TNT Teslim Detayı Hizmetinde Son Noktayı Koyuyor

TNT, müşterilerinin yurt dışı gönderilerinin teslim detaylarını artık e-posta yolu ile iletiyor. Verdiği tüm hizmetlerde daima kalitesini artırmayı hedefleyen TNT'nin bu yeni uygulaması, müşterilere teslim detayı sağlanmasında son noktalardan biri olarak kabul ediliyor. TNT, Bilgi işlem Departmanı'nın desteği ile gerçekleştirilen yeni uygulamayla gönderilerin ulaştırılmasında olduğu gibi
gönderilerin teslim detaylarının iletilmesinde de hızlı ve güvenilir olmayı amaçlıyor.
Yeni uygulamaya göre sisteme e-posta adresi girilen tüm TNT müşterileri, gönderisinin teslimatı yapıldıktan hemen sonra, teslim detayını otomatik olarak e-posta adresine gelen bir mesaj ile görebiliyor.
TNT'nin bağlı olduğu TPG (TNT Post Group) ekspres kurye taşımacılığı, uluslararası toplu gönderi ve lojistik alanlarında, 116 bin çalışanı ve 200'ün üzerinde ülke servisiyle gerçek bir dünya devi. Hisseleri Amsterdam, New York ve Frankfurt borsalarında işlem gören TPG'nin 2000 yılı karı 9.9 milyar Euro olarak açıklandı. Hızlı ve güvenilir olmak ilkesiyle hizmet veren TNT, kalitesini daima arttırmayı hedefliyor.

Hızlı ve güvenli hizmet isteyenler TNT'yi tercih ediyor

Değerli evrak ve gönderilerinin en hızlı ve güvenli şekilde alıcıya ulaşmasını isteyen kurumsal müşteriler, 2000 yılında TNT'yi seçti.
Türkiye TNT, hızlı, güvenilir, mükemmelliyetçi ve müşteri odaklı hizmet çalışmalarıyla tüm dünya TNT'leri arasında yüzde 98 operasyon servis performans hedefine ulaşan ilk ülke ve dünya birincisi oldu.
TNT'nin bağlı olduğu TPG'nin (TNT Post Group) Yönetim Kurulu Başkanı Ad Scheepbouwer, TPG'nin 1999 yılında 8,5 milyar Euro olan gelirinin 2000 yılında 9,9 milyar Euro'ya çıktığını ve net kazancının da yüzde 25.5 oranında artığını belirtti. Yönetim kadrosu ve sürekli gelişen iş performansıyla TPG, 2001'de de yüzde 20-25 net büyüme gerçekleştirmeyi planlıyor.

Euro/Milyar
2000
1999
Büyüme %
TPG Ciro
9.936
8.536
16.4
TPG Net kazanç
526
419
25.5

TNT'nin hızlı servis noktaları ile dünyaya açılmak daha kolay

TNT, alışveriş merkezlerinde hizmete giren "hızlı servis noktaları" ile özellikle bireysel müşterilerinin gönderilerini daha hızlı ve kolay şekilde ulaştırmalarını sağlıyor.
TNT'nin Kargofis ile işbirliği yaparak alışveriş merkezlerinde oluşturduğu "hızlı servis noktaları"na bırakılan her türlü gönderi, aynı gün içinde TNT uçağı ile alınıyor ve adres dünyanın neresinde olursa olsun ertesi gün sahibine ulaştırılıyor.
TNT, şu anda Bursa ve İzmit Real, Hipermarketler ile Kartal ve Gaziantep M1 Tepe Alışveriş Merkezleri'nde bulunan "hızlı servis noktaları"nın sayısını artırarak müşterilerinin dünyaya açılmasını daha da kolaylaştırmak istiyor.
TNT müşterileri artık "hızlı servis noktaları" sayesinde uzaktaki sevdiklerine, diledikleri her şeyi gönderebiliyorlar. Bir hediye veya onların özlediği bir tat, bir paket. Ayrıca TNT ile ulaştırılan tüm gönderileri, dünyanın neresinde olursa olsun "www.tnt.com" adresinden takip etmek mümkün.