Finans, telekomünikasyon, e-ticaret, sağlık gibi pek çok sektöre müşteri hizmetleri, tele satış, destek hizmetleri gibi çeşitli konularda A’dan Z’ye uzaktan hizmet veren Tempo Çağrı Merkezi, Anadolu’daki yeni bölgesi olarak Şanlıurfa’yı seçti. Hizmet kalitesi ve sağladığı istihdamla Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan Tempo, Afyon, İstanbul ve Kütahya’dan sonra şimdi de Urfalı gençler için istihdam yaratacak.
Türkiye’nin parlayan sektörü çağrı merkezinde 10 yılı aşkın süredir hizmet veren Tempo, yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Kısa bir süre önce Kütahya ofisini açan Tempo Çağrı Merkezi’nin Anadolu’daki son durağı Şanlıurfa oldu. Tüm Türkiye’de 1400’den fazla kişiye istihdam sağlayan Tempo, Şanlıurfa’da açtığı çağrı merkezi ile yine yüzlerce gence yepyeni bir kariyer fırsatı sunacak.
Tempo Genel Müdürü Cemal Akar, son yıllarda çağrı merkezlerinin Anadolu’ya yatırımının giderek arttığını belirterek bölgedeki yatırımlarının devam edeceğini söyledi. Akar, “Çağrı Merkezi sektörü her geçen yıl büyük bir ivme ile büyüyor. 2012’de de %25’lik bir büyüme gerçekleşti. İstihdam edilen müşteri temsilcisi sayısı ve koltuk sayıları %20 arttı. Şu anda 1 milyar dolarlık bir pazar söz konusu. Sektör ekonomik istikrara paralel olarak büyüyor” diyerek sektörün durumu ile ilgili bilgi verdi.
Her yeni yöre, bir yandan bölge istihdamına katkı sağlarken bir yandan da gençler için kariyer olanağı sunduklarının altını çizen Tempo Genel Müdürü Akar, “Yeni bölge olarak Şanlıurfa’yı seçmemizin en önemli nedenlerinden biri Türkiye’nin en çok genç nüfusa sahip illerinin başında geliyor olması. Eğitimli genç bir nüfus var burada. Bu bizim için bir avantaj. Tempo’nun sunduğu kariyer imkânı da buradaki nüfus için bir avantaj.
Önceleri gençlerin eğitim hayatları sırasında harçlıklarını çıkarmak için geçici olarak çalışmak istedikleri çağrı merkezleri, şu anda sunduğu mesleki eğitimler ve kişisel gelişim fırsatları ile geleceği olan bir meslek konumuna geldi. Çünkü önceki yıllarda çok önemli olan üretim ve satışın yerini artık müşteri hizmetleri almaya başladı. Aslında bir ürünü satın aldığınızda o markayla bağınız yeni başlıyor. Ürüne sahip olma aşamasında markayla müşterinin buluştuğu her deneyim müşteri hizmetleri kavramı içinde yer alıyor. Çağrı merkezleri de müşteri hizmetleri konusunda kendinizi en iyi geliştireceğiniz sektörlerin başında geliyor. Bununla birlikte geleneksel olarak yönetici takımını kendi içinden oluşturan bir sektörüz. Bu nedenle de yeni katılımların olması müşteri temsilcisi konumundaki arkadaşlarımıza kısa sürede yükselme imkanı veriyor. Tempo’da da görev yapan üst düzey yöneticilerin bir kısmı bulundukları yere müşteri temsilciliğinden yükselerek gelmişlerdir. Biz de Tempo olarak, tüm bunların ışığında Urfalı gençlere yeni bir kariyer yolu sunuyor olmaktan mutluluk ve gurur duyuyoruz” dedi.
Şanlıurfa’daki çağrı merkezi, ilk etapta 204 koltuk sayısı ile yine Türkiye’nin ekonomisine yön veren önemli firmalara hizmet verecek.