Aktifbank, müşteri odaklı doğru iletişim için EVAM çözümünü tercih ediyor

Bankacılık sektörünün hızlı gelişen temsilcilerinden biri olan Aktifbank, müşteriye doğru zamanda ve doğru şekilde ulaşmayı tek bir kanaldan yöneterek gerçekleştiren EVAM çözümünü kullanarak müşteriyle temas edilen her noktada hedef kitlesine uygun bir teklif sunabiliyor. Geleneksel kampanyalar yaparak müşteriden dönüş bekleme anlayışının geçerliliğini kaybettiği günümüzde, EVAM çözümünün esnek yapısı sayesinde müşterilerden yüksek oranda dönüş alınıyor.
Müşteriye doğru kanallarla ulaşmayı amaçlayan Aktifbank, EVAM çözümü ile farklı kanalların uyumunu gerçekleştirmeyi başardı. Böylece kısa mesaj, e-posta ve çağrı merkezi gibi farklı alanlardan taleplerini ileten müşteriler tanınarak, EVAM ile hangi kampanyanın onlara uygun olacağı yönündeki bilgiler bankaya aktarılıyor. Bu şekilde yürütülen kampanyalarla müşterilerin bankalarına karşı sahip oldukları aitlik duygusu artıyor. EVAM’ın esnek platform özellikleri sayesinde neyin, ne zaman ve nasıl yapılması gerektiği düşüncelerinizle birleşerek ortaya çıkıyor.
Aktifbank Ürün Geliştirme ve CRM Müdürü Mehmet Necati Özdeniz, EVAM’ın yenilikçi özellikleriyle ilgili görüşlerini şu şekilde ifade etti: “EVAM çözümü ile birlikte yaptığımız kampanyalara dönüş oranları yüzde 45’e kadar çıktı. Bu artış, EVAM’ın müşteri ilişkilerini benzersiz bir noktaya getirme başarısı göstermesinden kaynaklanıyor. Müşterinin gerçek isteklerini anlayarak, sunduğumuz çözümleri kişiselleştiriyoruz. Örneğin, dört beş bin PTT noktası ile aktif olarak çalışıyoruz. Kredi verilme durumunda bir eksik evrak ortak çıktığı zaman hangi müşterimizin hangi evrakının kayıp olduğunu ve hangi PTT noktasından bu eksiğin kaynaklandığını EVAM belirleyip müşterilere mesaj atıyor. Müşterinin bu kadar merkezde olduğu başka bir iletişim yapısı henüz yok.”