Çağrı merkezi oteli ‘ Call Center Hotel İzmir' açıldı


 

Call Center Hotel, İzmir'de faaliyete geçen yeni çağrı merkezi ile toplum koltuk kapasitesini 2 bin yüze yükseltti.
Çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet verecek olan Call Center Hotel İzmir, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım'ın katıldığı bir törenle açıldı. Açılış töreninde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanı Dr. Tayfun Acarer de hazır bulundu. Türkiye'nin ilk çağrı merkezi oteli olan CCH, İzmir bölgesinde 600 koltuk kapasitesi ile hizmet verecek. Call Center Hotel ilk olarak çağrı merkezi sektörünün en genç ve dinamik markalarından Net Call Center'ı ağırlayacak.
Türkiye'nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel ikinci noktasını İzmir'de faaliyete geçirdi. İlk aşamada 600 koltuk kapasitesi ile başta Net Call Center olmak üzere Türkiye'nin önde gelen çağrı merkezi şirketlerine hizmet verecek olan CCH İzmir'in açılışı Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım ve Kurum Başkanı Dr. Tayfun Acarer tarafından yapıldı.
Açılış töreninde yaptığı konuşmada, CCH'nin İstanbul dışında faaliyete geçen ilk yatırımı olma özelliğini taşıyan CCH İzmir sayesinde, çağrı merkezi şirketlerinin şehirdeki faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebileceklerini vurgulayan CCH Genel Müdürü Tarkan Ersubaşı, “Çağrı merkezi oteli olgusunun dünyadaki ilk temsilcisi olan CCH, sektörümüzdeki ana oyuncu firmaların da destekleri ile hızlı bir gelişim gösterdi. Yaklaşık iki yıldır İstanbul Kavacık'ta hizmet vermekte olan bin 500 koltuk kapasiteli iki binamızın ardından İzmir'de faaliyete geçen yeni çağrı merkezimiz ile toplam koltuk kapasitemiz 2 bin yüze ulaşmış oldu. CCH İzmir, tıpkı İstanbul'da olduğu gibi, İzmir'de de son derece modern bir binada, sektörümüzün teknolojik açıdan ulaştığı son noktadaki en gelişmiş çözümlerle çağrı merkezi şirketlerine hizmet verecek” diye konuştu.

İzmir'e yeni istihdam alanı
Keyifli bir çalışma ortamının yanı sıra verimliliğe pozitif katkı sağlayacak yapısı ile CCH İzmir'den yararlanacak şirketlerin ihtiyaç duyacakları her şeyin CCH'de hazır olarak sunulduğunu belirten Ersubaşı, “Çağrı merkezlerinin tek yapmaları gereken ekiplerinin yerleşim planlarını hazırlamak olacak. CCH İzmir'in altyapısı, gerek uzun vadeli, gerek dönemsel projelere, gerekse de çağrı merkezi yatırımı gerçekleştirmeden önce ihtiyaçlarını belirlemek isteyen şirketlerin tüm ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt verebilecek seviyede bulunuyor. Sektörümüzde bir devrim niteliğini taşıyan çağrı merkezi oteli kavramı, kurumlara maliyet, esneklik ve fiyat açısından çok önemli avantajlar sunuyor. Bu benzersiz tarzı İzmir gibi ülkemizin en büyük şehirlerinden birinde daha hayata geçirmekten sonsuz mutluluk ve gurur duyuyoruz. İstanbul'da olduğu gibi, İzmir'de faaliyet gösteren çağrı merkezleri için de güvenilir bir servis sağlayıcı olmayı, en üst düzeyde gizlilik ve denetim olanakları sunmayı hedefliyoruz” dedi.

Net Call Center, hizmetlerini İzmir'de de sürdürüyor
Törende bir konuşma yapan Net Call Center (Hem İletişim) Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Poyraz, stratejik iş ortakları CCH'nin gelişiminden ve İstanbul dışında da büyümesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi: “Net Call Center olarak, hızlı ve istikrarlı büyümemizi devam ettirerek Ankara ve İstanbul operasyonlarımıza İzmir'i de eklemiş olduk. Merkezi Ankara'da bulunan bir şirket olarak, İstanbul operasyonumuzu CCH'nin olanaklarından yararlanarak sürdürüyoruz. CCH'nin sunduğu hazır teknolojik altyapıyı kullanarak 40 koltuk ile başladığımız İstanbul operasyonumuzu, kısa süre içinde 100'e yükseltmeyi başardık. Benzer bir gelişimin bugün açılışını yaptığımız CCH İzmir'de de gerçekleşeceğine inanıyorum. CCH İzmir'de ilk aşamada 60 koltuk kapasitesi ile faaliyet göstereceğiz ve bu sayıyı şirket hedeflerimiz doğrultusunda hızlı bir şekilde artırmayı öngörüyoruz. İzmir gibi Türkiye'nin önemli bir şehrine istihdam sağlamak bizi ayrıca memnun ve motive ediyor. Deneyimli ve profesyonel yönetim kadromuzla birlikte yüksek performanslı ve hızlı büyümeler artık şirketimizin kültürü haline gelmiş durumda.”

CMC 600 kişiye daha istihdam sağlayarak çalışan sayısını 3700'e çıkaracak
Türkiye'nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, bu yıl 600 kişiyi daha istihdam ederek çalışan sayısını 3700'e çıkarmayı hedefliyor. Her yıl %30'un üzerinde büyüyen CMC, yatırımlarını hızla sürdürüyor.
CMC Genel Müdürü Metin Tarakçı, Temmuz ayında İstanbul Kağıthane'de 700 koltuk kapasiteli ek bir operasyon merkezini hizmete sunacaklarını, buna eş zamanlı olarak Malatya'daki operasyon merkezinin de kapasitesini 500 koltuk artıracaklarını söyledi. Ayrıca, yılın ikinci yarısında Anadolu'da farklı bir ilde daha açacakları 500 koltuk kapasiteli yeni operasyon merkezi için de çalışmalarına devam ettiklerini ekledi.
Engelli personel istihdam edilmesi konusunda yaptığı çalışmalar nedeniyle İSÖM (İstanbul Özürlüler Merkezi) tarafından ödüllendirilen CMC bu konuya büyük önem veriyor. 85 engelli personelin çalıştığı CMC'de, büyüme ile birlikte engelli personel alımına da devam edilecek.
Tele-Satış, Müşteri Hizmetleri, Tahsilat Yönetim Hizmetleri, Teknik Destek Hizmetleri ve Sosyal Medya Hizmetleri olmak üzere beş ana başlıkta hizmet veren CMC, her biri ülkemiz iş dünyasında önemli çalışmalar yürüten, geniş müşteri kitleleri bulunan 70'den fazla iş ortağına hizmet sunuyor. CMC Genel Müdürü Metin Tarakçı, 2012 yılında yeni bölge açılışı ve kapasite artırımları için 15 milyon TL'nin üzerinde yatırım yapmayı planladıklarını söyleyerek 2011 yılındaki çalışmalarıyla ilgili ise şu bilgileri verdi: “ 2011 yılında dış arama projelerimiz kapsamında 42 milyon kişiyi aradık. Türkiye'nin en büyük tele-satış ekibine sahibiz ve 1,500 kişinin üzerindeki dış ekibimizle, satıştan tahsilat yönetimine kadar 200'ün üzerinde dış arama etkinliği gerçekleştirdik. Bu aramalar sonucunda 1.000.000'un üzerinde ürün ve hizmet satışı yaptık.”
2000 yılından bu yana çağrı merkezi hizmetleri sunmakta olan CMC, 2007 yılından bu yana dünyanın en büyük tesis yönetim şirketlerinden biri olan ISS bünyesinde hizmetlerini sürdürüyor. 2011 yılını 80 milyon TL ciro ile tamamlayan CMC, teknolojiye yatırımlarına da sürekli olarak devam ediyor.

CMC
CMC, 2000 yılından bu yana çağrı merkezi hizmetleri sunmakta ve 2007 yılından bu yana dünyanın en büyük tesis yönetim şirketlerinden biri olan İSS bünyesinde hizmetlerini sürdürmekte. Müşterilerinin stratejik iş ortağı olarak çalışan CMC, ileri teknolojik altyapı ile donatılmış çağrı merkezinde 3000'in üzerindeki çalışanıyla, dördü İstanbul'da, biri Malatya'da olmak üzere beş ayrı bölgede 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermekte. CMC, her biri ülkemiz iş dünyasında önemli çalışmalar yürüten, geniş müşteri kitleleri bulunan 70'den fazla iş ortağına hizmet sunmakta. CMC'nin hizmetleri, Tele-Satış, Müşteri Hizmetleri, Tahsilat Yönetim Hizmetleri, Teknik Destek Hizmetleri ve Sosyal Medya Hizmetleri olmak üzere beş ana başlıkta toplanmakta. CMC, ileri teknolojik uygulamaları, hedef yaklaşımı, hızlı ve esnek çözümleriyle değişen ihtiyaçlar doğrultusunda her geçen gün hizmet yelpazesini geliştirmekte.