Millenicom hem şehir içi görüşme, hem de ADSL hizmeti vermeye hazır

Yüzde 60 pazar payına sahip Millenicom Türkiye, 2009 yılı sonunda 1045 kullanıcı sayısını 3 milyona, A-Tipi Abonelik hizmeti alan firma sayısını ise 60.000’e çıkarmayı hedefliyor.
2008’de Millenicom hizmetlerinden yararlananlar 15 milyon TL tasarruf elde etti.
A-Tipi telefon hizmeti ve arama bazında operatör seçimi toplam pazarının %60’ını elinde bulunduran Millenicom Türkiye’nin hizmetlerinden yararlananların 2008 yılı içinde sağladığı tasarruf 15 milyon TL’ye ulaştı. Millenicom’un 1045 hizmeti 1.700.000’den fazla kullanıcının tercihi olurken, kurumsal alanda sunulan Millenicom A-Tipi Abonelik hizmetinden yararlanan firmaların sayısı 25.000’i aştı. Millenicom Türkiye, 2009 yılı sonunda 1045 kullanıcı sayısını %100’e yakın artırarak 3 milyonun üzerine çıkarmayı hedefliyor. Millenicom A-Tipi Abonelik hizmeti alan şirket sayısının ise, yıl sonunda 60.000’i aşacağı öngörülüyor.
Çalışmalarına European Telecommunication Holding  (E.T.H. AG) çatısı altında devam eden Millenicom Türkiye, aynı başarıya bu yıl da devam etmeyi hedefliyor.
Kuyulu: “Alternatif operatörler rekabeti, uygun fiyatı ve kaliteyi getirdi.”
E.T.H. AG Başkanı Şevki Kuyulu, alternatif telekom sektörünün giderek daha önemli bir yer edindiğini ve Millenicom Türkiye’nin bunda önemli pay sahibi olduğunu ifade ediyor: “Alternatif telekom sektörü, sunduğu hizmetlerle hem bireysel hem de kurumsal kullanıcıların faturalarını önemli oranda düşürmelerine yardımcı oluyor. Örneğin; ihracat yapan ve iş alanı gereği Almanya’yla yoğun telefon trafiğine sahip bir firma, sabit telefon pazarının 2004 yılında rekabete açılmasından önce dakikası 1,2 TL’den konuşurken, alternatif operatörler sayesinde artık 6 Kuruş’a konuşabiliyor.”
Cora: “Arama Bazında Operatör Seçimi (Call by Call) hizmetinde tek fatura uygulaması pazarı %50 büyütecek.”
2004 yılından bu yana alternatif telekom sektörünü hep yeniliklerle tanıştırdıklarını ifade eden Millenicom Türkiye Genel Müdürü Tuğrul Cora, her zaman kalitesinden emin oldukları ürünleri müşterilerine sunduklarını belirtiyor: “Basit ve kullanım kolaylığına sahip hizmetlerimizle kaliteden ve müşteri memnuniyetinden ödün vermeden ekonomik çözümler oluşturuyoruz. Yurtdışı tecrübemiz sayesinde, bu ürünleri en yüksek kalite seviyesinde sunuyoruz. Alternatif telekom sektöründe bizim çapımızda birikim ve deneyime sahip başka bir firma bulunmuyor.
Bugün geldiğimiz noktada “1045” ve “Millenicom A-Tipi Abonelik” hizmetlerimizle sektöre öncülük ediyoruz. Bu alanlarda pazar payımız %60 seviyesinde. Hizmetlerimiz aracılığıyla bireysel ve kurumsal kullanıcılarımıza kriz dönemini de içeren 2008 yılında 15 milyon TL’den fazla tasarruf sağladık. Millenicom Türkiye olarak hizmetlerimizle telekomünikasyon alanındaki tüm firmalar için vizyon belirleyici bir pozisyondayız. Hedefimiz, bu konumumuzu önümüzdeki dönemlerde de sürdürmek.”
2008 yılının Millenicom Türkiye için önemli bir atılım dönemi olduğunun altını çizen Tuğrul Cora, sözlerini şöyle sürdürdü: “Geçtiğimiz yıl elde etiğimiz başarılarla bütün hedeflerimizi geride bıraktık, 2009 için daha yüksek hedefler belirledik. 1045 kullanıcı sayısının 3 milyon’u, halen 25.000 kullanıcısı olan Millenicom A-Tipi Abonelik’in ise 60.000’i geçeceğini öngörüyoruz. Toplam trafik taşıma kapasitemiz aylık 200 milyon dakikaya ulaştı ve arabağlantı anlaşması imzaladığımız uluslararası operatör sayısı ise 80’i aştı.
Sektörümüzdeki öncülüğümüze şehir içi görüşme hizmetinde devam etmeyi amaçlıyoruz. Bu alandaki hazırlıklarımızı tamamladık. Ancak şehir içi hizmete yönelik düzenlemelerin geciktiğini ve sürece hız kazandırılması gerektiğini belirtmemiz gerekiyor. Öte yandan büyük önem verdiğimiz ADSL pazarına yönelik hazırlıklarımızı yapıyoruz. Bu alanda da iddialı bir oyuncu olacağız. 2009’da ülkemiz alternatif telekom sektörünün en büyük ve en önemli oyuncusu olmayı sürdürmek en büyük hedefimiz.”