CMC artan iş hacmini Call Center Hotel’de karşılıyor


 

Yaklaşık 900 çalışanıyla CCH’de faaliyet gösteren CMC, yatırım maliyetlerinde önemli tasarruflar sağlarken verimliliğini de yüzde 90’a çıkardı.
Türkiye'nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, iş hacmindeki artışa paralel olarak, operasyonlarının bir bölümünü İstanbul Kavacık’ta bulunan Call Center Hotel (CCH) bünyesine taşıdı. 3000’i aşan çalışanıyla farklı sektörlerde yerli ve yabancı 70’den fazla kurumsal müşteriye hizmet sunan, Türkiye'nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC, iş hacmindeki artışa paralel olarak, operasyonlarının bir bölümünü İstanbul Kavacık’ta bulunan Call Center Hotel (CCH) bünyesine taşıdı. Yaklaşık 900 çalışanıyla CCH’de faaliyet gösteren CMC, operasyon ihtiyaçlarına paralel olarak, ilerleyen dönemlerde bu koltuk kapasitesini artırmayı planlıyor.
Çağrı merkezi sektöründeki güncel teknolojik yeniliklerin CCH altyapısı ile kullanılmasının kendilerine rekabet avantajı sunduğunu belirten CMC Genel Müdür Yardımcısı Tolga Başarır, bu sayede operasyonlarına en uygun teknolojik altyapıyı deneyerek kullanıma aldıklarını ve kullanıldığı kadar ödeme yapıldığı için de yatırım maliyetlerinde önemli tasarruflar sağlandığına dikkat çekti.
CCH’nin sunduğu servislerin teknik altyapının kusursuz işlemesiyle sınırlı olmadığını vurgulayan Başarır, iş süreçlerinin optimizasyonundan yenilikçi teknolojilerin bütünleştirlmesine kadar yüksek düzeyde bilgi birikimi gerektiren birçok hizmetin, CCH tarafından kendilerine sunulduğunu söyleyerek şöyle konuştu: “Her şeyden önce, CMC ve CCH ekiplerinin aynı bölgede bulunması, haftalar sürebilecek süreç yönetimi çalışmalarını saatlerle ölçülecek seviyelere indirdi. Bu sayede kendimiz için en uygun çözümleri hızla hayata geçirebiliyoruz. Tüm hizmetler için tek kaynaktan destek almak verimliliği de beraberinde getirdi. Dünyada bir ilk olma özelliği taşıyan çağrı merkezi oteli kavramında, CMC olarak bir başarı öyküsü ortaya koyduk. Pratikte en büyük faydayı yatırım maliyetlerini ortadan kaldırmak sağlıyor. İstediğimiz oranda büyümeyi hızla gerçekleştirip, büyüme veya küçülme senaryolarında hızlı hareket edebiliyoruz. Bu yeni modelin başarısı için karşılıklı işbirliği ve eşleme çok önemli. CCH ekibi ile ihtiyaç duyduğumuz her an bir araya gelebiliyor ve farklı uzmanlıklar gerektiren başlıklarda hızlı ve kaliteli destek alabiliyoruz.”
Çağrı merkezlerinde verimliliğin başarıda anahtar rol oynadığını söyleyen Başarır, “CCH, sunduğu servisler ile CMC’nin risklerini en aza indiren bir model oluşturdu. Çağrı merkezi işletmelerinin ana işlerinin dışında ilgilenmeleri gereken ve özellikle hızlı bir şekilde harekete geçilmesi gereken projelerde zaman kaybedilmesine neden olan altyapı hazırlık süreçleri CCH bünyesindeki servisler sayesinde problem olmaktan çıktı. Güvenlik, yemek servisi, çalışanlarımız için sosyal alanlar, kesintisiz güç kaynakları ve benzeri konularda yüksek kalitede sunulan hizmet, CMC’nin ana işine odaklanarak müşteri memnuniyetini artırmasına katkı sağlıyor. Şu an 900 koltukla yararlandığımız CCH’den, ilerleyen dönemde ihtiyaçlarımıza paralel olarak daha fazla kapasite talep edebiliriz” dedi.
CMC’nin yüksek hacimli çağrı merkezi operasyonlarının artan hacmini, yatırım maliyeti olmadan esnek ve hızlı bir süreçle yanıtlamak amacıyla CCH hizmetlerinden yararlanmaya başladığını kaydeden CCH Genel Müdürü Tarkan Ersubaşı ise şunları söyledi: “Çağrı merkezi sektörünün önemli oyuncuları arasında yer alan CMC, teknolojik altyapı ve süreçlerin iyileştirilmesi gibi alanlarda CCH’den tek noktadan çözüm alarak ana işine kolayca odaklanabiliyor. Birlikte çalışmaya başladığımızda, önce CMC’nin mevcut iş süreçlerini analiz ederek öneriler geliştirdik ve en yeni teknolojileri, en uygun şartlarda, en hızlı kurulum süreciyle hizmete sunmayı hedefledik. CMC’nin artan iş hacmine yüksek kaliteli ve verimliliği ön planda tutan bir anlayışla yanıt verdiğimize inanıyorum. Call Center Hotel olarak, son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği A’dan Z’ye tüm olanakları bir arada sunuyor, çağrı merkezlerinin yatırım maliyetlerini minimize ederken verimlilik ve esnekliği maksimize ediyoruz.”

Call Center Hotel
Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH), kurucularının 20 yıla yaklaşan çağrı merkezi sektörü deneyimine sahip bulunduğu Procat bünyesinde, 2009 yılının sonunda faaliyete geçmiş, yoğun talebi karşılayabilmek için 2011 yılında şirketleştirilmiş. Çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veren CCH, Türkiye’ye yatırım için gelen uluslararası çağrı merkezi devlerinin de ilk adresi konumunda bulunmakta. Bir otel mantığı ile servis veren CCH’de şirketler, en son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm olanaklardan anında yararlanmaya başlayabilmekte. İstanbul’da, her iki yakadan da erişimin çok kolay bir noktada, Kavacık’ta konuşlanmış CCH’nin iki binada yaklaşık 1500 koltuk kapasitesi bulunmakta. Kullanıma hazır oturma alanları, yemekhane, teras, eğitim salonları, dinlenme ve eğlence alanları ile eksiksiz bir hizmet sunan CCH’de, servis seçenekleri sabit paketlerle sınırlı olmayıp, müşterilerin ihtiyaçlarına özel, alternatif çözümler de sunulmakta.