LG, dünyanın ilk kristal tasarımlı telefonunu sunar: LG-GD900


 

Mobil haberleşmede dünya çapında bir teknoloji ve tasarım lideri olan LG Electronics, dünyanın ilk kristal telefonu olan LG-GD900 ile el telefonu tasarımına son noktayı koydu.
Teknoloji ve tasarım devi LG Electronics, yenilikçi estetik kavramı, şeffaflıkla birleştirerek tasarım konusunda cesur bir adım attı. LG-GD900 adlı bu kristal telefon, şık tasarımın sadece canlı renkler kullanılarak değil, telefonun en saf haliyle de başarılabileceğini ispatlıyor. Daha önceleri sadece hayal edilmiş, fakat hiç görülmemiş bir telefon olan LG-GD900’ün moda konusunda yeni bir iddia ortaya koyması bekleniyor.
Şeffaf ve göz kamaştırıcı LG-GD900 diğer ürünlerden ayrışıp göze çarpıyor. Dolayısıyla onu taşıyan kişiler de diğer kişilerden ayrışıyor. Açıldığında, kayar kapaklı, yarı saydam tuş takımı, telefonun şık ve parlak gümüş gövdesini yansıtan çok hoş bir parıltıyla aydınlanıyor. Bu telefon aynı zamanda kendisiyle birlikte verilen Bluetooth kulaklığı dâhil, üst düzey bir telefondan beklenen teknik özellikleri en yüksek seviyeye çıkarıyor.

LG Türkiye 2009 yılının ilk mağazasını Adana’da açtı
Tüm dünyada teknolojide yarattığı devrimle tanınan LG Electronics, 2008 Nisan ayında Türkiye’de kendi ofisini açtıktan sonra, marka bilinirliği ve kimliğini tüketiciye daha iyi anlatmak amacıyla LG mağazalarını açmaya başlamıştı. 2008 yılında 4 mağaza açan LG Electronics 2009 yılının ilk mağazasını Adana’da açtı.
İstanbul’da ve Ankara’da ikişer mağazası bulunan LG Electronics, açılışını Adana Valisi İlhan Atış ve LG Electronics Türkiye Başkanı Christopher Kim’in yaptığı beşinci mağazasında, yeni mağaza kavramı da ilk kez uyguladı. En yeni teknolojilerin deneyimlendiği ve sergilendiği alanlar olarak kurgulanan LG mağazasında, akıllı teknolojili televizyonlardan, hız tutkunu taşınabilir bilgisayarlara kadar geniş bir ürün yelpazesi Adanalı tüketicilerle buluşacak. Ayrıca LG Electronics’in tanıtımını geçtiğimiz günlerde yaptığı “Sağlığınızı Düşünen Ürünler Koleksiyonu” da Adanalı beyaz eşya tüketicilerinin beğenisine sunuluyor. “Sağlığınızı Düşünen Ürünler Koleksiyonu”nunda yeşil çay teknolojisini buzdolabına taşıyan LG, bu yolla sebze ve meyvelerin daha uzun süre taze kalmasını sağlıyor. Kendini ütü zanneden buharlı çamaşır makinesi giysilerin daha az kırışmasını sağlıyor. SolarDom fırın çok hızlı pişirme özelliği ile enerji ve zaman tasarrufu sağlıyor, buharlı pişirme özelliği ise yiyeceklerin vitaminlerini kaybetmesini önlüyor. LG elektrik süpürgesi de özel filtresi, tozları sıkıştırma özelliği ve antibakteriyel kaplaması sayesinde alerjenlere karşı koruyor.

“Çalışmalarımız bunlarla sınırlı kalmayacak”
Adana mağazası açılışında bir konuşma yapan LG Electronics Türkiye Başkanı Christopher Kim, LG Electronics Türkiye olarak yeni hedef ve stratejiler üzerinde durarak, “Müşterimize daima en iyi ürün ve hizmeti sunmak için çok kuvvetli bir ekiple yoğun mesai harcıyoruz. Fark yaratacak stratejiler uygulayarak, hem ortaklarımız hem de marka mağazalarımız aracılığıyla daha fazla tüketiciye erişmeyi hedefliyoruz. Türkiye’nin çeşitli illerinde birbiri ardına mağaza açılışlarımızı gerçekleştirmeye devam edeceğiz” dedi.
Alanında bir dünya devi olan LG Electronics, Nisan 2008’de Türkiye’de kendi bağımsız yapılanmasını oluşturduktan sonra organizasyon yapısından satış sonrası hizmetlerine, müşteri ilişkilerinden dağıtım stratejisine, ürün gamından insan kaynaklarına kadar her alanda çok daha iddialı, bölgesel güç olarak konumlandı ve tüm stratejilerini bu doğrultuda belirlemeye başladı. Bu yeni yapılanma sürecindeki hedeflerini büyük bir kararlılıkla ve hızla gerçekleştirmeye başlayan LG Türkiye, Nisan 2008’den bu yana VIP servis uygulaması gibi pek çok yeniliğe de imza attı. LG Electronics Türkiye, mağaza sayısını 2009 yılında 20’ye çıkarmayı hedefliyor. 2010 yılı hedefi ise, 60 mağaza.