İnnova'nın servis ağı tüm Türkiye'ye yayılıyor

Yazılım, donanım ve danışmanlık hizmetleri başta olmak üzere firmalara uçtan uca bilişim çözümleri sunan İnnova, Türkiye çapında genişlettiği organizasyonu ile saha destek hizmetlerini güçlendirmeye devam ediyor. Bu hedef doğrultusunda ofis sayısını 12'ye çıkaran İnnova, ikisi İstanbul'da olmak üzere, Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Erzurum illerinin yanı sıra önümüzdeki dönemde Diyarbakır, Kayseri, Trabzon, Samsun ve Bursa illeri üzerinden de saha destek hizmetleri sağlayacak.
Yeni yatırımlara ilişkin olarak İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, “Müşterilerimiz için kurduğumuz tüm ürün ve sistemlere yönelik saha destek hizmetimiz için yurtiçinde açtığımız yeni ofisler ile altyapı, donanım ve yazılım destek faaliyetlerimize önemli bir yatırım yaptık. Böylece müşterilerimize daha da yakın olacağız, onlara tüm destek hizmetlerinin yanı sıra, dış kaynak hizmetleri de dâhil olmak üzere tüm hizmetleri tek elden ve daha hızlı verme fırsatı sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde de ‘Servis ve Saha Destek' yatırımlarımızı sürdürerek Türkiye genelinde uzman kadromuzla marka bağımsız saha hizmetlerini eksiksiz şekilde sunmaya devam edeceğiz” dedi.
İnnova'nın, Türkiye'nin dört bir yanındaki saha destek hizmetleri dışında, bilgisayar ağları, sunucular gibi bilgi teknolojilerinin tüm alanlarında marka bağımsız şekilde kurulum ve bütünleştirme projeleri için de sürekli yatırım yaptıklarını belirten Ersöz, güçlenen yapının kendi ürünleri olan erişim noktaları-Kiosk'ların ve Digital Signage sistemlerinin de bakımlarını üstlenmeye devam edeceğini söyledi.
Servis yönetimini dünya standartlarında bir süreç ve ekiple sürdüren İnnova, hizmet kalitesini ISO 20000 sertifikası ile de taçlandırıyor. Müşteri odaklı hizmet felsefesi ile İnnova, uçtan uca çözüm felsefesi gereğince, hizmet verdiği kuruluşların tüm bakım hizmetlerinde tam donanımlı ve güvenilir bir iş ortağı olmak için operasyonlarını güçlendirmeye devam ediyor. Aynı zamanda ISO20000 standartları gereğince İnnova, Hizmet Seviyesi Anlaşmalarında (SLAs) tanımlı koşulların tam olarak yerine getirilip getirilmediğini, anlaşmanın aktif olmasıyla başlayan ve sürekliliğinin sağlanması sürecine kadar tüm aşamaları kayıt altında tutarak, hizmet kalitesini ve maliyetleri kontrol altında tutan gelişmiş bir yapı sunuyor. İleri düzey kontrol ve denetim araçları ve yazılımları sayesinde, hizmet seviyesi koşullarını riske atabilecek tüm unsurlar önceden tespit edilerek, erken uyarı sistemi sayesinde hızlı şekilde önlemler alınabiliyor ve süreç raporlanabiliyor.