Avea, en başarılı iş ortaklarını ödüllendirdi

 

Avea, mobil dünyada iş geliştiren, servis ve çözüm sağlayan, ürün ve projelerini geniş kitlelere ulaştırmak isteyen firmaların buluşma noktası olan Avea İş Ortaklığı Programı’nın 2011 yılı başarı ödüllerini sahipleriyle buluşturdu. Çırağan Kempinski’de düzenlenen gecede, 4 kategoride başarı gösteren 13 Avea İş Ortağı firma, ödüllerini Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk ve Avea yöneticilerinden aldı.
Bireysel Servisler kategorisinde Başarı Mobile Platin, Artı Mobil Gold, İnteraktif Medya Gold, GDY Piksel Gold; Mobil Ödeme Servisleri kapsamında Mikro Ödeme Platin, Pay By Me Gold; Mobil Pazarlama Servisleri kategorisinde Rabarba Platin, Mobiltürk Gold, Narkoz Gold; Kurumsal Servisler kapsamında ODC Platin, Yöntem İzleme Gold, Figensoft Gold, Aytel Gold ödüllerine layık görüldü.
Avea İş Ortaklığı Programı sayesinde iş ortaklarıyla daha yakın ve dinamik ilişkiler kurarak müşterilerine daha kaliteli servis sunduklarını belirten Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, “Avea olarak geçen sene oluşturduğumuz Avea İş Ortaklığı Programı’nın, bugün 100’den fazla iş ortağı bulunuyor. Mobil dünyada iş geliştiren, servis ve çözüm sağlayan, ürün ve projelerini geniş kitlelere ulaştırmak isteyen firmaların İş Ortaklığı Programı ile buluşma adresi olduk. Programa katılan iş ortaklarımıza ihtiyaç duydukları birçok farklı alanda destek sağlıyoruz. Bu platformda fikirlerin hayata geçirilmesinde gerekli olan zemini oluşturarak, pazarlanabilir bir ürüne dönüşmesi, tanıtılması ve teknik desteğinin sağlanması gibi imkanları girişimcilere ve şirketlere sunuyoruz. İş ortaklarımız da bireysel ve kurumsal tüm müşterilerimizin hayatına değer katan projeler üreterek iş birliğimizin değerini sürekli artırmaya devam ediyor. Bütün bir yıl boyunca başarıları ile Avea İş Ortaklığı Programı’mıza katkıda bulunan tüm ortaklarımızı yürekten kutluyor, işbirliğimizin tüm taraflar için artan verimlilikle devam etmesini diliyorum” dedi.
Avea’nın 2012 yılında özellikle müşteri deneyimine değer katacak, müşterinin hayatını kolaylaştırırken ihtiyaçlarını karşılayacak servisler ile ilgili çözümlere yatırım yapacağının ve iş ortaklarından bu alanlarda yeni projeler beklediklerine değinen Ertürk, başarı ödüllerinin İş Ortaklarının tüm yıl boyunca gösterdiği performans ile sundukları servis ve çözümlerin Avea markasına kattığı değer, gelir etkisi, müşteriye sağladığı fayda, memnuniyet ve yaratılan müşteri deneyimi gibi etkenler temel alınarak verildiğini belirtti.  (www.avea.com.tr)