K.V.K. Satış Sonrası Hizmetler’den pratik çözümler

K.V.K. Satış Sonrası Hizmetler, yeni uygulamaya koyduğu Kısa Mesaj (SMS) /E-posta-Bilgi Mesaj Sistemi, Internet Servis Cihaz Takibi ve KVK SSH RANGER gibi müşteri memnuniyetini hedefleyen hizmetleriyle bayilere ve tüketicilere çok daha hızlı ulaşıyor.

Bilgi Mesaj Sistemi
K.V.K. Satış Sonrası Hizmetler (SSH) uygulamaya koyduğu Bilgi Mesaj Sistemi ile tüketiciler için Türkiye’de ilk defa sunulan bir hizmeti başlattı. Yeni servis sayesinde müşteriler, KVK Teknik Servis Merkezleri’ne teslim ettikleri ürünlerinin son durumları, kendilerinin aramasına gerek kalmadan, kayıt sırasında bırakacakları bir GSM telefon numarasına veya e-posta adresine otomatik ve ücretsiz olarak gönderiliyor. K.V.K. Satış Sonrası Hizmetler, her ay yaklaşık 15.000 müşteriye bu yolla ulaşıyor. K.V.K. bu hizmeti ile müşterinin servise veya servisin müşteriye ulaşamama problemini tamamen ortadan kaldırıyor.
Internet Servis Cihaz Takibi
K.V.K. tarafından uygulamaya konulan Internet Servis Cihaz Takibi sistemi ile ürünlerin servis merkezleri içindeki durumunu http://formtakibi.kvk.com adresinden kolaylıkla takip edebiliyor. Bu sayfada bilgiye ulaşmak için; ürünün teslim edildiği servis merkezi seçilerek, servis numarası veya IMEI numarasını ilgili alanlara girmek ve sorgulamayı başlatmak yeterli oluyor. Müşteriler bu sorgulama sonucunda ürünleri ile ilgili son durum, ücret ve servis tarihleri gibi bilgilere oldukça hızlı olarak ulaşabiliyor.

KVK SSH RANGER
K.V.K. ayrıca kendi bayilerine ve teknik servis için K.V.K.’yı tercih eden diğer distribütörlerin bayilerine de cihaz toplama hizmeti sunmaya başladı. K.V.K. Satış Sonrası Hizmetler Ranger isimli bu uygulamada ise İstanbul – Marmara bölgesi, Ankara bölgesi ve Adana bölgesi olmak üzere yaklaşık 200 bayisine teknik servis merkezlerine gelmelerine gerek kalmadan servis veriyor. K.V.K. bayilerine, dolayısı ile son kullanıcılara, daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmek ve onlara lojistik konularda destek olmak amacıyla başlattığı bu uygulama ile kurumsal kimliği yansıtan, teknik ve lojistik bilgi birikimi yüksek ekipleriyle hizmet veriyor. Bu uygulamayı kurye sisteminden farklı kılan en önemli nokta; bayilerin ihtiyaç, sıkıntı ve eleştirilerini dinleyen, bunlara hızlı çözüm üretebilmek için sürekli merkezleriyle irtibatta olan eğitimli Ranger ekipleri. Bu uygulama hem bayilere hem de müşterilere servis hızı anlamında değer katıyor. Sistem sayesinde müşteriler artık bayiye bıraktıkları ürünlerini ortalama 3 gün içerisinde geri alabiliyor. Bayiler ise, artık ürünleri sadece mağazalarında teslim edip, teslim alıyorlar. K.V.K. bayileri, servis merkezlerindeki cihazlarını hem Internet’ten takip edebiliyor hem de kısa mesaj ve e-posta ile günlük bilgilendiriliyor.