Turkcell, Müşteri İletişim Yönetimi Stratejisini güçlendirmek için Experian’ı tercih etti

Küresel Bilgi Hizmetleri şirketi Experian, Turkcell’in, müşteri iletişim yönetimi stratejisini güçlendirmek için Experian Marketswitch Optimization yazılımını tercih ettiğini açıkladı.
Marketswitch Optimization, her bir müşteri için veri ve tahmin modellerini analiz ederek, doğrudan pazarlama etkinliklerinin ve müşteriden gelen taleplere verilen yanıtların iş hedefleri ve müşteriye uygun olmasını sağlamakta. Bu yeni çözüm, Turkcell’in müşteri kazanımı etkinliklerinin etkinliğini ve operasyon verimliliğini artırmasına yardımcı olacak.
Turkcell Müşteri ve Pazarlama Öngörüleri Bölüm Başkanı Ebru Darip şunları söyledi: “Müşterilerimizle iletişimimiz bizim için büyük önem taşıyor. Müşterilerimize ihtiyaçlarına uygun, ilgilerini çekebilecek teklifleri doğru zamanda sunarak, onlar için değer yaratmayı hedefliyoruz. Experian’ın Marketswitch Optimization yazılımı ile verimizi en doğru şekilde kullanıyoruz ve bu sayede müşterilerimizle ilişkilerimizin daha da derinleşeceğine inanıyoruz.”
Experian Türkiye Ülke Müdürü Cenker Özhelvacı ise, “İleri teknoloji iyileştirme çözümümüz sayesinde Turkcell, müşteri kazanımı, kârlı müşterinin elde tutulması ve büyüme konularında daha iyi bir konumda olacak. Pazarlama etkinliklerinin müşterileri için değer yaratmasını hedefleyen Turkcell, Experian çözümü sayesinde müşterilerine doğru teklifleri, doğru kanalı kullanarak doğru zamanda sunacak ve bu sayede müşterileriyle iletişim etkinliklerinin verimliliğini ve etkinliğini en üst düzeye çıkartacak.”