Nokia'ya KalDer'den ödül

 

Türkiye Kalite Derneği (KalDer), müşteri memnuniyetinde 6 yıldır süren birinciliği dolayısıyla Nokia Türkiye'yi ödüllendirdi.
Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından 2005 yılından bu yana gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME), her yıl sektörlerinde ve tüm sektörlerde üstün performans gösteren şirketleri belirlemek amacıyla belirleniyor. 20'yi aşkın gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede yürütülen ulusal müşteri memnuniyeti endeksinin Türkiye uygulaması olan TMME, 2005 yılından beri farklı sektörleri ve bu sektörlerdeki kurumları kapsayacak şekilde, her 3 aylık dönemde yapılıyor. Tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden memnuniyetini sayısal olarak gözler önüne seren TMME, ülke genelinde de müşteri memnuniyeti bilincinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılmasına da katkıda bulunuyor. Türkiye Kalite Derneği (KalDer)'nin müşteri memnuniyetinde 6 yıldır süren birinciliği dolayısıyla ödüllendirdiği Nokia Tükiye'nin ödülü, 2 Nisan akşamı Ritz Carlton otelinde gerçekleşen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi ödül töreninde Nokia Türkiye İletişim Müdürü Eda Mutluer tarafından alındı.
Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoy İcan, Nokia'nın müşteri memnuniyetindeki liderliğinde öncelikle kaliteye verdikleri değerin önemli rol oynadığını ifade ederek şunları ekledi: “Müşteri memnuniyetini sağlamak için satış öncesinden başlayıp satış sonrasına kadar bütün süreçlerde yüksek bir kalite ile öne çıkmak gerektiğini düşünüyoruz. Bu görüş doğrultusunda satış öncesindeki tasarım ve üretim çalışmalarımızda her zaman tüketicinin ihtiyaçlarını, beklentilerini karşılayacak ve onları memnun edecek cihazlar tasarlayıp üreterek yelpazemize katıyoruz. Bütün ürünlerimizin tasarım ve üretim sürecinde çok kapsamlı kalite kontrol süreç ve yöntemleri uyguluyoruz. Olumlu kullanıcı deneyimi sağlamak için ürün ve hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Gerek tasarım, gerek üretim süreçlerinde, gerek satış sırasında, gerekse satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetini ve kaliteyi her zaman daha yükseltmeye yönelik çalışmalarımıza ve yatırımlarımıza devam ediyoruz. Türk iş dünyasının en prestijli ödüllerini veren bir kuruluş olan KalDer tarafından başarımızın sürdürülebilirliği dolayısıyla ödüle layık görülmek bizim için büyük bir gurur. KalDer'e ve bizi 6 yıldır müşteri memnuniyetinde lider seçen kullanıcılarımıza teşekkürü borç biliyoruz.”

Nokia Türkiye Facebook sayfası 1.000.000 kişiye ulaştı
Nokia Türkiye Facebook sayfası, toplam 1.000.000 üye sayısına ulaşarak kendi rekorunu kırdı. Nokia böylece Türkiye'nin Facebook'taki en büyük 5. hayran sayfası oldu. 2010 sonunda açılan Nokia Türkiye sayfası en hızlı büyüyen sayfalardan biri olarak kısa sürede üye sayısını artırdı. Ülkemizde Facebook'ta en çok hayranı olan 150 marka arasında 83.040 kişi ile en yüksek PTA (people talking about-hakkında konuşulma) sayısını elde etti. Nokia'nın diğer ülkelerdeki facebook sayfaları arasında da Hindistan ve İtalya'nın ardından üçüncü oldu. Bağımsız araştırmalarda her yıl en beğenilen ve en sevilen marka seçilen Nokia Türkiye, Facebook sayfasında 1 milyon kişiye ulaşarak ( www.facebook.com/NokiaTurkiye ) kullanıcıların en çok ilgi gösterdiği markalardan biri oldu. Facebook'u kullanıcıları ile doğrudan iletişime geçmek için kullanan Nokia, yeni kampanyaların ve inovasyonların tanıtılması ve duyurulması için de Facebook sayfasını kullanıyor. Facebook iletişiminde, samimi bir dil ve eğlenceli içerikler kullanmaya özen gösteriyor. Nokia Türkiye Facebook sayfasına üye olanlar, Nokia ile ilgili son gelişmelerden haberdar olabiliyor, kampanyaları takip edebiliyor ve yarışmalara katılabiliyorlar. Nokia Türkiye'nin Facebook sayfasında yürüttüğü kampanyalar arasında “Devrede Kal” kampanyası, Nokia C7 için yapılan “Tarzını Konuştur” uygulaması ve dünyanın en iyi kameralı GSM telefonu Nokia N8 ile çekilen mizah dizisi @sosyal bilgiler yer alıyor. Nokia C7 için Facebook üzerinden gerçekleşen “Tarzını Konuştur” kampanyasında kullanıcılara Nokia C7 ve 3000 TL'lik hediye çeki gibi ödüller dağıtıldı. “Devrede Kal” kampanyasında ( http://www.facebook.com/NokiaTurkiye ) sayfasındaki formu dolduran ve futbola olan aşklarını 100 karakterde anlatan en inandırıcı ve yaratıcı 6 kişi Burcu Esmersoy ile yemekte sohbet etme şansı yakaladı. Nokia N8 ile çekilen ve Facebook'ta izleyicilerle buluşmaya devam eden @sosyal bilgiler isimli sosyal medya dizisini ise 513 bin kişi izledi. İsteyen herkes, facebook.com/NokiaTurkiye sayfasından Nokia kampanyalarına dâhil olabiliyor.
Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoy İcan, sosyal medyanın Nokia için önemini şöyle anlatıyor: “Sosyal mecralarda tüketicilerimizin markamız hakkında neler konuştuğunu dinleyerek onları daha iyi anlamaya çalışıyoruz ve çalışmalarımızı bunun üzerine kurguluyoruz. Ürün ve servislerimizle ilgili yorumları, önerileri ve talepleri takip ediyor ve kendilerine yardımcı olmak için irtibata geçiyoruz. Diğer geleneksel medyadan farklı olarak, sosyal medyada ürün ve servislerimizle ilgilenen kullanıcılara doğrudan ulaşma imkanı buluyoruz. Daha da önemlisi, tüketicilerimizin geribildirimlerini anında görebiliyoruz. Biz de Türkiye'de en çok sevilen markalarından biri olarak, tüketicilerimizin bulunduğu yerde olmamız ve onlarla doğrudan diyaloğa girmemiz gerektiğine inanıyoruz. Bu çabalarımızın karşılığında son derece olumlu dönüşler elde ediyoruz. Türkiye'de çok yüksek bir kullanım oranına sahip olan Facebook'ta Nokia severlerin sayısı hızla artıyor. Bu başarıyı elde etmemizde bize destek veren Nokia kullanıcılarına ekibimiz adına teşekkür ederim. Onların ilgisine layık olabilmek için önümüzdeki günlerde çalışmalarımızı, kampanya ve yeniliklerimizi daha da yoğunlaştıracağız. Bizi takip ettikleri sürece sürprizlerimizle karşılaşmaya devam edecekler.”