Dış kaynak kullanımında, büyük işbirliği

Xerox, Servus ve Provus; şirketlere maliyet ve rekabet avantajı sağlayacak yeni bir iş modeli sunmak üzere biraraya geliyor. Şirketleri kendi iş alanları dışındaki konulara teknoloji ve insan yatırımı yapma zorunluluğundan kurtaracak bu iş modeli ile Xerox, Servus ve Provus her ölçekteki şirkete doküman yönetimi alanında hizmet sunacak. Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Xerox, ülkemizdeki dış kaynak kullanımı (outsourcing) ile doküman yönetimi hizmetlerini yeni işbirlikleri ile geliştiriyor. Xerox, Türkiye’de 1993 yılından beri verdiği doküman yönetimi hizmetlerinin kapsama alanını daha da genişletebilmek için alanlarında lider olan Servus ve Provus şirketleri ile ortak hareket etme kararı aldı. Xerox; Türkiye’nin en büyük sistem entegratörü firmalarından Servus ve bankacılık ve perakendecilik sektörüne dış kaynak kullanımı hizmetleri veren Provus ile beraber sayısal arşivlemeden kredi kartı ekstresi basımına kadar onlarca farklı hizmet sunacak. Bu hizmetler ister müşteri firmanın içinde, isterse firma dışında müşteri adına yerine getirilecek. Müşteri adına yapılacak doküman yönetimi hizmetlerinde kullanılacak Xerox donanım ve yazılım çözümleri, Servus ve Provus’un servis ve yönetim hizmetleri ile sunulacak. Xerox halihazırda her biri sektörünün tanınan firmalarından 128 orta ve büyük ölçekli kuruluşa doküman yönetimi hizmetleri sunuyor.Yeni yapılanma ile oluşacak projelerde kullanılacak Xerox çözümlerine Servus ve Provus şirketleri kendi hizmetleri ile katma değer sağlayacaklar. Servus daha çok, müşterinin kendi tesisleri içinde istediği doküman yönetimi çalışmalarını sunarken, Provus ise güvenlik standartları üst seviyede olan Maslak’taki kendi tesislerinde müşterilerine hizmet verecek. Oluşturulan bu iş modeli ile müşteri adına teknoloji yatırımı yapılması, eleman istihdam edilmesi, operasyonel süreçlerin takip edilmesi ve bunların yenilenmesi, bakım ve yönetim sorumluluklarının üstlenilerek müşteriye hizmet olarak sunulması hedefleniyor. Bu hizmetler karşılığında şirketlere, istenilen iş türü ve iş hacmine göre özel belirlenecek fiyatlandırma sistemi uygulanacak. Bu, bir projeye teklif ücret olabileceği gibi, sayfa başına bir maliyet üzerinden fiyatlandırma da olabilecek. Söz konusu hizmetler, Xerox’un tüm dünyada uyguladığı kalite kontrol ve müşteri memnuniyeti standartları baz alınarak yapılacak.