Facebook Bankacılığı’ndan sonra bir ilk daha

DenizBank, Türk bankacılık sektöründe yeni bir uygulamaya daha imza atarak müşterilerine dünyanın en büyük sosyal medya platformlarından olan Twitter’da “Direct Message” (DM) yöntemiyle kredi başvuru imkânı getirdi. Banka daha önce de Facebook üzerinde şube açıp Facebook bankacılığını başlatarak dünya çapında bir ilke imza atmıştı. DenizBank’ın yeni hizmeti için Twitter’da @DenizKredi adlı bir hesap oluşturuldu. Kimlik numarası ve GSM telefonunu yazarak kredi talebini “Direct Message” yöntemiyle @DenizKredi hesabına gönderenlerin onay mesajı ise GSM telefonlarına geliyor. @DenizKredi hesabı, nasıl kredi başvurusu yapılacağını da 140 karakterde takip eden kişiye öğretiyor. DenizBank, bu yeni hizmetiyle Twitter’dan başvuru yaparak 36 aya varan vadelerle kredi kullananlardan 30 Haziran’a kadar dosya masrafı almayacak.
Konuyla ilgili açıklama yapan DenizBank Sanal Kuşak Bankacılığı Grubu Genel Müdür Yardımcısı Murat Çelik şunları söyledi: “Günümüzde dağıtım kanalları önemli bir değişim geçiriyor ve yepyeni kanallar hayatımıza giriyor. ATM’lerimizde neredeyse kartlı/kartsız her işlem yapılırken, İnternet bankacılığı hizmetinin sınırları günlük bankacılık işlemlerinin dışına taşmış durumda. DenizBank olarak sürekli zirvede yarışabilmenin altın kurallarından birinin inovasyon, diğerinin ise yeni teknoloji ve platformlara adaptasyon olduğuna inanıyoruz. Yeni sayısal çağ ile DenizBank, müşterisi neredeyse oraya hizmet götürmeyi hedefliyor. Twitter da bu mecralardan biri olduğu için, bu alanda yepyeni bir hizmet başlattık. Teknolojideki son yenilikleri bankacılık sektörüyle her zaman ilk tanıştıran bankamızın yenilikleri devam edecek.”