Avea, MIT direktörleriyle geleceğin akıllı şehirlerinin DNA’sını konuştu

 

Akıllı şehirlerin “mimarı” MIT Media Lab Changing Places Direktörü Kent Larson, Avea’nın davetlisi olarak İstanbul’daydı
Avea ile Massachusetts Institute of Technology (MIT) arasında kurulan “teknoloji köprüsü” kapsamında İstanbul’a gelen MIT Media Lab Changing Places Direktörü Kent Larson ve Mobile Experience Lab Direktörü Frederico Casalegno “Şehirlerin İnovatif Teknolojilerle Dönüşümü”nü anlattı.
Larson, şehirlerdeki yaşam alanları insanların tüm ihtiyaçlarını 10 dakikalık yürüme mesafesinde karşılayabilecekleri kompakt bir sistem çerçevesinde tasarlanırsa çarpık kentleşmenin önüne geçilebileceklerini vurguladı.
Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin ise; “Avea olarak İstanbul’u MIT ile tanıştırmaktan mutluyuz” dedi
Yenilikçi teknolojilerin lideri Avea, teknoloji ve mühendislik konularında dünyanın en iyi teknik üniversitesi Massachusetts Institute of Technology (MIT) ile imzaladığı “Ar-Ge kardeşliği”ni pekiştirmek üzere MIT direktörlerini ağırlamaya devam ediyor.
Avea’nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen “AveaLabs İnovasyon Günleri” kapsamında düzenlenen “Şehirlerin İnovatif Teknolojilerle Dönüşümü” konferansına “Louis I. Kahn: Unbuilt Masterworks” adlı kitabı The New York Times Book Review tarafından 2000 yılının en iyi 10 mimarlık kitabı arasında gösterilen MIT Media Lab Changing Places Direktörü Kent Larson ve Mobile Experience Lab Direktörü Frederico Casalegno konuşmacı olarak katıldı.
Sunumunda, akıllı şehir konsepti çerçevesinde Media Lab’de geliştirdikleri uygulamalardan bahseden Kent Larson, gelecekteki akıllı şehirlerin nasıl olacağına değinerek, İstanbul gibi büyük metropollerde yaşanan trafik sorununa getirilebilecek çözümler hakkında fikirlerini paylaştı. Konferansın bir diğer konuşmacı ismi olan Frederico Casalegno ise MIT Mobile Experience Lab’in üzerinde çalıştığı projeler hakkında bilgi verdi.
Konuşmasında şehirlerin karbondioksit salınımında yüzde 80, enerji kullanımında ise yüzde 75 oranında sorumlu olduğuna değinen MIT Media Lab Changing Places Direktörü Kent Larson, yakın gelecekte insanların ev içindeki hareketlerini algılayan sistemlerin ve bu sistemlerle tasarlanmış fonksiyonel evlerin hayatımıza gireceğini açıkladı. Larson; “Algılayıcılı  aydınlatma sistemlerinin yaygınlaşması ve güneş ışığının evdeki kullanım alanlarına göre ayarlanabilir olmasına imkan veren teknolojilerin hayata geçmesi ile ciddi anlamda enerji tasarrufu elde edilebilir. Evlerin raylı sistemler ile bölünerek çok amaçlı mekanlar halinde kullanılmasını sağlayan uygulamalar sayesinde ise metrekareler çok daha verimli bir şekilde kullanılabilir” dedi.

Gelecekte evler daha fonksiyonel, arabalar ise katlanabilir olacak
Larson; “Şehirlerdeki yaşam alanları insanların tüm ihtiyaçlarını 10 dakikalık yürüme mesafesinde karşılayabilecekleri kompakt bir sistem çerçevesinde tasarlanırsa çarpık kentleşmenin önüne geçilebilir. Toplu taşıma araçlarını destekleyecek elektrikli scooter, bisiklet yollarına sığabilecek üç tekerlekli araçlar ve motorlu bisikletler gibi yeni nesil araçların kullanılması, özel otomobillerden paylaşımlı araçlara geçiş yapılması halinde 20 kata kadar enerji ve yer tasarrufu sağlanabilir. Tüm bu gelişmelerin sonucunda ise, gelecekte evler daha fonksiyonel, arabalar ise katlanabilir olacak diye konuştu.
Teknolojik çiftçiliğin de önem kazanacağından bahseden Larson, özel aydınlatma teknolojileri ile sebze ve meyve yetiştiriciliğinin şehirlere taşınabileceğine dikkat çekti. Larson, mobilitenin artmasıyla cep telefonları aracılığıyla bireylerin şehir içindeki aktivitelerinin izlenerek, davranış analizlerinin, alışveriş alışkanlıklarının, sosyal hayatlarının ve geçirdikleri hastalıkların dahi kategorize edilebildiğini belirtti.
Frederico Casalegno ise konuşmasında, Avea ile olan işbirliklerinin ikinci yılına girmesinden duydukları mutluluğu ifade ederek, gelecekte kullanılacak teknolojileri Mobile Experience Lab’te test ettiklerini belirtti. Şehirleri yaşayan organizmalara benzeten Casalegno, şehirlerin bilgi ve iletişim sistemleri ile birbirine bağlandığını, şu anda da kamu kurumlarından ve belediyelerden aldıkları bilgileri kullanarak şehir haritaları oluşturduklarından bahsetti.
Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımıcısı Dr.Coşkun Şahin Avea olarak “AveaLabs İnovasyon Günleri”nde neden akıllı şehirler konusuna odaklandıklarını şu sözlerle açıkladı:“Yapılan istatistiklere göre dünya nüfusunun yarısından fazlası şehirlerde yaşıyor ve uzmanlar, 2050 yılında dünya nüfusunun yüzde 70'inin şehirlerde yaşayacağını öngörüyor. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK)’nun verilerine göre toplam nüfusun 57 milyondan fazlası yani yaklaşık yüzde 77′si il ve ilçe merkezlerinde ikamet ediyor. Nüfusun yüzde 18,2'si ise İstanbul'da yaşıyor. Nüfus arttıkça, daha fazla ev ihtiyacı ortaya çıkıyor, yollar yetmiyor, sadece enerji kaynakları değil kişi başına düşen temiz hava dahi azalıyor.”
MIT gibi üniversiteler başta olmak üzere Avea olarak kendilerinin de geleceğin şehirlerini tasarlarken, kaynakları, doğayı ve insanları düşünerek, hayatı kolaylaştıracak inovatif teknolojiler geliştirdiklerini belirten Şahin, tüm dünyadaki GSM şirketlerinin akıllı şehirlerin oluşturulmasında oldukça kilit bir role sahip olduğunu ifade ederek, “Öyle ki dünyadaki akıllı telefon satış adedi 2011 yılına göre yaklaşık yüzde 44, Türkiye’de ise yüzde 54,3 oranında arttı. Dünyanın pek çok büyük şehrinde kişi başına düşen akıllı telefon oranı her geçen gün giderek artıyor. Geleceğin şehirleri akıllı telefonlarla şekilleniyor. Avea olarak biz de geleceğin akıllı şehirlerinin sosyal ve kültürel navigasyonu olmak için çalışıyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz mobil sağlık hizmetleri ile hastaları yakından takip ediyor, NFC ile cep telefonlarını anahtar, bilet, kredi kartı ve nakit paraya dönüştürüyoruz”dedi.

Avea geleceğin şehirleri için çalışıyor
Geçtiğimiz yıllarda Eyüp Belediyesi ile Türkiye’nin en kapsamlı akıllı belediye projesini gerçekleştirdiklerini söyleyen Coşkun, proje kapsamında meydanlarda 42 Megabit hızında ücretsiz internet hizmeti sunduklarını, İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İSBAK A.Ş ile 2012’de temelleri atılan işbirliği ile ise gerçek zamanlı verilerle İstanbul başta olmak üzere Türkiye’de özellikle büyük şehirlerde trafik sorununa çözüm sunmak için çalıştıklarını belirtti. Mobil sağlık hizmetlerinin de geleceğin akıllı şehirlerinde hayati önem taşıyan konuların başında geldiğini ifade eden Coşkun, bu alanda da teknolojiler geliştirdiklerini, mobil sağlık ile doktoru, hemşireyi, müşterilerinin ceplerine taşıdıklarını söyledi.

MIT projelerinde hasat zamanı
Konuşmasında MIT ile geliştirilen işbirliği ve şu ana kadar geliştirilen projelere de değinen Coşkun; “Geçtiğimiz Nisan ayında Boston’da attığımız tohumlar artık filizlenmeye başladı. Birlikte geliştirdiğimiz bazı uygulamalarda hasat zamanı geldi bile. Birinci yılımızda MIT ile kardeşliğimiz kan kardeşliği boyutuna ulaştı. MIT ile birlikte geliştirdiğimiz projelerden bazılarının duyurusunu çok yakında yapacağız. Hatta bazılarını bir yarışma düzenleyerek duyurmayı planlıyoruz. Hayata geçirilecek projeler arasında son kullanıcının ilgisini çekecek müzik ve fotoğraf uygulamaları bulunuyor şimdilik bunları şehrin müziği ve şehrin resmi olarak adlandırıyoruz. Ayrıca iş ortaklarımızın büyük verilerini işleyebileceğimiz, onları rakiplerinden bir adım daha öne geçirecek uygulamalar bulunuyor. ”İstanbul için yapılacak projeler özelinde MIT direktörlerinin İstanbul’u gözlemlenmesi yapılacak projeler açısından bize yol gösterecek. İstanbul’u MIT ile tanıştırmaktan çok mutluyuz. Avea burada geçiş kapısı olacak. İstanbul gibi bir metropolün sorunlarını çözmek için yolun başındayız” diye konuştu.
Larson, bir hafta boyunca İstanbul’u inceleyeceklerini, insanların şehrin içinde nasıl hareket ettiklerini gözlemleyeceklerini ve şehrin sunduğu fırsatları anlamaya çalışarak İstanbul’a yönelik yenilikçi projeler üzerinde çalışacaklarını belirtti. Larson “Akıllı şehirlerle ilgili bir projede ulaştırma şirketi ile çalışmak yerine Avea ile çalışmayı tercih ederim. Avea’nın alt yapısı ve teknoloji üretme gücü, yenilikçi uygulamaların çok daha rahat hayata geçirilebileceği bir platform sunuyor. Avea insan davranışlarını anlama ve kategorize etme yetkinliğine sahip” diye konuştu.
Avea, MIT Mobile Experience Lab’deki “Design without Boundaries” araştırma dersine 2 dönem boyunca destek olmuştu.

Avealıların ilginç kullanım alışkanlıklarını içeren “Avea Müşteri Profil Endeksi” 2012 sonuçları açıklandı
Yıl içerisinde 3 ayda bir açıklanacak endeks sonuçları ile Avealı müşterilerin kullanım alışkanlıkları hakkında çarpıcı bilgiler paylaşılacak.
Kadınlar konuşma ve kısa mesaj’te, erkekler veri ve akıllı telefon kullanımında birinci. Avea’nın 2012 yılına ilişkin hazırladığı “Avea Müşteri Profil Endeksi”nin sonuçları yayınlandı. 2012’de kadınlar konuşma, çoklu ortam ve kısa mesaj gönderiminde, erkekler ise veri ve akıllı telefon kullanımında birinci oldu. Avealıların en çok modayı takip ettiğini gösteren endeks; işbirliği servislerinden erkeklerin magazin ve astrolojiyi kadınlardan daha fazla kullandığını gösterdi.
Avealı genç erkekler teknoloji ve astroloji servislerinden sonra en çok NBA basketbol servisine ilgi gösterirken, en çok Mega Star Tarkan dinlendi.
Avea Müşteri İlişkileri Direktörü Bülent Velioğlu, verilerin; doğru ürün, kampanya ve hizmeti müşteriye sunmak adına çok önemli olduğunu vurgulayarak şu şekilde konuştu; “Haberleşme stratejilerinde ortaya koyduğumuz ürün, servis, tarife ve marka ortaklıklarını oluştururken, en güçlü dayanağımız müşterimizin davranış ve tüketim eğilimi. Bu bizi tamamen müşteri odaklı bir yapıya götürüyor. Önümüzdeki dönem planlarımızın hepsini de hem bu araştırma hem de bu analiz verilerinde çıkan sonuçlara göre yaptık. Türkiye’de bir ilke imza atan S.E.Ç tarifesinin oluşturulmasında bu tür saptamalarımız etkili oldu. Bu araştırma sonuçlarının bir diğer olumlu yansımasını ise ‘Avea Her Yerde Kazandırır’ platformunda görüyoruz. Müşterimizin bizden ne beklediğini çok iyi tespit ettiğimiz için, onlara dokunan onlara değer yaratan işbirliklerine imza atıyoruz.”

Velioğlu: “Avea müşterinin hem kalbine hem cebine dokunuyor”
Müşterinin hem cebine hem de kalbine dokunan konularda hedefi daha net yakalayabildikleri söyleyen Bülent Velioğlu, endeks çalışmasının yılda dört kez kamuoyu ile paylaşılacağını belirtti.
Avea 2012 Endeks sonuçlarında ön plana çıkan sonuçlara gelince…
Kadınlar konuşma ve kısa ve çoklu ortam mesaj gönderimde, erkekler ise veri ve akıllı telefon kullanımında birinci olurken, İnternet’in efendisi ise gençler oldu. 2012 yılı Endeks bilgilerine göre; İstanbul’u, en çok konuşan ve en çok veri kullanan kent olarak işaret edilirken, kısa mesajın liderinin ise İzmir olduğu gözlemlendi.
2011 yılına oranla 2012 yılında Avea abonelerinin konuşma sürelerinin yüzde 25 arttığını vurgulayan Bülent Velioğlu, “Araştırma sonuçları kadınların konuşma ve çoklu ortam mesaj gönderiminde, erkeklerin ise veri ve akıllı telefon kullanımında daha etkin olduğunu gösterdi” dedi. Gençlerin 25 yaş üstü müşterilere oranla daha çok mesaj gönderdiğinin altını çizen Velioğlu, “Biz genelde müşterilerin taleplerini araştırma birleşiminden çıkan argümanlardan oluşturuyoruz. Bu da bizi tamamıyla müşteri odaklı bir yapıya götürüyor. Çünkü, müşterilerimizi 360 derece saran çalışmalar yapıyor, onların hem cebine hem de kalbine dokunuyoruz” diye konuştu.

Erkekler çiçek göndermeyi ve burç okumayı seviyor
Endeks verileri Avealıların en çok giyim sektöründe yapılan kampanyalardan yararlandığına ışık tutarken, bu sektörü sırasıyla gıda, e-ticaret ve ulaşım alanları izledi. Erkekler çiçek gönderimi ortaklıklarına kadınlara göre yüzde 62 oranında daha fazla ilgi gösterdi. 25 yaş üstü Avealılar gençlere göre 7 kat daha fazla çiçek gönderimi yaptı. Endeks, “erkekler çiçek göndermeyi sevmez” tezinin doğru olmadığını da göstermiş oldu.
Avealı kadınlar çevrimiçi alışveriş ve gıda sektörüne ilgi gösterirken, erkeklerin talepleri kargo gönderimi ve sosyal etkinlikler yönünde oldu. Bunun yanı sıra, Avealı erkekler araç kiralama ortaklıklarına kadınlara göre yaklaşık 2,5 kat daha fazla katılımda bulundu.

Erkekler burç yorumlarını ve magazini daha çok takip etti
Endeksin gösterdiği bir başka çarpıcı sonuç ise, erkeklerin Astroloji servisini kadınlara göre yüzde 26 oranında daha fazla, magazin servisini ise kadınlara göre 2 kat daha fazla kullandığı oldu. Avealı genç erkekler teknoloji ve astroloji servislerinden sonra en çok NBA basketbol servisine ilgi gösterirken, genç kadınlar ise haber sitelerini takip ediyor.

Kısa mesaj Sevgililer Günü’nde veri kullanımı yılbaşında zirve yaptı
Avea müşterileri özel günlerden en çok kısa mesajı Sevgililer Günü’nde gönderirken, en çok veri kullanımını yılbaşında yaptı. Resmi bayramlarda en fazla veri kullanımı Cumhuriyet Bayramı’nda olurken; kandil günlerinden Beraat Kandili’nde veri kullanımı, Regaip Kandili’nde ise ses trafiği arttı.

Kadın da erkek de “akıllandı”
Endeks; kadınların akıllı telefon sahipliği oranında yüzde 45, erkeklerin akıllı telefon sahipliği oranında ise yüzde 62 yükselme olduğunu gösterdi. Verilere göre 25 yaş altındaki gençlerin akıllı telefon sahiplik oranı 3 kat artarken, 25 yaş üstü müşterilerde bu oran 2’ye katlandı.
Bu sonuçta; Avea’nın üçüncü çeyrek döneminde gerçekleştirdiği Korkusuz İnternet Kampanyası ile Türkiye’de bir ilke imza atması ve internette “Paket Aşımı”na da son vermesi etkili oldu. Veri kullanan kadınların sayısı yüzde 19’a yükselirken, erkeklerde ise bu oran yüzde 24 oldu.

Erkekler Fransa ve Yunanistan’a, gençler Hollanda’ya gitmeyi tercih etti
“Avea Müşteri Profil Endeksi” sonuçlarına göre, Avealıların uluslararası arama süresi yüzde 26 oranında daha uzun olurken, kadınlar yüzde 11 oranında daha fazla uluslararası görüşme yaptı. Kadınların en çok seyahat etmeyi tercih ettiği Avrupa ülkelerinin; Fransa, İspanya, Belçika; erkeklerin de Fransa, Yunanistan ve İtalya olduğu görüldü. Gençlerin ise; Avrupa’da Hollanda, Avusturya ve İngiltere’yi tercih ettikleri ortaya çıktı.

Telefondan en çok Mega Star dinlendi
En çok Ringa yapılan ilk 3 şarkı Tarkan’dan Adımı Kalbime Yaz, Serdar Ortaç’tan Mikrop ve Emre Aydın’dan Hoşçakal şarkıları oldu. Avealılar temel servislerden en çok ARAYANIBİL, Çoklu Ortam Mesaj ve LİRA PAYLAŞ servislerini kullandı. Araştırma; Avea’nın en fazla veri kullanan 1000 müşterisinin ise, ayda 629 video ya da 30 filme karşılık gelen 31 bin 209 MB veri kullandığını gösteriyor.

General Mobile e-Tab 4G de Avea’da
General Mobile’ın eşsiz tasarımıyla beğeni toplayan e-Tab 4G tablet bilgisayarı, KDV dahil 899 TL’ye Avea’da satışa sunuldu.
İlk 3 ay boyunca 1GB’lık İnternet kullanımının Avea tarafından ücretsiz verileceği e-Tab 4G’nin, 1GB’lık İnternet paketi; 3’üncü aydan itibaren ise 19TL’ye Avealılar ile buluşacak
Teknolojinin en son eğilimlerini ve cihazlarını müşterileri ile buluşturan Avea, teknoloji devi General Mobile’ın en gelişmiş ve en hızlı işlemci teknolojisine sahip tablet bilgisayarı e-Tab 4G’yi (16 GB), müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik tasarladığı özel bir İnternet paketiyle satışa sunuyor.
General Mobile e-Tab 4G’ye sahip olmak isteyen Avea müşterilerine ilk üç ay boyunca 1GB’lık İnternet paketi Avea’nın hediyesi olurken, 1 GB’lık İnternet paketi; üçüncü aydan itibaren 19TL olarak Avealılarla buluşacak. (Kampanya, General Mobile e-Tab 4G’nın 16 GB modeli ile geçerli)
İnce tasarımı ve güçlü donanımıyla beğeni toplayan General Mobile e-Tab 4G, 10,1 inç ekran boyutuna, 8,5 mm inceliği ve 560 gr ağırlığa sahip. Tegra 3 işlemcili e-tab 4G tablet bilgisayar; “Ice-cream Sandwich İşletim Sistemi” sayesinde ise kullanıcılarına eşsiz bir keyif yaşatıyor.
General Mobile e-Tab 4G (16 GB)’nın tavsiye edilen son kullanıcı fiyatı, 899 TL*(KDV Dahil)
* Bu fiyat, yalnızca Avea bayilerinde geçerli.

Avea, CES 2013’ten BlackBerry ile döndü
Avea, 8-11 Ocak tarihleri arasında ABD Las Vegas’ta düzenlenen CES (Consumer Electronics Show) 2013’den müşterilerini sevindirecek bir haberle döndü.
Birbirinden avantajlı tarife, kampanya ve marka işbirliklerini 2013’te de müşterilerine sunmaya devam eden Avea, ABD’nin en önemli tüketici elektroniği fuarı olan CES 2013 döneminde BlackBerry ile anlaşarak BlackBerry 10 L serisinin ilk telefonunu Şubat ayı sonunda Avea müşterileriyle buluşturma kararı aldı.
Avea olarak CES’i her yıl olduğu gibi bu yıl da yakından takip ettiklerini ve Avea müşterilerinin kullanmaktan büyük zevk alacağı ürünleri daha yakından incelediklerini belirten Avea Satış Geliştirme ve Cihaz Yönetimi Müdürü Şevket Karadayı,“Bu yıl da CES’ten müşterilerimize yine çok güzel haberler veriyoruz. BlackBerry’nin merakla beklenen BlackBerry 10 L serisinin ilk modelini çok yakında Avea müşterileriyle buluşturacağız. Türkiye’nin en genç operatörü olarak teknolojinin yeni trendlerini ve en yeni cihazları müşterilerimize sunmaya devam edeceğiz dedi.

BlackBerry 10 L serisinin ilk modeli Şubat’ta AİM’lerde
Avea, BlackBerry üreticisi RIM’ın 30 Ocak 2013 tarihinde global lansmanını yapacağı yeni cihazı tamamen dokunmatik BlackBerry 10 L serisinin ilk ürününü Şubat ayının sonunda Avea İletişim Merkez’lerinde Avealılarla buluşturacak. Akıllı ve kişiye uyumlu klavyesi, kullanıcının önceliklerine göre mesajlarını yöneten “gelen kutusu” birçok geliştirme ve video chat özelliklerini içeren yepyeni BlackBerry Messenger deneyimi ile BlackBerry 10 L, sadece işiniz için verimli olmakla kalmayacak aynı zamanda özel hayatınızı da keyifli bir hale getirecek.

Avea’da herkese uygun bir İnternet paketi var
Avea, müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmaya devam ediyor. İnternet tekliflerini faturasız müşterileri için de yenileyen Avea, müşterilerine çok çeşitli İnternet paketleri sunuyor. İnternet’le yeni tanışanlardan, sadece sosyal medya kullanan ya da İnternet’i hep cebinde taşımak isteyen müşterilere birbirinden çeşitli İnternet teklifleri Avea’dan geliyor.
Avea’nın 3.Nesil (3N) dünyasının en çeşitli kampanyalarını, en avantajlı fiyatlarla sunduğu paketleri ayda 2 TL’den başlayan fiyatlarla sunulurken, telefondan İnternet deneyimini yeni yaşamaya başlayacak olan Avea müşterilerini ise standart İnternet paketlerinde yüzde 50 indirim fırsatı bekliyor.
Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, “Yeni İnternet paketlerimizle telefondan İnternet kullanımında müşterilerimizin farklı ihtiyaçlarını adresliyoruz. İnternet kullanım alışkanlıkları değişiklik gösteren ve standart paketler yerine seçimlerinde özgür olmak isteyen, paketini kendi belirlemek isteyen kişilere çok çeşitli seçenekler sunuyoruz. Faturalı müşteriler için kurduğumuz bu özgür dünyayı şimdi de faturasız müşterilerin hizmetine açıyoruz” dedi.

Avea, faturasına otomatik ödeme talimatı veren müşterilerini ödüllendirdi
Avea, birbirinden avantajlı tarife, kampanya ve marka işbirliklerinin yanı sıra, faturasına otomatik ödeme talimatı veren müşterilerine kazandırmaya devam ediyor.
10 Eylül – 10 Kasım 2012 tarihleri arasında düzenlenen “Otomatik Ödeme Kampanyası”nın kazananları, 20 Kasım tarihinde Milli Piyango İdaresi tarafından gerçekleştirilen çekiliş sonucunda belli oldu. Kampanyaya katılarak hem zamandan tasarruf eden hem de ödemelerini kolayca gerçekleştiren Avealılar arasında yapılan çekilişle 1 kişi Mercedes B 180, 25 kişi Samsung i9300 S III GSM ve 250 kişi Avea Jet modem kazandı. Büyük ödülün sahibi ise, Samsun’dan Caner Keskin oldu.

Kampanyayı kaçıran Avealıları yepyeni sürprizler bekliyor
21 Kasım 2012 – 21 Ocak 2013 tarihleri arasında anlaşmalı bankalardan veya Avea kanallarından yeni otomatik ödeme talimatı veren Avealılar, yepyeni hediyelere sahip olma şansı yakalayacak. Avea’ın yeni ödülleri ise; 1 kişiye Nissan Qashqai 1.6 Visia 4X2 M/T Euro 5 araba, 50 kişiye Samsung N8005 Galaxy Note ve 500 kişiye Avea Jet Modem olacak. Kazananların tam listesine (www.avea.com.tr) adresinden ulaşmak mümkün.