Vodafone İş Ortağım kırmızı bulut ile dünyanın neresindeyseniz ofisiniz orada

 

İlk yatırım maliyeti olmadan en gelişmiş teknolojilere erişmek KOBİ'ler için artık hayal değil.
Rekabetin küreselleştiği ve maliyetlerin arttığı bir dünyada güvenilir “iş ortağı” Vodafone, KOBİ'lere rekabetçi olmaları için yenilikçi ve verimlilik sağlayan çözümler sunuyor. Vodafone İş Ortağım, tüm kurumsal müşterilerini, yeni nesil bulut çözümlerini bir araya getirdiği “Kırmızı Bulut” ile buluşturuyor. BT-Bilişim Teknolojileri, şirketler için artık karmaşık ve maliyetli bir süreç değil. En ileri teknolojileri yenilikçi ve uygun maliyetli çözümlere dönüştürerek kurumların hizmetine sunan Vodafone, başta KOBİ'ler olmak üzere tüm kurumsal müşterileri için çok önemli bir adım attı. Vodafone İş Ortağım, şirketlerin daha akıllı teknolojilerden faydalanarak iş yapmalarına imkân sağlayan bulut çözümlerini İş Ortağım Kırmızı Bulut çatısı altında bir araya getiriyor. Vodafone İş Ortağım Kırmızı Bulut, e-Posta ve Web Çözümleri, İş Yönetimi Çözümleri ve Bilgi Güvenliği Çözümleri ile geniş kapsamlı bir hizmet paketi sunuyor. Vodafone İş Ortağım Kırmızı Bulut çözümleri, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Phil Patel, Vodafone Grubu Kurumsal Ürün ve Hizmetleri Direktörü Scott Petty ve Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen'in Vodafone Plaza'da katıldıkları bir toplantıyla basına tanıtıldı. Kırmızı Bulut çatısı altında sunduğu çözümlerle Vodafone İş Ortağım küçük ve orta boy işletmelere yüzde 95'e varan oranda tasarruf etme olanağı sağlıyor. Böylelikle KOBİ'ler, en ileri teknolojilerden büyük şirketlerle eşit şekilde, üstelik herhangi bir altyapı ve sistem yatırımı yapmalarına gerek kalmaksızın faydalanma fırsatı elde ediyor.
Vodafone İş Ortağım Kırmızı Bulut Çözümlerinin tanıtımı için düzenlenen toplantıda bir konuşma yapan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, rekabet koşularının ve sınırlarının yeniden tanımlarak küresel bir arenaya taşındığı müşterilerin bilinçlenerek kalite çıtasının ve de maliyetlerin giderek arttığı bir ortamda, KOBİ'lerimizin sürdürülebilir büyüme için bir dönüşüm döneminde olduğunu hatırlattı. Bu dönüşüm döneminde, bilişim ve haberleşme teknolojilerinin kritik rol oynadığını Timuray şunları söyledi:
"Bugün 34 milyon kurumsal müşterisinin iş ortağı olan Vodafone, küresel rekabet ortamını çok iyi tanımakta ve dünyanın dört bir yanındaki farklı pazarlarda faaliyette olan işletmelerin iletişim ihtiyaçlarını yaratıcılık ve verimlilik katarak, rekabet avantajı sunmaktadır. Vodafone Türkiye olarak küresel bilgi birikimimizi “yarınımızın büyük şirketleri nin avantajına sunmak üzere, 2 yıl önce İş Ortağım Programımızı başlattık. Bu iki sene zarfında, tüm işletmelerin faaliyetlerine değer katan ve büyümelerine destek için çalışan güvenilir iş ortağı olma vizyonumuzla, pek çok ürün ve hizmetler geliştirdik; Borusan Telekom ve Koç.Net'i bünyemize katarak, tümleşik haberleşme hizmetleri sunmaya başladık.
İş Ortağım Programımız kapsamında, KOBI'lerimize çok güçlü bir destek sağlamak üzere büyük bir adım atıyoruz. Bu alandaki evrensel tecrübemiz ile, Oksijen ARGE şirketimizin yerel inovasyon kabiliyetimizi birleştirdiğimiz, konusunda uzman iş ortaklarımızla pekiştirdiğimiz, “Vodafone İşOrtağım Kırmızı Bulut”u KOBI'lerimizin hizmetine sunuyoruz."
Vodafone'un KOBİ'lere verdiği büyük önemi vurgulayan Timuray, Vodafone İş Ortağım Kırmızı Bulut Çözümlerini hizmete sunarken BT ve veri merkezlerine yaptıkları 120 milyon TL yatırım ile desteklediklerini belirterek şöyle devam etti: "Türkiye ekonomisinin belkemiği olan KOBİ'lerimize verimlilik ve rekabet gücü kazandıran, iş yapış şekillerini uçtan uca değiştiren yepyeni bir iş modeli sunuyoruz. Vodafone İş Ortağım Kırmızı Bulut ile KOBİ'lerimiz Türkiye'de ve dünyadaki yeni nesil teknolojilere yüksek BT sistem veya altyapı yatırımı yapmadan erişecek ve bu sayede %95'lere varan tasarruf olanağı elde edecek. Teknolojiye eşit erişim hakkı elde ederek kendilerinden daha büyük ölçekteki şirketlerle etkin bir şekilde rekabet edebilecek olan KOBİ'lerimizin ekonomimizde daha etkin söz sahibi olmasını istiyoruz."
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Phil Patel ise, Vodafone olarak bulut bilişim teknolojilerinin sunduğu müthiş potansiyelin kurumsal müşterileri için erişilebilir olmasına çalıştıklarını kaydetti. Patel sözlerini şöyle sürdürdü: "Vodafone Türkiye bulut bilişim hizmetlerini ve bulut portalini tek çatı altında toplayan bu hizmeti ile tüm kurumlarımıza, özellikle de KOBİ'lerimize güçlü bir destek sunuyor. Vodafone İş Ortağım Kırmızı Bulut Çözümleri paketimizi oluştururken, başta tüm küçük ve orta ölçekli kurumlarımızın ihtiyaçlarını doğru anlamak ve onlara değer katacak yenilikçi çözümler sunmak için kapsamlı bir çalışma yaptık. Onların sesine, isteklerine ve görüşlerine kulak verdik. Küresel bilgi birikimimiz, deneyimimiz ve Oksijen ARGE ile, Türkiye'nin hizmetine sunduğumuz yenilikçi gücümüzden yararlandık. Sonuçta ortaya bu paket çıktı. Bu hizmetimizle KOBİ'lerimizin verimlilik artışına ve küresel rekabet gücüne güçlü bir destek sunmuş olmanın mutluluğu içindeyiz. İlerleyen dönemlerde de Türkiye'yi bulut bilişim konusunda yenilikçi çözümler ve hizmetlerle buluşturmaya devam edeceğiz."

Kırmızı Bulut ile ofisiniz hep yanınızda
İş Yönetimi Çözümleri kapsamında sunulan ve Oksijen ARGE mühendisleri tarafından geliştirilerek dünyaya da ihraç edilen Bölge Bazlı Çözümler (Vodafone Locate), bölge hizmetlerine yeni bir soluk getiriyor: Türkiye'de ilk kez sadece yurt içi değil yurt dışında da mobil ekip takibini sağlıyor. Ayrıca GPS özelliği ile mobil telefona ek herhangi bir cihaza ihtiyaç olmadan mobil ekipler hakkında daha hassas bölge bilgisi sunuyor. Günümüzde teknolojinin gelişmesi ile birlikte akıllı mobil cihaz kullanımı artıyor. Bu artış, firmalar için cihazların güvenli şekilde izlenmesi ve yönetilmesi ihtiyacını ortaya çıkarıyor. Türkiye'de ilk kez ve sadece Vodafone İş Ortağım, Bilgi Güvenliği Çözümleri kapsamında sunulacak olan Güvenli Mobil Cihaz Yönetimi ile bu ihtiyaca en yenilikçi şekilde karşılık veriyor.

Vodafone'un teknoloji devleri ile bulut ortaklıkları, Kırmızı Bulut çatısı altında,
Türkiye'de ilk kez Vodafone İş Ortağım'da
2012 yılı içerisinde Türkiye'de ilk kez İş Ortağım Kırmızı Bulut çatısı altında sunulacak bu çözümlerden ilki, Vodafone ve Microsoft 'un global işbirliğini Türkiye'ye taşıyarak sunduğu Microsoft Office 365. A ralarında e-posta, takvim, Office Web uygulamaları, anlık mesajlaşma ve online toplantıların bulunduğu en yeni Microsoft verimlilik araçlarını tek platform üzerinden erişilebilir kılan Microsoft Office 365, kurumların iş yapma şekillerini çok daha esnek ve pratik hale getiriyor. Microsoft Office 365 orta ölçekli şirketlere, 2 ay içinde %321'e varan oranda yatırım geri dönüşünü sunuyor. Vodafone İş Ortağım Kırmızı Bulut çözümlerinin tanıtıldığı basın toplantısında Vodafone ve Microsoft arasındaki işbirliğinin önemine değinen Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen, Microsoft Office 365 'in İspanya, Almanya, İngiltere, İtalya, Yunanistan, İrlanda, Çek Cumhuriyeti gibi ülkeleri takiben hizmete girdiği 10. Vodafone operasyonu olduğunu kaydetti. Özmen, şunları söyledi:
“İş ortaklarımız ile sunduğumuz yenilikçi çözümlerimizle büyümeyi hedefleyen kurumlarımızı destekleyerek verimlilik ve kârlılık artışlarına katkıda bulunuyoruz. KOBİ'lerimizin yenilikçi yazılımlarımıza en uygun koşullarda erişimini sağlamak için bugün burada olduğu gibi çeşitli işbirlikleri gerçekleştiriyoruz. Vodafone ile var olan uluslararası işbirliğimizi Türkiye'ye başarılı bir şekilde taşıyan Vodafone Türkiye ile KOBİ'lerimiz en son teknolojiye rahatça ulaşabilecekler. Microsoft Office 365 çözümlerini ilk kez Vodafone Kırmızı Bulut ile kullanacak olan KOBİ'lerimiz, büyük kuruluşların yararlandıkları yeni teknolojileri çok uygun avantajlar ile kullanabilme fırsatına sahip oluyorlar. Microsoft Türkiye olarak ülkemizin bilişim ile yeni ve önde olması için çalışmalarımızı yürütmeye büyük bir heyecan ile devam edeceğiz.”

3 yıl içinde dünya çapında KOBİ'lerin yüzde 72'si buluta yönelecek
Yeni işletmelerin bulut bilişime eskilere oranla daha çok yöneldiği de yapılan araştırmaların ortaya koyduğu önemli bir veri. Öyle ki, iki yılın altında geçmişe sahip işletmelerin yüzde 25'i bulut bilişime yönelirken, 10 yılın üzerindeki şirketler yüzde 6 gibi bir oranla bu çözümleri benimsiyorlar. Dünyada yapılan araştırmaların da, KOBİ'lerin bulut bilişim teknolojilerini artan oranda benimsemeleri adına büyük bir potansiyel bulunduğuna işaret ettiği günümüzde Vodafone, Türkiye'deki KOBİ'lere teknolojiye erişimde tam bir fırsat eşitliği sunan İş Ortağım Kırmızı Bulut ile Türkiye'de bu dönüşümün gerçekleşmesi sürecinde üstlendiği öncü rolü ortaya koyuyor. Vodafone'un Nisan 2012'den itibaren İş Ortağım Kırmızı Bulut kapsamında kurumsal müşterilerine sunacağı çözümler, E-posta ve Web Çözümleri, İş Yönetimi Çözümleri ve Bilgi Güvenliği Çözümleri olmak üzere üç başlıkta toplanıyor.
E-posta ve Web Yönetimi Çözümleri, firmaların İnternet ortamına taşınarak bilinirliklerini artırmalarını ve daha profesyonel bir kurumsal kimlik kazanmalarını sağlıyor. Özellikle 6102 sayılı Yeni Türk Ticaret Kanunu'nun 1 Temmuz 2013 tarihinden itibaren 3 ay içinde firmaların İnternet sitelerini oluşturmaları zorunlu kılmasıyla birlikte, bu çatı altında sunulan Web tasarımı ve alan adı hizmetleri, kurumlar için çok değerli avantajlar haline geliyor.
İş Yönetimi Çözümleri, firmalara mobil uygulamalar sayesinde bilgilerini etkin şekilde yöneterek verimliliklerini artırma ve işlerini büyütme avantajı sağlıyor.
İş Yönetimi Çözümleri kapsamında sunulan ve Oksijen ARGE mühendisleri tarafından geliştirilen Vodafone Locate, Türkiye'de ilk kez sadece yurtiçinde değil, yurtdışında da mobil ekip takibi yapmaya olanak sağlayarak bölge hizmetlerine yeni bir soluk getiriyor. Ayrıca GPS özelliği ile mobil telefona ek herhangi bir cihaza ihtiyaç olmadan mobil ekipler hakkında daha hassas bölge bilgisi sunuyor.
Bilgi Güvenliği Çözümleri ise, akıllı mobil cihaz kullanımının artmasına paralel olarak güvenliğin en kritik gündem maddelerinden biri haline geldiği günümüzde, şirketlere mobil cihazlarını uzaktan güvenle izleme ve yönetme gibi önemli bir avantaj sağlıyor.

HTC Explorer ilk defa Türkiye'de ve yalnızca Vodafone Cep Merkezleri'nde
Gelirler bakımından dünyanın en büyük uluslararası mobil haberleşme şirketlerinden biri olan Vodafone, dünyanın en ileri mobil haberleşme teknolojilerini, avantajlı koşullarla, Türkiye'de ilk ve yalnızca Vodafone müşterilerine özel olarak kullanıcılarının beğenisine sunmaya devam ediyor. Evrensel bilgi birikimi ve deneyimiyle bugüne kadar Türkiye'deki kullanıcılarını mobil haberleşme dünyasındaki en yeni, en teknolojik ürün ve servislerle buluşturan Vodafone, şimdi de küresel akıllı telefon pazarının lider şirketlerinden HTC'nin yeni ve en uygun fiyatlı akıllı telefonu HTC Explorer'ı Vodafone Cep Merkezleri'nde satışa sunuyor. Türkiye'de ilk ve sadece Vodafone müşterilerine özel satışa sunulan HTC Explorer'a sahip olmak için; Vodafone abonelerinin tek yapmaları gereken, kampanya kapsamındaki faturalı tarifelerden kullanım ihtiyaçlarına uygun olanını seçerek 24 ay taahhüt vermek. Bu şekilde Vodafone'lular, HTC ailesinin yeni üyesi HTC Explorer'a tarifelerine ek ayda 5 TL'den başlayan ödeme ile sahip olabiliyorlar.
Lütfullah Kitapçı: “Tüketicilerimize yeni teknolojileri sunma konusunda çıtayı sürekli yükseltiyoruz”. Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Lütfullah Kitapçı, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Herkese Mobil İnternet” stratejisi doğrultusunda, Türkiye'de mobil İnternet'in sunduğu imkanları, herkes için her an her yerden erişilebilir kılmak hedefiyle faaliyet gösterdiklerinin; mobil İnternet'i demokratikleştirmeyi ve daha geniş ölçekte Türkiye'deki sayısal uçurumları kapatmayı hedeflediklerinin altını çizdi. Kitapçı, şöyle konuştu: “Vodafone Türkiye olarak herkesin mobil İnternet'i deneyimlediği, gelir grubundan bağımsız olarak veriye eşit şekilde erişim sağladığı bir Türkiye hayal ediyoruz. Bu çerçevede, geçtiğimiz yılı Veri Yılı ilan ederek “Herkese Mobil İnternet” stratejimizi devreye aldık. Akıllı telefonlar ise bu stratejimizin en değerli bileşenlerinden birini temsil ediyor. Giderek artan oranlarda günlük yaşantımızın bir parçası haline gelen ve hayatımızı her alanda kolaylaştıran mobil İnternet'in ülkemizde yaygınlaşması sürecinde akıllı telefonlar çok önemli. Bu bağlamda, tüketicilerimize en yeni akıllı telefon teknolojilerini sunma konusunda çıtayı sürekli daha yükseğe koyuyor; abonelerimizi yeni ve teknolojik GSM telefonları ile Türkiye'de ilk olarak buluşturuyoruz.”
HTC'nin akıllı telefon pazarının dünya çapında yükselen yıldızı olduğunu vurgulayan Kitapçı: “Bugüne kadar HTC'nin yeni modellerini, çok uygun fiyatlarla abonelerimize sunduk. Şimdi de sıra, yeni ve en uygun fiyatlı akıllı telefonu olan HTC Explorer'da. Vodafone Türkiye olarak önümüzdeki dönemde de, abonelerimizin ihtiyaçları doğrultusunda şekillendirdiğimiz kampanyalarımızla, Türkiye'yi mobil iletişim alanında “ilk”ler ile buluşturmaya devam edeceğiz.

Mükemmel İnternet deneyimi, akıllık telefonların kullanım rahatlığıyla birleşiyor
Android işletim sistemli HTC Explorer, HTC Sense arayüzü sayesinde net grafikler ve canlı animasyonlar ile mükemmel İnternet deneyimi sağlarken, (320 x 480) piksel çözünürlüklü ve 3,2 inç dokunmatik ekranıyla kullanıcılara İnternet'te gezinmek, sosyal ağlarda dolaşmak ve mesajlaşmak için geniş bir alan sunuyor. 3.Nesil (3N)'de 14,4 Mbps'ye varan indirme ve 5,76 Mbps'ye varan yükleme desteği sunan HTC Explorer ile kullanıcılar, İnternet'te beğendikleri video ve fotoğrafları telefonlarına anında indirebiliyor ya da sosyal ağlarda paylaşabiliyorlar.
Rehbere erişim, e-posta gönderme ve fotoğraf çekme gibi işlemlerin hepsinin tek bir tuşla gerçekleştirilebildiği HTC Explorer, aynı zamanda kullanım kolaylığı ve işlevselliğiyle de ön plana çıkıyor. HTC Explorer'ın bir diğer avantajı da, kullanıcılara tıpkı masa üstü bilgisayarlarında olduğu gibi rahatça İnternet'te dolaşma imkanı sağlaması. Görüntülemeyi kolaylaştırmak için ekrandaki yazıların boyutunu otomatik olarak ayarlayan HTC Explorer, böylelikle mükemmel İnternet deneyimini akıllı telefonun sunduğu kullanım kolaylığı ve işlevsellikle birleştiriyor.

Vodafone Türkiye'den, müşteri hizmetleri'nde yenilikçi iletişim kanalı: Vodafone Forum
Abonelerine en mükemmel hizmet deneyimini yaşatmak hedefiyle faaliyet gösteren Vodafone Türkiye, çevrimiçi kanallar üzerinde de kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti yaratmak üzere alternatif haberleşme platformu Vodafone Forum'u hayata geçirdi. Vodafone'un müşterilerinin ihtiyaçlarını farklı kanallar üzerinden de karşılayabilmek amacıyla, klasik müşteri hizmetleri kanallarına alternatif olarak kurguladığı Vodafone Forum; kullanıcılara tarife ve kampanyalardan ürün ve servislere kadar birçok konuda bilgi paylaşımında bulunma imkanı sağlıyor. ( forum.vodafone.com.tr ) adresi üzerinden sosyal medyayı aktif olarak kullanan tüm operatör müşterileri için, farklı kullanıcıların deneyim ve bilgi birikimlerini bir araya getire n Vodafone Forum, katılımcı ve ücretsiz bir paylaşım platformu sunuyor.

Gerekli durumlarda Vodafone Forum ekibi devrede
Vodafone Forum kullanıcıları, kendi aralarında bilgi paylaşımında bulunmanın yanı sıra, gerekli durumlarda Vodafone Forum Ekibi'nden de yardım alabiliyorlar. Vodafone bünyesinde farklı alanlarda uzmanlaşmış üyelerden oluşan Vodafone Forum Ekibi, forum kullanıcılarının yaptıkları paylaşımlarla çözüm bulunamayan noktalarda devreye girerek; cihaz desteği, tarife, paket ve kampanya bilgisi veya tüm Vodafone servisleri ile ilgili destek sunuyor.

Hakan Çelik: “Vodafone Forum, Müşteri Hizmetlerinin mükemmelleştirilmesi yönünde hem katılımcı hem de çözüm üreten bir platform sunuyor”
Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, Vodafone Forum'un, Vodafone'un müşterilerine en mükemmel deneyimi yaşatmak hedefinin, çevrimiçi dünyadaki yansıması olduğunun altını çizerken şöyle konuştu: “Vodafone Türkiye olarak bizim için en öncelikli değer, müşterilerimizin ihtiyaçlarına onlar için en uygun şekilde çözüm üretebilmek. Bu hedefe ulaşmak yolunda, müşterilerimizle birebir temas edebildiğimiz noktalara büyük önem veriyoruz. Bunu yaparken, operasyonlarımızı müşterilerimizin ihtiyaçları, yaşam biçimleri ve pratiklerine göre şekillendirebilmek de çok önemli. Günümüzde bireylerin gündelik yaşantılarının artan temposu, destek kanallarımızın da müşterilerimizin yaşam biçimleriyle uyumlu olmasını gerektiriyor. Yaptığımız araştırmalar, müşterilerimizin kimi zaman ihtiyaç duydukları bilgilere ulaşmak için Vodafone Cep Merkezlerini ziyaret edecek ya da Müşteri Hizmetleri'ni arayacak vakitlerinin dahi olmadığını gösteriyor. Biz, Vodafone Forum ile bu ihtiyaca cevap veriyoruz. Müşterilerimiz, Vodafone Forum'a 7/24, istedikleri yerden bağlanıp mobil haberleşme ihtiyaçları hakkında görüşlerini ve deneyimlerini paylaşabiliyor, bilgi alışverişinde bulunabiliyor ve sorularına yanıt arayabiliyorlar.”
Türkiye'de forum sitelerinin etkin bir haberleşme kanalı olarak halen bir numaralı tercihlerden biri olduğunu belirten Çelik, şunları söyledi: “Bugün çoğu aktif İnternet kullanıcısı, herhangi bir ürün ya da servis satın almadan önce İnternet üzerinde ve ağırlıklı olarak forumlarda araştırma yapıyor. Buna bir de hızla değişen gündem eklendiğinde, forumlar, kullanıcıların birbirleriyle anlık olarak etkileşime geçmelerine ve sorularına hızla cevap bulmalarına olanak sağlayan yapılarıyla ideal platformlar olarak konumlanıyorlar. Ancak kullanıcıların forumlarda okudukları tüm bilgilere tam olarak güvenmediklerini de biliyoruz. Vodafone Forum, işte tüm bu verileri bir araya getirerek kurguladığımız bir platform. Türkiye'de ilk defa bir GSM operatörünün kendi çatısı altında kullanıcılar, ürün, servis ve cihazlarla ilgili deneyimlerini paylaşıyor, bilgi alışverişinde bulunabiliyorlar. Platform üzerindeki yazışmaları takip edip gerekli noktalarda konuya dahil olan Vodafone Forum Ekibimiz , kullanıcıların herhangi bir soruna kendi aralarında çözüm üretememeleri durumunda devreye giriyor. Yani bir yandan müşterilerimize ihtiyaç duydukları etkileşim alanını yaratıyor, diğer yandan gerekli noktalarda devreye girerek, sorunlarını en doğru ve pratik şekilde gidermelerine yardımcı oluyoruz. Tüm Vodafone ekosisteminin bir araya gelerek fikir alışverişinde bulunabildiği bu platform üzerinden bir kez daha müşterilerimiz için en iyi deneyimi sağlıyor olmaktan mutluluk duyuyoruz.”