British Telecom SWIFT’e telepresence hizmetleri sunacak

 

BT (British Telecom), SWIFT ile operasyonel etkinlik kazandıracak ve çevre dostu iş uygulamasını da destekleyecek üç yıllık yönetilebilen hizmetler sözleşmesini imzaladı.
BT (British Telecom), 8.600’ün üzerinde kuruluşun finansal mesaj tedarikçisi SWIFT ile üç yıllık yönetilebilen hizmetler sözleşmesi imzaladığını duyurdu. BT, bu anlaşmayla çerçevesinde SWIFT’e, Avrupa, Amerika ve Asya’daki stratejik ofisler arasında iletişim kurmasını sağlayan Tümleşik Video çözümünü sunacak. Bu çözüm, SWIFT’e etkileşimli toplantı deneyimi sunarken firmanın seyahat masraflarını azaltıp çevresel sorumluluk taşıyan iş uygulamalarını da destekleyecek. Bu birimler, SWIFT’in kendi altyapısı üzerinden bağlanacak; böylece SWIFT’in kullanıcıları otomatikleştirilmiş ve standartlaştırılmış finansal bilgiyi, 7 gün 24 saat emniyetle ve güvenle kendi aralarında değiştirebilecekler.
SWIFT’in CFO’su Francis Vanbever konuyla ilgili olarak şunları söyledi, “Bu hizmeti alırken BT’nin hizmet anlayışından etkilendik. BT’yle aramızdaki mevcut ilişkiye dayanarak, konferans hizmeti almak için doğru ortağı seçtiğimizden emin olduğumuzu söyleyebilirim. Cisco TelePresence teknolojisi tüm dünyadaki çalışanlarımızın aynı odayı paylaşıyorlarmışçasına etkileşim kurmalarına ve işbirliği yapmalarına yardımcı olacak. Bu hizmet etkinlik, maliyet kontrolü ve karbon emisyonu azaltma gibi konularda bize sayısız avantajlar sağlayacak.”
BT Benelux CEO’su Bas Burger ise; “SWIFT, küresel telepresence hizmet tedarikçisi olarak BT’yi seçerek, güvenli, dayanıklı ve yenilikçi konferans hizmetlerinin yanı sıra, BT Konferans tarafından sunulan yönetilebilir hizmetlere de sahip olacaklar.” dedi. Cisco Benelux Genel Müdürü Pol Vanbiervliet ise şunları ekledi, “Vücut dili ve göz kontağı gibi sözlü olmayan ifadeler karşılıklı güven kurulmasına yardımcı olur. Ancak, bu ipuçları geleneksel video konferans sistemleri kullanırken kaybolabilir. Çok yüksek keskinlik sunan ekranlar ve gelişmiş ses sistemi ile Cisco TelePresence bire bir toplantı özelliklerini korur.”
Sözleşme, ekipman ve yazılımı destekleyen beş sistemin uygulanmasını kapsamaktadır. BT ayrıca, SWIFT’e, 7 gün 24 saat yardım masası desteği ve yerinde bakım ile öngörülmüş sistem görüntüleme ve uzaktan tanımlama gibi özellikler sunan yönetilebilir hizmetler de sağlayacak.